Beszeltem a sarki festekboltossal, kevernek ki szint, de csak spray-ban adjak (nincs kis koromlakkos tegely). Kb 5000 Ft, es hozza venni kell lakkot is.
Kozben felhivtam a mercedest, van raktaron nekik (igaz kisebb, koromlakkos tegelyben), 5900 Ft.
Hello! Még új vagyok itt, de hallottam már rólatok a kollégámtól aki ajanlott benneteket. Ő is fórumos volt, csak eladta a 190E-t :( na mindegy. Szóval rátok bíznám a benzem (C250 t td1997) futómű bal eleje kopog gödörben ,remélem csak szilent, kkorm.osszekotő. Olyanról lehet szó, hogy vmikor megnezitek mi a hibás aztán megbeszelnenk mikor hogyan tovább. Nehezen tudom nelkulozni az autót.
Ma reggel megint ez a hibaüzenet fogadott teljes elkeseredettségemre.
Esetleg még valakinek ötlete?
Nem tudja közületek véletlenül valaki, hogy milyen típusszámú lambdaszonda van ebben a típusban, alulról leolvashatatlan és mielőtt kiszedném meg szeretném rendelni.
Köszi
Balázs
"
Szisztok!
Egy kis segítségre volna szükségem.
Mercedes c180 K 2002 van, amit nemrég vásároltam és van pár dolog ami egy kicsit aggaszt.
Rendszerint megjelenik hibaüzenetben az ABS-ESP-BAS feliratok együttesen, amit leállítás után, majd újra elindítást követően ESP kikapcsoló gomb benyom (felkiáltó jel a műszerfalon) gázadás, és a hibák eltűnnek.
Olvasgattam itt a fórumon, illetve a gépkönyvet is átolvastam, amiből az derült ki, hogy a hibák együttes megjelenése azt jelenti, hogy az akkumulátor feszültsége 10v alá csökken. Vettem egy új akksit, de sajnos a hibákat azóta is dobálja.
Azt figyeltem meg, hogy intenzív gyorsításkor szinte mindig megjelenik a hibaüzenet.
Nemrég volt kerékcsapágy csere (jobb elöl), és arra gondolok, hogy nem-e ott történhetett valami a kerékfordulatszám mérővel, vagy valami fékerő érzékeléssel, és azóta fékezéses kanyarodáskor érzek egy lüktetést a fékpedálon. Sajnos nem igazán vagyok még tisztába az autó műszaki felszereltség érzékelőivel, jeladóival, ezért elnézést, ha hülyeséget írok.
Illetve a MIL (Check Engine) lámpám is világít, amire a diagnosztika " Túl dús keverék, Katalizátor hiba" üzeneteket ír.
Lehet, hogy ez lambdaszonda lesz, de gondoltam leírom, hogy nincsen-e valamilyen összefüggés a kettő között.
Kérlek Bennetek, ha tudtok, akkor segítsetek, hogy mielőbb a végére tudjak járni.
Vettem egy Slk 200k 2002 évjáratu gépet. (Köszönöm az átvizsgálást Smafu műhelyében) Hiányzik róla a rádió antenna pálca. Sajnos speciális: 12mm menet.. Van a kocsiban gyári telefon kihangosító, gondolom ezért a speciáli antenna. Hol lehet, és mennyiért ilyen pálcát szerezni ?
Kevés gázra nem kellene hibakódot tárolnia a klímának? Nincs valamiféle nyomásszenzor? Mert akkor ezt kizárhatjuk, ugyanis hibakód nincs a klíma panelben.
Értem, akkor ezt megnézetem, de gondolom meleg levegőnek kevés gáznál se kéne jönni.
Egy ismerősöm valami léptetőlapátról beszélt, hogy annál lehet a gond. Elvileg ez szabályozza, hogy a beáramló levegőből mennyi menjen keresztül a fűtőradiátoron, így beállítva a beáramló levegő hőmérsékletét.
Nem értek hozzá, de nekem ezt magyarázták.
Amit nem értek:
akár ez a léptetőlapát, akár a fűtőcsap a ludas, akkor is hogyan lehetséges, hogy a középső jobbos és a szélső jobbos rostély között óriási hőmérséklet különbség van?