W201 van 200 D szívó, gondolom hogy ill abból gondolom hogy nem csak a gomba rossz,hogy amikor tartósan 1.0 a nyomás akkor már meg szólalnak a frissen cserélt szelepemelők is. Nem hangosan de zörögnek.
total 15-40 ásványi van benne, azóta tudom hogy nem ezt kellett volna. Úgy gondoltam 30 évvel ez előtt talán nem szintetikust raktak bele. kb 5 napja kezdteezt a cirkuszt,előtte se volt fényes az olaj nyomás de ez most nagyon sz@r.
320 cdi cls-re ezt az arajanlatot kaptuk 60.000 es szervizre. szerintetek ez korrekt?
Az Ön által kért szervizt az alábbi áron tudjuk elvégezni: -automataváltó olaj 4,5 liter: 15.750Ft. Neked 9.5 liter olaj kell !! -automataváltó szűrő + tömítés: 4.800Ft. Ennyiért silány minőséget kapsz. -motorolaj: 17.600Ft. Mb 229.51 minősítés? -olajszűrő: 2.500Ft. Vegyél bele jobb minőséget, vagy gyárit. -légszűrő: 6.000Ft. Van belőle jobbos, balos szerintem a minőségi kicsit drágább. -üzemanyagszűrő: 4.900Ft. Gyárit vegyél hozzá, mert drága a porlasztó!!! -pollenszűrő: 3.500Ft. -csavar az olajteknőhöz (egyszer használatos, 6db): 3.000Ft. Cseréld.
Annyi van benne, elég az , de viszont a 7G csavarjai egy spec ötvözet, azért cserélik mert szokott törni, de nem akkor mikor összerakod, hanem mikor elmegy vele haza:-)))
" 4 be 50 es tempónál a nyomás mérő, 1.0 ról időnként 2-2.5 re ugrik és azonnal vissza 1.0 ra. "
Nem tudom milyen autód van, de a w201, és w124-nél az olajgomba meghibásodáskor van ilyen tünet. Mielőtt az olajteknőt babrálod, mérj egy olajnyomást egy mechanikus nyomásmérővel.