Oke, de a spray-bol hogy megy at a kasztnira? Gondolom nem rafujod kozvetlen, hanem kifujod valahova, aztan felszeded valamivel es rakened az autora. Szoval mi ez a valami? :) Szimpla kis ecset, fulpiszkalo, rongy, stb?
Mercedes c180 K 2002 van, amit nemrég vásároltam és van pár dolog ami egy kicsit aggaszt.
Rendszerint megjelenik hibaüzenetben az ABS-ESP-BAS feliratok együttesen, amit leállítás után, majd újra elindítást követően ESP kikapcsoló gomb benyom (felkiáltó jel a műszerfalon) gázadás, és a hibák eltűnnek.
Olvasgattam itt a fórumon, illetve a gépkönyvet is átolvastam, amiből az derült ki, hogy a hibák együttes megjelenése azt jelenti, hogy az akkumulátor feszültsége 10v alá csökken. Vettem egy új akksit, de sajnos a hibákat azóta is dobálja.
Azt figyeltem meg, hogy intenzív gyorsításkor szinte mindig megjelenik a hibaüzenet.
Nemrég volt kerékcsapágy csere (jobb elöl), és arra gondolok, hogy nem-e ott történhetett valami a kerékfordulatszám mérővel, vagy valami fékerő érzékeléssel, és azóta fékezéses kanyarodáskor érzek egy lüktetést a fékpedálon. Sajnos nem igazán vagyok még tisztába az autó műszaki felszereltség érzékelőivel, jeladóival, ezért elnézést, ha hülyeséget írok.
Illetve a MIL (Check Engine) lámpám is világít, amire a diagnosztika " Túl dús keverék, Katalizátor hiba" üzeneteket ír.
Lehet, hogy ez lambdaszonda lesz, de gondoltam leírom, hogy nincsen-e valamilyen összefüggés a kettő között.
Kérlek Bennetek, ha tudtok, akkor segítsetek, hogy mielőbb a végére tudjak járni.
Ma reggel megnéztem, és teljesen hideg motornál frissen indítást követően is ugyanúgy langyosat fúj a bal, és hideget a jobb oldal. Úgy tűnik, hogy a bal oldali hőmérsékletre nincs hatással a motor vízhőfoka, érzetre ugyanolyan hőmérsékletű hideg és meleg motornál egyaránt a befújt levegő.
Szétszedni/tisztítani nincs értelme?
https://www.youtube.com/watch?v=8jhPEfLI45s
Egyébként: a klímapanelem hibakódtárolójában nincs hiba, FF-et ír.
bocs, hogy újra bedobom, de hátha valaki nem lapoz vissza.
Szóval:
210-esen a következőt tapasztalom:
a klíma használata közben bal oldalon nem fúj hideg levegőt (legalábbis max kicsit hideg, de szerintem semennyire sem), míg jobb oldalon rendesen hűt.
Nagyon szembeötlően látszik ez a középső befúvóknál, ahol a bal befúvó elé tartva a kezemet nem érzek hideget, a jobb elé tartva viszont igen.
Digit klímás a kocsi, természetesen nem a bal oldali hőmérséklet is ugyanoda van állítva, mint a jobb oldali (sőt, próbából levettem a minimumra is, akkor is ugyanez a jelenség).
Tud valaki tippet adni, mi a gond?
Köszi!
Kiegészítés: amikor beindítom az autót, akkor először mindkét oldalon meleg levegő jön (gondolom át vannak melegedve a levegő csatornák), majd elkezd visszahűlni a levegő. Pár másodperc múlva a jobb oldalon már jó hideget fúj, a bal oldalon langyosat. És ez sok-sok perc után is ugyanígy van. Viszont amikor először meleget fúj, akkor a bal oldali rostélyokból talán melegebb levegő jön, mint a jobb oldaliakból.