Amit nem nagyon értek. Az öregben is volt immo, de az csak elektronikusan tiltott le. Ezekben az újakban a gyújtáskapcsolóban van mechanikus retesz is a kormányzár után, hogy ne lehessen elfordítani teljesen a kulcsot ?
ML-nél nekem ugyanezt játssza, mikor olyan kedve van.Sajnos egyre gyakrabban.
Ilyenkor világítanak a visszajelzők csak éppen a kulcs elfordításánál kéne még egy pici, hogy indítson. A műszerfal kijelzőjén ilyenkor néha megjeleníti a ----------- szimbólumot, tehát valami gondja van, csak elég szűkszavú.
Amire eddig jutottam.
Nem kulcs. Most vettem ehte merci kulcsot, mert csak egyel kaptam, azzal is csinálja.
Nem akksi. A benne levő periont most cseréltem egy jobb újra. azzal is csinálja
Nem váltó. Ha nincs a p-ben a váltó akkor engedi a kulcsot elfordítani a teljes indító állásig, csak elektronikusan tilt.Nem hiányzik elfordításkor az az egy milliméter.
Nem generátor. Csodásan tölt.
Be-ki riasztást, ajtócsapkodást, váltórángatást kiröhögi. Megoldás eddig: Érdekes módon egy cigit szívok el a próbálkozás közben. Kb 5 perc. És utána beindul. Lehet, hogy lényeges az is, hogy kék multit szívok. Azzal próbáld :-)
Viccet félretéve, szerintem a kiriasztáskor már él az elektromos rendszer, ezért világítanak a visszajelzők, viszont az immo csak a kulcs elfordításakor reteszel ki.
A netet túrva találkoztam olyan esettel, hogy az immo gyűrűvel összekötött kis dobozban levő dekódoló egységet találták hibásnak. Gyufásdoboz méretű egység a gyújtáskapcsoló-kormányzár tetejére építve.
Kulcs hiba estén ennyit sem csinál, Hasonló panasszal jelentkezett egy 203, az akksis volt. De lehet indítórelé, tulfesz relé, indító, mot ell, kulissza, de egy akksi próba a legolcsóbb, ha nem akkor egy diag az első.
Az az igazi baj, ha éjszaka lerohadsz a nagy semmi közepén, mert elfáradt a generátor. Na, én ezt nem kockáztatom meg, inkább szedjék szét, új csapágy, szénkefe, meg ami kell. Te tudod, mennyi van 1 ismeretlen előéletű generátorban? Ja, tényleg, kis Hazánkban minden kocsiban annyi van, amennyit az óra mutat.:-D
Automatánál meg az önindító tud megtréfálni. Betolod?:-)))
Egyszer már volt, amikor vettük az autót. Nyit-zár, kormányzár is működik, el lehet fordítani indítóba, na és ott nem csinál semmit. Váltót még nem mozgattam meg, az lesz holnap, meg akkumérés. Lehet, hogy a kulissza azt érzékeli, hogy nincs "P"-ben?