Legjobban ugy tudnam leirni, hogy amikor hosszabb allas utan elinditom, akkor ugyanazt csinalja, mint mondjuk amikor meleg, nemreg jaratott a motor, es a gazolajszurobol kihuzom a csovet, majd visszadugom. Szoval valoszinu valahol levegos lesz allasaban.
Most olvastam megott írását, az a baj hogy simán mondhatja a rendőr akár ezt is.
Ebben az esetben tényleg csak az van hogy a helyszínen lehet okoskodni pl rendőrt hívni mert felmerült a gyanú hogy ez aki itt van áll rendőr. Ilyenkor kimegy az akció csop és ezekkel már lehet jegyzőkönyvi formában tisztázni hogy csak a saját két telefon van az autóban,ezután jöhet az hogy híváslistát lekérni stb.
Ez már olyan macera hogy szerintem ezt még senki nem vállalta be. Én is inkább vitázok a rendőrrel akár annyira hogy már habot köpköd ahogy ordít. :-} ( volt rá példa )
2, Az ügyvéd meghatalmazást ír hogy a te nevedben ebben az ügyben eljárjon.
3, Az ügyvéd, a teljes hívás listát lekéri, mindkét telefonra.
4, A Rendőrt feljelenti
5, Büntetést semmi esetben nem szabad kifizetni,ugyanis azzal elismered a jogosságot.
Ha fizettél és pert nyersz borzalmas lassan jutsz a pénzedhez,és kártérítést is kérhetsz,mert ez lelkileg megrázott hogy a rendőrben sem bízhatsz stb....... Gombolj le róluk minék többet. Had szokják. :-}
Igen, amugy ezt nem artana mekem is lecserelni.. Elfelejtettem multkor az olaj es tarsaival megrendelni.. De nekem mindig ugyanugy indul, ha all mondjuk 5 orat, meg ha 1 napot. Es mintha levego miatt kohogne
Nekem is volt hasonló esetem, mondjuk engem elengedett, de amikor a híváslistát említettem, hogy kérdezzék le, azt felelte, ha biztosak lennének abban, hogy telefonáltam (csak a könyöktámaszt használtam), akkor lekérdeznék. Kérjétek le Ti a listát az autóban lévő telefonokhoz. Gondolom nem nézték át a rendőrök az autót, további telefonokért.
Kicsit OFF, hátha találkoztok ti is hasonló szituációval!
Ma reggel Miskolcon megállította a rendőr Édesapámat miszerint mobiltelefont használt vezetés közben. Két telefonja van, az autóban használatos a kihangosító bölcsőjében pihent rajta a sapkájával kizárt a használat, a másik a csomagtartóban pihent a személyes irataival egyetemben, a rendőr előtt vette ki. Nem ismerte el feljelentette egy darab papírt nem kapott a járőrtől. Elvileg a feljelentés miatt duplázódik a szabálysértés összege jelen esetben (már 40.000.- HUF ról beszélünk), nosza felhívta a 107-et panasszal élve a rendőri intézkedésről. Az előadó elmondta, hogy jobb ha elismeri, mert a rendőrség nem kérheti le a szolgáltatótól az adott időre vonatkozó hivásinformációkat.
Ez ma kishazánk, miért nem vagyok meglepve?
Eléggé lehúzásszagúnak tűnik a dolog, mindenesetre végig vitetem az ügyet, ha más nem, ledolgozza közmunkában.
Szia, sajnos nem tudok angolul. Ha esetleg arra is van ötleted hogy hogyan tudom lefordítani vagy te le fordítod nekem bármilyen fejleményről szivesen be számolok neked-nektek.! Üdv Attila.
Ha van légtelenítőszelep a tetején, akkor azt is érdemes onnan ledobni. Azzal is csak a baj van, ellenben még senki nem tudta hogyan lehet légteleníteni vele.
De kizarolag inditast kovetoen, ha legalabb 6-10 orat all, max egy percig hullamzik. Az a tipikus, amikor levegos. Na azon a muanyagon nem lett csere. Figyelem majd olajos lesz-e ismet, ha igen, akkor meg azt megprobalom
Hullámzó alapjárat a rail nyomás szabályzótól szokott lenni. Ha csak időnként felugrik, az nem tudom mitől van, de engem is érdekelne, mert azt az extaxi is csinálja.
Ne értsük félre egymást. Nekem tökéletesen megfelel az, ahogy a gyár megcsinálja. Ha telik az autóra, telik üzemanyagra is. Teljesen mindegy, hogy mire (LPG, CNG, melegfing), de utólag nem alakítanám át. Pláne nem egy V12-es motort.
Hat, eleve csak 3 volt, ami ugy nezett ki hogy eresztett, az ki lett cserelve. Egyedul a fekete muanyag jobbra kimenon nem lett cserelve, mert olyan, mint ami be is van ragasztva, viszont annak a tove nem is volt gazolajos.
Viszont tovabb kell, hogy menjek hibakeresesbe, es ebben szeretnek itt nagy segitseget kerni. Bar a csere ota kb 15 km-t mentem, de megint ugyanugy indult, mint ami levegos, ugralt parat az alapjarat. Az auto gepre dugva semmi hibat nem ir. Allitolag van valami szelep is (gondolom epp ez a fekete), ami elromolhat, ez igaz? Vagy mi lehet a baj? Porlaszto, vagy pumpa?
Gyor kornyeken tud valaki jo, hozzaerto szerelot ajanlani? Vagy valaki el tud vallalni messzebb akar, ugy, hogy megyek, es legalabb a diagnozist megvarom, es megbeszeles szerint utana akar otthagyom, vagy visszaviszem a kocsit megbeszeles szerint, ha komolyabb a baj?