Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gubal Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345459

De nem csak kódolvasást tud a diag. Bicska kulcsos, vagy elektromos?

Előzmény: harangiz (345457)
harangiz Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345458

Amit nem nagyon értek. Az öregben is volt immo, de az csak elektronikusan tiltott le. Ezekben az újakban a gyújtáskapcsolóban van mechanikus retesz is a kormányzár után, hogy ne lehessen elfordítani teljesen a kulcsot ?

Előzmény: harangiz (345457)
harangiz Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345457

Ja, és diagnál nem ír semmit, Mert gondolom az természetes, ha nem érzi a kulcsot, akkor nem indít.

Előzmény: Gubal (345455)
harangiz Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345456

Sziasztok .

ML-nél nekem ugyanezt játssza, mikor olyan kedve van.Sajnos egyre gyakrabban.

Ilyenkor világítanak a visszajelzők csak éppen a kulcs elfordításánál kéne még egy pici, hogy indítson. A műszerfal kijelzőjén ilyenkor néha megjeleníti a ----------- szimbólumot, tehát valami gondja van, csak elég szűkszavú.

Amire eddig jutottam.

Nem kulcs. Most vettem ehte merci kulcsot, mert csak egyel kaptam, azzal is csinálja.

Nem akksi. A benne levő periont most cseréltem egy jobb újra. azzal is csinálja

Nem váltó. Ha nincs a p-ben a váltó akkor engedi a kulcsot elfordítani a teljes indító állásig, csak elektronikusan tilt.Nem hiányzik elfordításkor az az egy milliméter.

Nem generátor. Csodásan tölt.

 

Be-ki riasztást, ajtócsapkodást, váltórángatást kiröhögi. Megoldás eddig: Érdekes módon egy cigit szívok el a próbálkozás közben. Kb 5 perc. És utána beindul. Lehet, hogy lényeges az is, hogy kék multit szívok. Azzal próbáld :-)

 

Viccet félretéve, szerintem a kiriasztáskor már él az elektromos rendszer, ezért világítanak a visszajelzők, viszont az immo csak a kulcs elfordításakor reteszel ki.

A netet túrva találkoztam olyan esettel, hogy az immo gyűrűvel összekötött kis dobozban levő dekódoló egységet találták hibásnak. Gyufásdoboz méretű egység a gyújtáskapcsoló-kormányzár tetejére építve.

 

Persze még ebben sem vagyok biztos, majd kiderül.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (345424)
Gubal Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345455

Kulcs hiba estén ennyit sem csinál, Hasonló panasszal jelentkezett  egy 203, az akksis volt. De lehet indítórelé, tulfesz relé, indító, mot ell, kulissza, de egy akksi próba a legolcsóbb, ha nem akkor egy diag az első.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (345424)
Gubal Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345454

Köszönöm, végre egy jó hír.

Előzmény: FSO Papa (345443)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345453
FSO Papa Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345452

Zoli nem is tévedett sokat, van neki olyanja is, ami E és AMG is egyben :))

Előzmény: csabais (345450)
FSO Papa Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345451

Ellenben én láttam, mopf és nemmopf példányt egyaránt.

Utóbbinak valóban sok ismerős elem köszönt vissza a motorteréből, a 150LE-s C220 CDI-é viszont teljesen ismeretlen terepnek tűnt :)

Előzmény: Sprinter CDI (345448)
csabais Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345450

Ja E-t írtál, az övé is 203 T!!

Előzmény: csabais (345449)
csabais Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345449

Készült, Zoránnak az van!

Előzmény: Sprinter CDI (345448)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345448

Életemben nem láttam 203-at tíz méternél közelebbről :-)))

 

Na jó, Karimaxét megnéztem közelebbről, mert az a motor azért megpiszkálja a fantáziámat. Kár hogy nem készült E30T AMG...

Előzmény: FSO Papa (345444)
FSO Papa Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345447

Értem.

Akkor én is arra szavazok :D

 

Sok 210-ben a felső lengőkar cseréje után jön elő hasonló.

Előzmény: Sprinter CDI (345445)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345446

Nem fog működni!!! Hát nem hallgatnak ezek L. Simon Lászlóra?

Előzmény: jakapapa (345436)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345445

Nem.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (345432)
FSO Papa Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345444

A 203-ban az nem más, mint a 210-é?

Előzmény: Sprinter CDI (345442)
FSO Papa Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345443

Persze, tegnap felvették gond nélkül. Ha meglesz a követési szám, átküldöm.

Előzmény: Gubal (345430)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345442

Az én tippem: túlfeszrelé kontakthiba.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (345424)
Gubal Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345441

akkumérés

 

 

Gyenge akku esetén indítás tiltás lép fel, elektronika védelem miatt.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (345431)
ződségesmerci Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345440

JAJJNEKEM!
Bocsi,azt benéztem!
Annyira fókuszáltam a bejátszásra.
Holnap első dolgom lesz,KÖSZI!

Előzmény: vilagosbarna (345378)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345439

Váltót nem generáloztad? Így egy év után, most épp hol nem indult a kocsi?

Előzmény: Sz.G.E270CDI (345438)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.11.01 0 0 345438

Az az igazi baj, ha éjszaka lerohadsz a nagy semmi közepén, mert elfáradt a generátor. Na, én ezt nem kockáztatom meg, inkább szedjék szét, új csapágy, szénkefe, meg ami kell. Te tudod, mennyi van 1 ismeretlen előéletű generátorban? Ja, tényleg, kis Hazánkban minden kocsiban annyi van, amennyit az óra mutat.:-D

Automatánál meg az önindító tud megtréfálni. Betolod?:-)))

Előzmény: Smafu.w126 (345437)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 345437

Az a baj, ha jól működik valami, akkor minek buzerálni csak azért mert most vettem a kocsit? :D

 

Előzmény: Sz.G.E270CDI (345435)
jakapapa Creative Commons License 2014.10.31 0 0 345436
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.10.31 0 0 345435

Jó srác, tuti jól csinálta meg.:-)

Mi a baj? Nem értem.

Előzmény: Smafu.w126 (345434)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.10.31 0 0 345434

Egy év után kétlem, hogy bajba lehet :)

 

"Új kocsi vásárláskor nálam alap.:-)"

 

Az baj!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (345433)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.10.31 0 0 345433

Önindító, generátor kb. 1 éve lett felújítva. "Új" kocsi vásárláskor nálam alap.:-) Ha az halt be, felújító srác nagy bajban lesz...:-)))

Előzmény: FSO Papa (345429)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.10.31 0 0 345432

Jogos.:-)

Igen, ótómata. Az tilthat, remélem.:-)) A 210 kulisszája megegyezik a 203-aséval?

Előzmény: FSO Papa (345428)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.10.31 0 0 345431

Egyszer már volt, amikor vettük az autót. Nyit-zár, kormányzár is működik, el lehet fordítani indítóba, na és ott nem csinál semmit. Váltót még nem mozgattam meg, az lesz holnap, meg akkumérés. Lehet, hogy a kulissza azt érzékeli, hogy nincs "P"-ben?

Próbáltuk a zárásokat is.

Előzmény: Smafu.w126 (345425)
Gubal Creative Commons License 2014.10.31 0 0 345430

Szia , sikerült feladni a csomagot?

Előzmény: FSO Papa (345429)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!