De kb 5 napja: 2 db első fékbetét és féktárcsa (Brembo), 2 db első fékcső, 2 stabilizátor szilent (Lemförder) és 2 db első stabilizátor rúd csere (Lemförder). Ezek előtt is dobta a hibát.
Lehet marhaságot mondok, de az említett problémát nem lehet úgy kiszűrni, hogy koppra tekeri a kormányt, ezzel inicializálja a kormányszög jeladót, utána meg elindul egyenesen kormányt fixen tartva. Ha ABS jeladó akkor elindulás után jön a hiba. Vagy hülyeség ?
Az ABS és az ESP visszajelző folyamatosan világít a műszerfalon. Cseréltem a fékpedál visszajelző elektronikát ami nem oldotta meg a problémát. Indítás után teljesen balra, majd teljesen jobbra kitekert kormány után néha elaludtak a visszajelzők. Amikor a hibajelzés fenn áll, akkor ténylegesen nem működik se az ABS, se az ESP. Ötlet? :)
Szerintem egyszerre ennyi minden nem mehet tönkre egyszerre....A szaki törölte a hibákat ? Már azért, hogy minden hiba visszajön-e ?
A te autódat nem ismerem, de az ml-nél van egy olyan típushiba, hogy a lámpa mögött van egy vastag kábelköteg, ami filyamatisan dörzsölődik a sárvédő lemezvégéhez. Idővel, ha el nem is nyírja, de a szigetelést leeszi róla és az csinál ilyen jellegű hibákat.