A 320CDI sem ker tobbet 7-7,5-nel, ha csak 100-110-zel poroszkalsz. Esetleg abban nem gondolkoztal? Nem mellekesen eleg ritkan hallani itt a forumon is, hogy a cdi-khez hozza kell nyulni.
Ahol nekem a 300TD-k (igen, 3 db is volt) vegyesben olyan 9-9.5 körül ettek, ott a mostani 270-em 7.2-7.6 körül kér. Alulról pedig szinte alapjáratról húz, sokkal egyenletesebb a nyomatékgörbéje. És az öthengeres erőteljes brummogásával sem kell szégyenkeznie, már ha a hang számít. Van ez is olyan vérpezsdítő, mint egy OM606, akármit is mondanak a profi fétisiszták :)
Ezek az "adagolós motor faék, a CDI űrtechnika" jellegű írások mindig megmosolyogtatnak. Köszönőviszonyban sincsenek a valósággal (mármint W210 OM606 kontra CDI viszonylatban).
Ez igaz,hogy jobban vannak extrázva,valamint hogy nem rozsdásodnak annyira,de ha bele kell nyúlni a motorba akkor már nem annyira mókás szerintem. Meg az a helyzet hogy fel lehet ám az öregeket is extrázni, bár klíma,tempomat,vonóhorog,aut.válto szinte mindben volt a többi meg nem is tudom hogy kell e?
Mert ha jól tudom Sprinter Zoli is szépen tele pakolta az övét!
Volt 2.9TD-m, én is az adagolós híve vagyok, de a 270cdi azért jobban meg van pakolva már extrákkal, és előbb találok egy rozsdamenteset, mint a 2.9td-ből. Illetve 300TD is szóba került, abból is vannak jóval újabbak, mint a 2.9-ből, mert azokat csak 98ig gyártották. Viszont lényeges lenne a fogyasztás is.
Ha rám hallgatsz akkor úgyis azt veszel amit akarsz! :) De nekem is 300 td van és rajtam kívül még egy "pár" ember isteníti a technikát,bár az is igaz hogy a 270 cdi hez még nem volt szerencsém,de egy adagolós úgymond faék motor számomra még mindig inkább alternatíva mint egy magasnyomású cucc. De ez csak az én véleményem. És igen a 3000 sor 6-t eteni kell, de lehet vele 8 as fogyasztást csinálni, de nem városban dugóban araszolva! Nekem városban 9-10 hosszú úton pedig 8,de nem sokára akár autópályás adat is lesz,bízom benne hogy ott lehet még egy picit faragni belőle!
Nem minden esetben, van, hogy már lezár a koksz. De megvétel előtt egy lámpával érdemes bevilágítani jobb oldalról a légszűrő ház mögé, ha rendben látni kell a szép tiszta csúcsokat. Ha grízlimedvét látunk, a szokásos eljárás, futunk!
Szép jó reggelt. Már tényleg sajnálom, hogy ennyi bajom van, de szegény embert az ág is.... tegnapi motormosás után kiderült, hogy a 190d vákuumpumpa fedele alól, elég rendesen folyik az olaj. Járó motornál látványosan ugrál rajta a fedél, és csepeg az olaj. Lehet ezt javítani? Láttam, hogy a fedél mintha rá lenne peremezve. Érdemes lebontani róla?
Mondjuk ha ezt az állapotot ellenőriztetni kell...odabent nem tűnik fel senkinek a borzalmas, frissen elégett (áthatóan bűzös) gázolajszag meg a csühögő hang?