W210 '96 220D a komfort modul csatlakozóva törött alul, ezért nem volt ablak mozgatásom ls infrás központizáram.
központizár egy napig volt jó, most ismét nem működik. Ha bent ülök és valamennyi ajtót becsukom és megnyomom az ajtózár gombot a műszerfal jobb oldalán nyitja-zárja az összes ajtókat vagyis az infra hatására nem ad ki feszültséget a 13 vagy 14-es ( nem tudom fejből ) biztire.
A kérdésem az, hogy a komfortmodul csatlakozójának hányas lába felelős ezért a funkcionalitásért?
A Bosal katalógus szerint is ez a felállás, amit Te mondasz, a 320-ason is. Nincs véletlenül ilyen kipufogó részed 270 cdi-ről,ami mindhármat tartalmazza?
Ez amit írtam ráadásul csak a rail nyomás jeladóra volt kötve, sehova máshova. Az egyik fele ment a jeladóra, a másik meg a jeladó eredeti kábelére. Semmi mást nem csinált, mint becsapta a motorvezérlőt.
És ez is egy 220CDI volt. Nem értem az embereket. Miért nem vesz akkor 270-est, vagy 320-ast? Azon legalább van fék, megfelelő számú lamella a váltóban, wandler, kardán, difi, stb. az adott lóerőhöz.
Két kérdésre keresek választ, talán tudtok segíteni.
Úgy néz ki, hogy beköszön megint egy 124-es. Van egy 220 benyás, és egy 250 TD. A TD nagyon tetszik, de én keveset használnám, mert a jelenlegi helyzetem ilyen, Kérdés, hogy miként viszonyul az autó ahhoz, hogy ritkán megyek de akkor se sokat? Turbó, szelepek, nem kokszosodnak el?
És ide kapcsolódik, hogy tudtok e "jó biztosítót" a kötelezőhöz. Anno volt a Trabant biztosító. Él még ez? A telefonszámokat mélben is lehet küldeni.
Cdi és hasonló common railig nem jutottam el. Csak kb 92-00 vw seat skoda audi tdi bmw tds egykét volvo ilyesmik. Állítható volt, volt aki nem maxon használta. Egy 90 lovas tdi lett úgy 105 le. Jó volt meg olcsó de sokkal butább volt mint egy igazi írott chip. Nem avatkozott be annyi helyre.
Én sosem öntöttem ki csak összepillanatragasztóztam a dobozát. Ha felbontották kalapáccsal flexxel odaveszett az elektronika is. Sokan hívtak hogy baj van a dobozzal de amúgy jó a plusz lóerő kellene másik. Mondtam ha visszaküldik gariba ingyen cserélem. Egy sem jött vissza inkább pénzért vettek másikat :)
Koszi! Akkor két katalizátor van ezekhez a 2.7 motorokhoz? Bosal gyári katalógust neztem w211-hez es ww210-hez egyet közvetlenül a leomló elejéhez írnak 2/1 meg utana, mar a vízszintes csőrészhez.
Némelyik alíg működik, vagy egyáltalán nem indul be amikor hozzám kerül. Ezek általában sima bolti alkatrészekből vannak összedobálva, nem sokáig bírják a ridegtartást...
Mikor a Carlsson garin belül meghalt Vácon a Mercedes szervízben gépre dugták, az azt írta ki, hogy ha van teljesítménynövelő csatlakoztatva a motorvezérlőre, azt kösse le, utána ismételje meg a kiolvasást.
Volt egy tuningboxos autóm. Persze azt hogy van benne nem lehetett tudni. Angliából hazafelé megállt Regensburgnál, pont a Mercedes szervíztől pár méterre. Bevontatták a szervizbe. Öt perc múlva a szerelő mondta, hogy ha ezt a nem belevaló vackot kidobja, akkor az autó hibátlan.
A box ki volt öntve műgyantával (gondolom másolás elleni védelem), a műgyanta kiszáradt és kettéhasadt. Na meg kettéhasadt vele a panel is. Az ennyire volt megbízható. Persze ha az ember tudja, hogy van benne, akkor ha megáll, azzal kezdi, hogy kihajítja.