bizony szedd szét cserélj mert egy idő után el engedi az üzemanyagot! Nekem is kellet cserélnem ilyen "kütyüt" és 50.000 ft ba került, de elraktam a régit mert csak tömítés kell bele, de nem tudtam,hogy milyen! elvileg ez állítja le a kocsit és leállító szelepnek ismerem.
Hát úgy néz ki neked legalább sikerült..:) .Mit csináltak az adagolóval? Nekem most azt mondta egy szerelő ,hogy szerinte a láncfeszítő nem feszít eléggé és így amikor visszaesik az alapjárat azért dadog be mert elmászik az elő töltés.Azt javasolta próbáljak adni neki egy kis előtöltést...Vélemény valakinek??Igazából amig a levegősödéssel nem tudok megbirkózni addig nem akarok semmihez nyúlni..
ui: Alfa 33 1.8td fém üzem anyag cső felütéstől megroppant,levegőt szívott, Mercedes 115, üzem anyag tartály és fém cső csatlakozásnál nem olaj álló gumicső csatlakozás,elrepedt. Levegőt szívott. Eddigi autóim rövid levegős története.
" megujjaztam a Sprinter hengerfejét, rajta van a vízhűtéses generátor furata, csak le van dugózva "
Ezt már én is megcsináltam egyszer, jó erősen felcsavaroztam a hengerfejet, és mikor a vízcsövet akartam a helyére tenni akkor ért bilibe a kezem, mert a furat nagyobb volt mint a vizes generátoros fejen, gyártott gumigyűrűvel kellet összerakni.
FL W211 388ló-val vagy elég lesz az FL előtti "szerény" 306?! :) Egyébként ezek nekem is nagyon bejönnek váltanék is 211-re, de most olyan országban dolgozom, ahova terepjáró vagy SUV kellene.
Sziasztok. Hátha tud valaki segíteni. :-) Van 1 w203 automata 2,2 cdi-m és melegen erőtlenül vánszorog! Hidegen tökéletesen vált, erő is van benne, melegen nem akar felpörögni, meg a váltása sem tetszetős. Váltóban volt olaj csere!