Van 1 ilyen üzlet, jóformán csak ilyen apróságokkal foglalkozik. Pajeróhoz is ott vettem kerék csavart,de ha agyon ütnétek akkor sem tudnám megmondani most hogy hol van.
Szerintem nem lesz azzal gond, ha tényleg annyi kilométer van benne. Nyilván sem az OM642-nek, sem a 722.9-nek nem annyi a fenntartása, mint mondjuk egy 10 évvel idősebb modellnek, de hát manapság ezt nevezik fejlődésnek.
Sajnos passz, a tulaj nem tudja, a motor-, ill. alvázszámot telefonban nem szeretné kiadni (ami végül is érthető), nekem meg jelenleg nincs sem kedvem, sem időm kb. 900 km-t oda-vissza utazni :-)
Igen,"csak" le kell húzni. De nem adja magát könnyen,ragaszkodó fajta... Kis kocogtatás,feszegetés,sok erőlködés. De a rudazatnak azt a részét,ami akadni szokott a rács enyhe megemelésével ve tudod fújni.
Nem tudja valaki, hogyan lehet levenni a szélvédő ablaktörlőket a tengelyéről ? Kéne neki alul valami zsírocska, mert ha gyorsabb menetre kapcsolom, először látszik, hogy erőlködik és akadozik, csak később indul meg rendesen. Ránézésre olyan, mintha csak le kéne húzni a ricnis tengelyről. Ml 320
Mit pár éve vettem,az is utángyártott volt, ez abból derült ki, hogy az echte merci kupakot faragni kellett, hogy belemenjen a közepébe. De a csavarból a kónuszos kellett. Szóval elég vegyes...