Az az igazi baj, ha éjszaka lerohadsz a nagy semmi közepén, mert elfáradt a generátor. Na, én ezt nem kockáztatom meg, inkább szedjék szét, új csapágy, szénkefe, meg ami kell. Te tudod, mennyi van 1 ismeretlen előéletű generátorban? Ja, tényleg, kis Hazánkban minden kocsiban annyi van, amennyit az óra mutat.:-D
Automatánál meg az önindító tud megtréfálni. Betolod?:-)))
Egyszer már volt, amikor vettük az autót. Nyit-zár, kormányzár is működik, el lehet fordítani indítóba, na és ott nem csinál semmit. Váltót még nem mozgattam meg, az lesz holnap, meg akkumérés. Lehet, hogy a kulissza azt érzékeli, hogy nincs "P"-ben?
Az időszakos műszaki vizsga hatósági díja kb 16.500 forint emlékeim szerint. Erre minden vizsgaállomás rátehet munkadíjnak annyit, amennyit szeretne. Az NKH állomásokon ennyiért vizsgáztatnak. (Na persze van ott is jellemzően némi "surrantott" költség pluszban). Ebben benne van a környezetvédelmi mérés is.
Általánosságban ha 20 körül megvan az egész mindenestül, az jó árnak számít. Ha 40-re akartak levenni, akkor ott valaki nagyon éhes volt. Vagy az egész környéken rohadt kevés a vizsgahely és nagyon zsúfoltak a meglévők.
Nyitni, zárni tudod gondolom? Kormányzár reagál? Elfordítani indító állásba tudod? Próbálokzz egy kulissza oda-vissza játszással, P-től le koppig, és vissza.
Valamint ki/be zárás, és úgy is próba. Egyszer mint ha lett volna Neked hasonló nem?
203-as bemondta az unalmast, nem indít, meg sem nyikkan, de gyújtáson világít minden.
Mindkét kulcsban új elemek, egyikkel sem indít. Tippek, vélemények? Nem hiszem el, hogy egyszerre hal meg mindkét kulcs. Mintha nem kommunikálna a kulcsokkal a kocsi.
Én is a pálcának hiszek jobban, de az már "őskövület", sajnos. Nem szeretem, ha csak a kocsi ellenőrizheti a dolgokat, én meg el kell fogadjam, amit "mond". Ez van.....