Két kérdésre keresek választ, talán tudtok segíteni.
Úgy néz ki, hogy beköszön megint egy 124-es. Van egy 220 benyás, és egy 250 TD. A TD nagyon tetszik, de én keveset használnám, mert a jelenlegi helyzetem ilyen, Kérdés, hogy miként viszonyul az autó ahhoz, hogy ritkán megyek de akkor se sokat? Turbó, szelepek, nem kokszosodnak el?
És ide kapcsolódik, hogy tudtok e "jó biztosítót" a kötelezőhöz. Anno volt a Trabant biztosító. Él még ez? A telefonszámokat mélben is lehet küldeni.
Cdi és hasonló common railig nem jutottam el. Csak kb 92-00 vw seat skoda audi tdi bmw tds egykét volvo ilyesmik. Állítható volt, volt aki nem maxon használta. Egy 90 lovas tdi lett úgy 105 le. Jó volt meg olcsó de sokkal butább volt mint egy igazi írott chip. Nem avatkozott be annyi helyre.
Én sosem öntöttem ki csak összepillanatragasztóztam a dobozát. Ha felbontották kalapáccsal flexxel odaveszett az elektronika is. Sokan hívtak hogy baj van a dobozzal de amúgy jó a plusz lóerő kellene másik. Mondtam ha visszaküldik gariba ingyen cserélem. Egy sem jött vissza inkább pénzért vettek másikat :)
Koszi! Akkor két katalizátor van ezekhez a 2.7 motorokhoz? Bosal gyári katalógust neztem w211-hez es ww210-hez egyet közvetlenül a leomló elejéhez írnak 2/1 meg utana, mar a vízszintes csőrészhez.
Némelyik alíg működik, vagy egyáltalán nem indul be amikor hozzám kerül. Ezek általában sima bolti alkatrészekből vannak összedobálva, nem sokáig bírják a ridegtartást...
Mikor a Carlsson garin belül meghalt Vácon a Mercedes szervízben gépre dugták, az azt írta ki, hogy ha van teljesítménynövelő csatlakoztatva a motorvezérlőre, azt kösse le, utána ismételje meg a kiolvasást.
Volt egy tuningboxos autóm. Persze azt hogy van benne nem lehetett tudni. Angliából hazafelé megállt Regensburgnál, pont a Mercedes szervíztől pár méterre. Bevontatták a szervizbe. Öt perc múlva a szerelő mondta, hogy ha ezt a nem belevaló vackot kidobja, akkor az autó hibátlan.
A box ki volt öntve műgyantával (gondolom másolás elleni védelem), a műgyanta kiszáradt és kettéhasadt. Na meg kettéhasadt vele a panel is. Az ennyire volt megbízható. Persze ha az ember tudja, hogy van benne, akkor ha megáll, azzal kezdi, hogy kihajítja.
Két kérdésre keresek választ, talán tudtok segíteni.
Úgy néz ki, hogy beköszön megint egy 124-es. Van egy 220 benyás, és a 250 TD. A TD nagyon tetszik, de én keveset használnám, mert a jelenlegi helyzetem ilyen, Kérdés, hogy miként viszonyul az autó ahhoz, hogy ritkán megyek de akkor se sokat? Turbó, szelepek, nem kokszosodnak el?
És ide kapcsolódik, hogy tudtok e "jó biztosítót" a kötelezőhöz. Anno volt a Trabant biztosító. Él még ez? A telefonszámokat mélben