Nem tudom hány fokos volt a víz (nekem a 27°C az elviselhető) 3-4 rozmár formájú francia, meg egy román pali volt a vízben, a parton meg kb 15-en voltunk.
Voltunk a mercedes múzeumban. Nagyon nagy és szép volt. Sokat fotóztunk bejártuk az egészet. Kb 7 km re volt a zöld zóna táblától úgyhogy nem mertem besunnyogni a múzeum előtti térre autót fotózkodni megálltunk kicsit messzebb egy eldugott parkoloba. Akartam venni egy 124 es 300TDT kombit de eladták előlem :( Úgyhogy most eljöttünk pár napra a neuschwanstein i kastélyhoz. Rengeteg új merci van ezen a környéken. 123ast 126ost nem láttam. 124est, 190est is csak 10-15 db ot az 1100 km alatt. Mondjuk azok mind nagyon szépek voltak.
Régóta nem jártam erre, az elmúlt héten mentem 4200 km-t a családdal és a Chryslerrel.
Garda tó, Saint Tropez, Verdon kanyon, Andorra.
Saint Tropezben olyan hideg volt a tenger, hogy bokáig belementem, és menekülőre fogtam.
Most már nagyon kíváncsi vagyok hogy az Északi tenger vajon milyen meleg ilyenkor.
Indulás előtti este a garázsban ellenőriztem a kerekekben a levegő nyomását, erre a JE kerékszelep egyszerűen a kezemben maradt. Még szerencse, hogy az M3 bevezetőn 0-24 gumis van, bevittem a Clioval a kereket szelepcserére.
Castrol-t van aki dícséri, van aki erősen kerüli.:-) Lehet, hogy ráférne 1 nagyobb pucolás a nagyny. pumpára. Az enyém igen csúnya volt, amikor szét lett szedve.
Ma hoztam haza, hát nem találok szavakat....autópályán megzavartam, ilyet még nem éreztem :-)14 éves, 253 000 km.
Sajnos téli gumi van rajta, úgyhogy első kérdés:
Nincs valakinek eladó nyári gumija esetleg felnistől ?
Kell még egy csomó cucc, pl belső visszapillantó tükör.
Ráfér egy alapos alvázvédőzés is.
A középkonzolon van a rádió helyére csak betolva egy nem odavaló hifi. Marha nagy az a luk, nem szabványos rádió méret. Esetleg befér oda valami navi is ?
Előre is köszi, mostanában szerintem sokat itt leszek...
Szeretném a segítségeteket kérni egy érdekes témában. (w202) 220cdi motorom egyik reggel elkezdett kopogni. Az érdekesség az, hogy indulás után kb.2 másodperccel kezdi, és alapjárattól 2500-as fordulatig.
Először injektor hibára gondoltam, ezért vettem egy injektort és mindet végigpróbáltam. Kiderült, hogy egy injektor tényleg gyenge volt, mert azóta sokkal nyomatékosabb lent a motor. Viszont a kopogás megmaradt.
Számtalan Német és Angol fórumon találtam bejegyzéseket erről a hibáról, megoldást azonban senki sem talált. Egy angol fórumon egy ember w211-en injektort, turbo-t, EGR-t, vízpumpát, szíjat, szíjfeszítőt, MAF-ot, szelepszár szimeringet cserélt eredménytelenül, és a mercedesnél sem találtak hibát.
Amit eddig próbáltam:
- Injektor csere
- hibakód kiolvasás (nincs hiba)
- szíj leszerelés
Egyébként az autó jól megy, nem füstöl, nem eszi az olajat, nem fogyaszt többet.