Vezethettem 320-ast, a tulaja megengedte hogy nyomhatok kickdown-t. Nekem abból az derült ki hogy a 320-as több mint elég lesz nekem.( de egy 280-as is, nekem sokkal inkább az állapota számít) Én csak normálisan szeretnék közlekedni vele. A fogyasztás része különösebben nem érdekel, legalábbis a városi. Hétvégente szeretném használni, tehát hobbiautó lenne.
Lesznek akik azt mondják, hogy gyenge lesz a 280 v. a 320, és annyit fognak enni városban, mint egy 400 vagy 500. Nem tudom, nekem td volt, meg 500, most meg 2db 300-as motor egymás mellé építve :)
Viszonylag régóta nyomon követem a topikot, de eddig egyszer sem írtam. Úgy tűnik eljött a pillanat hogy írjak, akarom mondani kérdezzek szeretett márkánkkal kapcsolatban. Nagy fába akarom vágni a fejszém, egy szép W140-et szeretnék vásárolni. (280, vagy 320-ast) Ezzel kapcsolatban lenne két kérdésem hozzátok.
1. Egy szép, törésmentes, végig márkaszervízben szervízelt W140-esen milyen javítás, vagy karbantartás miatt lehetett leszedve a bal első sárvédő? (Csak a bal első) Mihez szükséges leszerelni? Egy gyönyörű W124-esen is ugyanezt láttam.
2. Milyen oknál fogva lehet gyárilag jobb oldalt a rádió antennája? (Egy kivételével eddig mindegyiken csak bal oldalt láttam) Valami extra felszereltség függvénye?
Tényleg Smafu, de jó hogy írtad....van a szervóolaj cseréjére vonatkozóan valami íratlan szabály? Arra gondolok, hogy kell-e cserélni és ha igen milyen gyakran? Vagy elég ha cserekor kap új olajat...:D Thx...
Köszönöm hogy foglalkoztatok a témával! Végül is az ajtó feszítős, elhúzós technika mentett meg. Felhívtam több evvel foglalkozó céget is, hát ha létezik "humánusabb" megoldás, de ők is így nyitották volna ki. Így legalább 35 ezert megspóroltam és 1 kis karcoláson kívül semmi sérülés nem keletkezett az autóban. Köszi még 1x!
A váltónak van baja, nem a kuplungnak? Az enyém is 6-os, új kuplungot kapott, mert a szerkezetből kitört 1 darab, tárcsa, kinyomócsapágy, munkahenger minden jó volt, csak épp nem tudtam sebességbe rakni.:-)