Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340739

Nem minden esetben, van, hogy már lezár a koksz. De megvétel előtt egy lámpával érdemes bevilágítani jobb oldalról a légszűrő ház mögé, ha rendben látni kell a szép tiszta csúcsokat. Ha grízlimedvét látunk, a szokásos eljárás, futunk!

Előzmény: FSO Papa (340735)
Hrobert84 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340738

Sziasztok,

 

Egy 2005-ös Vianoba a kettő közül melyik motorolajat kellene használnom?

Tudnátok benne segíteni?

 

MOBIL DELVAC XHP EXTRA 10W-40

vagy

MOBIL DELVAC XHP LE 10W40 

 

Előre is köszi.

nagygabi69 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340737

jogdíjat kérek... :-D

Előzmény: Smafu.w126 (340733)
hohnerbass Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340736

Szép jó reggelt. Már tényleg sajnálom, hogy ennyi bajom van, de szegény embert az ág is.... tegnapi motormosás után kiderült, hogy a 190d vákuumpumpa fedele alól, elég rendesen folyik az olaj. Járó motornál látványosan ugrál rajta a fedél, és csepeg az olaj. Lehet ezt javítani? Láttam, hogy a fedél mintha rá lenne peremezve. Érdemes lebontani róla?

FSO Papa Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340735

Mondjuk ha ezt az állapotot ellenőriztetni kell...odabent nem tűnik fel senkinek a borzalmas, frissen elégett (áthatóan bűzös) gázolajszag meg a csühögő hang?

Előzmény: Smafu.w126 (340733)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340734

Minek azt? Ez a sok koksz már biztos tömített rendesen. :-)))

Előzmény: Smafu.w126 (340733)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340733

És jó néha, úgy évente ellenőriztetni a porlasztókat, és tömítettségüket :)

 

Előzmény: ipuman (340729)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340732

Amúgy az a konstrukció jó 89-nek is minimum, ami 97-ben debütált jóeséllyel már asztalon volt 89-ben :)

Előzmény: ipuman (340729)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340731

Ír hozzá több fajtát több program, éghajlat függő.

Kicsit kényes motor, de gondoskodással életben tartható :)

 

Előzmény: ipuman (340729)
mica-r Creative Commons License 2014.07.17 0 0 340730

Inkább 229.1 vagy 229.3-ra

Előzmény: ipuman (340729)
ipuman Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340729

Nincs valami jo tapasztalatod az A170 cdi motorjaval kapcsolatban....Mondjuk 1997-es konstrukcio....gondolom 10w40 olajra van kitalalva....

Előzmény: Smafu.w126 (340700)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340728

Le akartam fotózni, csináltam volna egy crash selfit, de a telcsit a műhelyben hagytam, csak egy csőroppantásra ugrottam el :D

Előzmény: Oldjawás (340727)
Oldjawás Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340727

Kár hogy nincs róla videó!!!! :-)

Előzmény: Smafu.w126 (340724)
hohnerbass Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340726

Üdv, szép estét az uraknak.

 

Kíváncsi lennék, hogy van-e valakinek tapasztalata a Meguin olajokról? Világot körbejárt 190d 2.0 szívóba szeretnék most cserélni, de nincs tippem. Kicsit csattog is valahol, ugyan nem várom hogy megjavul tőle, de nem a legrosszabbat akarom beletenni. HD-C3 15w40-t találtam jó áron, azonban ha valakinek van valami tuti tippje akkor szívesen fogadom. Castrol nem vált be, azon kívül jöhet bármi ami jó vagy jobb...

Zsolesz2101 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340725

:D

Előzmény: Smafu.w126 (340724)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340724

Gondoltam hátha érdekel valakit, vagy akar egy jót nevetni!

 

Ma elestem a motorral, de úgy, hogy a cipőm elrepült 10 méterre :D

A motor tárolódoboza kinyílt, és a 2 éve bele gyűjtögetett "itt biztos megmarad" kacatok szétszórdtak az úton, volt ott w126 hátsó szopatólámpától a gumipókon át a mindenféle mercedes kapcsolók, csvarok, kütyükig minden:D

A látvány az volt, hogy egy motoros fél cipőben magán röhögve lapátolja össze az útról a sok  kacatát :DDDD

Zsolesz2101 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340723

Ööö 340699-es hozzászólást olvasd már el légyszi.

Előzmény: Smafu.w126 (340721)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340722

Akkor holnap elvileg csak annyit kell csinálni, hogy a helyén van az adagoló(lánc feszes), átforgatjuk OT UTÁN 15fokra, kivesszük az adagolót, bestifteljük, és vissza? Így jónak kellene lenni igaz? Csak hogy 100%ig tiszta legyen a dolog.

Előzmény: Smafu.w126 (340717)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340721

Milyen motor, milyen vákuumok?

Előzmény: Zsolesz2101 (340720)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340720

Krehácsolás itt is van, de semmi több:D

 

Vákuumról esetleg nincs egy rajzod, mert azt meg nem is én szedtem szét, de hálából mindenhonnan le van húzva:)

Előzmény: Smafu.w126 (340718)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340719

Köszönöm szépen mindkettőtöknek a segítséget!

Akkor ezt elb@sztuk:)

 

Akkor vagy 30fokkal vagyunk most arrébb mint kellene:)

 

 

Előzmény: Smafu.w126 (340717)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340718

És ha ez vigasz, életem első 60xx diesel motorján az előtöltést én is OT előtt 15-re tettem :)

Igaz az 17 éve volt kb, mondta a góré, hogy 15 fok, meg OT-ék, meg minden, de baxtam rá :D

Gondoltam azt amit Te, előtöltés nemde? :D Oszt volt krahácsolás, fehér füst, stb :D

Előzmény: Zsolesz2101 (340716)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340717

Az OT után 15 fokra tenni, és az előtöltés két különböző dolog :D

Az előtöltést állítod OT után 15-re :)

Jó, tudom, nekünk ez tök kerek és megszokott, de most már tudod :)

Amúgy OT után 15 foknál a fecskendezési folyamat már  félúton van kb, és úgy OT előtt 5-8 fok körül kezdődik meg érdemben.

Előzmény: Zsolesz2101 (340716)
Zsolesz2101 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340716

Egyszerre válaszolnék mindkettőtöknek.

 

Tehát vezérlés alul felül jelen van. Alul OT-n, felül jelen.

Akkor a hiba ott van hogy mi vissza forgattunk rajta 15 fokot nem tovább. (gondoltuk előtöltés révén visszább kell forgatni, hogy holtpont előtt fecskendezzen be, fordítani meg rosszul fordítottuk le a leírtakat)

 

Akkor holnap így próbáljuk meg, remélem így már jó lesz.:)

 

 

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340715

Legalább is én akkor mondom azt, hogy vezérlés rendben, ha a vezérlés rendben, ergo OT esetében jelen a tengely is.

Ha csak az OT releváns, akkor azt mondanám OT-én van.

Persze lehet nem vagyunk egyformák :)

Előzmény: csabais (340714)
csabais Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340714

Hátha még le is van írva, akkor fejben van baj.  :-)

Előzmény: Smafu.w126 (340711)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340713

És jobbra forgatjuk a motort mindig, tehát szemben állva a kocsival önindító felé a diesel esetében!

Előzmény: Smafu.w126 (340712)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340712

Nem bonyolult a dolog. Forgatod a motort jelre, jelen akkor van, ha lent OT, fent a V tengelynél is.

Ekkor tovább forgatod 15 fokig, (NEM VISSZA!) és a bestiftelt adagolót szépen bedugod a helyére.

Előzmény: Zsolesz2101 (340706)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340711

Azt írta a vezérlés jelen van, gondolom akkor fent is nézték, ergo nem tehették el 180 fokkal.

Előzmény: csabais (340708)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 340710

"Vezérlés jelen van, azt írja elvileg, hogy 15fokot állítsunk vissza a főtengely szíjtárcsán"

 

Ha így csináltátok, az baj.

Előzmény: Zsolesz2101 (340706)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!