Csak hogy bele szóljak a téli gumi vitába. Én használtam sokáig nyári gumit télen, " ésszel " közlekedtem,soha még csak meg sem csúsztam az autóval.
PL: prof. csabais hoz még téli gumival mentem mert nem volt más. Azóta lecseréltem. De azt állítani hogy nyáron lehet téli gumit használni mert ezek már olyanok hogy a melegbe ki keményedik???.....................
Véletlenül van olyan ismerősöm aki vezetés technikával foglalkozik mint oktató.Több fegyveres és egyéb testület hozzá küldi a pácienseket. Ő néhány ropogós Szent Istvánért meg mutatja a kétkedőknek mi a különbség a téli és a nyári gumi között +40 fokban.
Röviden aki azt állítja hogy nincs különbség,az még nem ült tehetetlenül az autóban arra várva, hogy csak megáll valahol.
Hát íígen sajna. De ezt az autót már megnyertem, mint a pattanást a seggemen. Kap olajat szűrőt, megy amíg megy,aztán fúrás- faragás. És a kövér hölgy újra énekel. :-)
Pontosan az a bajunk Sprinter Zolival együtt,hogy nem akar elkopni a téli Michelin.Én márkátlan nevesincs gumikat nem veszek,nagycolos felni alacsony peres gumival, életveszélyes.Nem a könnyűfém felnikkel van baj,vannak télállók,nekünk is van téligumis.Leírhatja a véleményét tisztességesen,de lefaszozni valakiket?Lenézni a szegényebb autósokat,mert elhasználják a téligumikat?Rengeteg az olyan gumi ami sem télen,sem nyáron nem biztonságos.Ezeket forgalmazzák,megveszik,ha tetszik,ha nem.
Távol álljon tőlem beleszólni az eleve abszurd vitába, nem tudom ez a kép honnan van, de ha ez a CIA-s S, akkor ez a téli kerékgarnitúrája lehet - épp a közelmúltban ecsetelte Gabi, hogy ha jól emlékszem, Infinity nyári gumikat használ nyárra, és mennyire bevált. (Nekem is több kocsimon volt már a téli kerék is kf.felnin.) Ha jó lenne a téli gumi nyárra a 40 fokba is, akkor 4 évszakosnak árulnák, azok más gumikeverékek amik a -30-at meg a +50-et is kibírják, és még tapadnak is, a fizika az sajnos fizika.
Én nem sértegettelek,sokaknak a bunkó megszólalás már életforma!Nem vagyok fillérbaszó,de százezreket nem fogok kidobálni,mert valakinek úgy tetszene.A barátod állandóan mocskol,ez okoz neki kielégülést.Egyetlen érvet írj le a téligumi nyári használata ellen!Tíltják a gyártók a használatát?Az ADAC szerint a kishaszonjárműveknél értelmetlen,és gazdaságtalan a nyárigumik használat.Miért került ide a cikk?A szegény német autósok sem cserélgetik le a téligumikat,hanem lefuttatják.
Üdv mindenkinek és mély tisztelet! Még új vagyok itt és kérnék egy kis segítséget! Kb 1hónapja vettem osztrákból egy mercedes e 220d(w210)sima szívó,96évjárat,manual váltós!
Mire figyeljek oda h nagy problémáim ne legyenek a jövőben,mik a gyengéi? Nem mondom a kasznin van mit csinálni de aránylag jó álapotba van,de folyamatosan csinosítgatom :)
Ja és még annyi h az üzemagyag mérőm szerintem rosszul mér,egyszer itt egyszer ott valamikor meg viszont jó,kiszedtük a mérőt megnéztük h jól mér e és az jó!
Mi lehet a probléma oka?
A válszokat előre is nagyon köszönöm és a segítséget!
Jim202, Sz.G.E270CDI, Smafu! Köszönöm a segítségeteket, a jövő héten közelebbről is megtekintjük a kiszemeltet (szervízkönyves, kb. 130 ekm-t futott, azaz épp' a lánccsere előtti állapot :-))!
Ha jónak tűnő lenne, teszek fel ide is képeket, hogy Ti is "megszakérthessétek"!
Ismerem ezt a kábelkötegbe olaj hibát, illetve hallottam róla, de a facelift-nél kevésbé jellemző már, illetve Smafu szedte szét a múltkor pont azt a részt, észrevette volna szerintem mikor lehúzta a csatikat, hogyha tocsog az olajban a vége. Azért alkalomadtán lehúzgálom, belenézek, de remélem ezen már orvosolták, ez 186ekm-ig Németo-ban futott, az első gazdájától van, 1,5 évvel ezelőttig csak MB szervizbe járt, ha volt visszahívás talán megcsinálták.
Köszi, hogy gondoltál vele rám.
Hamarosan, 2-3 héten belül, még nyaralás előtt cserélem a hátsó tárcsákat, mert idegesít, hogy beráz és épp pályán fogok vele többet menni. Majd mondom mit változott.
Pedig már kezdett égni a pofám, hogy biztos építenéd már befele és nem olyan még, mint ahogy elképzelted, nekem meg esélyem sincs mostanság 5-6 óra előtt végezni, hogy arra forduljak megnézni mi nem jó vele... :( :)
Én mondjuk szívesen segítek ha érdemben hasznosat tudok mondani, a piacgazdaság értelmében azt kelett volna mondanom, hogy gyere be egy diagra 5ezer :)
Ráadásul nem is biztos, hogy az első tárcsa... a hátsótól azt mondják ugyanúgy tud rázni. Enyémen cseréltük az első tárcsákat, de közel ugyanannyira ráz, bár nem 80-ról, hanem 120 felettről fékezve. Úgyhogy cserélhetem a hátsót is. Remélem attól megjavul.