" Gondolom az egész műszerfalat ki kell bontani hozzá."
Ha ,jól emlékszem 5 vagy 6 állító motor van benne, egy hibás vagy egynek a működtető karja ment tönkre. Ha a rádió, és a közép konzol kint van már látod a motorok egy részét, amelyiket meg nem látod azt meg kézzel kitapogatod és érezni lehet ha az kattog.
Amennyiben megmarad, nem szoktál véletlenül a dél-pesti régióban (Csepel, Pesterzsébet, Soroksár, Dunaharaszti, Taksony, Szigetszentmiklós, stb.) járni, vagy az M0 déli szakaszán?
Dunaújvárosban és környékén még találtam olyat aki értene a merci elektromos vezérléséhez. Viszont Fehérváron dááig mindig tudtak megoldást a gondokra.
"Valamint a turbó előtt a levegő csőből jön egy cső a hengerfejbe (az olajbetöltő előtt csatlakozik be). Ennek a csőnek mindkét vége olajos."
Kartergáz van a turbó elé vezetve. Teljesen természetes az olajpára. Ha az olajpára lecsapató eldugul, akkor olajat szippanthat a turbó, amit benyom a levegővel az égéstérbe. Naaaaaa az kellemetlen tud lenni. Akkor elindul a nukleáris autó.
Keresek 190-es 2000 dízehez jó állapotú hűtőventilátort, aminek a csapágya nem zörög, valamint az adagolóra leállító szelepet. Ha jól tudom ebből 2 fajta is van.
Ha valakinek lenne eladó megvenném.
Valamint van néhány 124-es alaktrészem, hátha valakit érdekel belőle valami.