Én elsőre kicserélném a gyertya pipákat, kettő a trafó alján, kettő a gyertyán. A pipákban belül van egy tekercs, ha az hibás akkor a durrogós tünet megállja a helyét.
Motortér kábelköteg javítás, és rendben a kocsid!!
A ventilátor vészüzem miatt kapcsol.
A klímád a jeladó által adott abnormális jel miatt nem indul.
Veztengely jeladódra is panaszkodik.... Ez okozza a fulladást, és a durrogást, a gyújtásodnak nincs baja, nem is lehet ezek már nem olyanok.
Összegezve gyakorlatilag minden hibád elektromos zárlatot, vagy jelhiányt, stb, dob, ilyen véletlen, hogy ennyi minden egyszerre legyen szar csak egy esetben fordul elő, az pedig a motor kábelköteg szarrá keményedése, szigetelések hibája, stb, stb...
Egyszóval ahogy kezdtem, köteg kivesz, kiterít, egyenként minden kábel csere, kivéve azt ami a folytószelepházra megy mert az mindig rendben van, és azt, aminek semmi baja....
Még mindig azzal a hibával küszködöm amióta megvettem az autót. Hidegen első indítás után leesik a fordulat majd magától felemeli, kissé fulladozik, gázadásra lentebb esik a fordulat, majd ezt követően kb fél perc beáll az alapjárat elfogadhatóra, de ilyenkor is, ami már a vidón is látszik nagyobb gázadásra nem hogy felpörögne egyből, hanem fullad egyet, és úgy pörgeti. Menet közben is sokszor be-be rángat gyorsításkor torpan, szóval nem az igazi. Valamint észrevettem már azt is hogy néha gáz visszaengedéskor durran egyet-kettőt. (szóval szerintem a gyújtás sem az igazi.) Már jó pár dolgot kicseréltem rajta, többek között: új légtőmegmérő, gyertyák, benzinszűrő, új hosszhordásszíj, új fékbetétek.. Ja meg csináltattam egy diagnosztikát is, arról is csatoltam a képet, hogy milyen fennálló hibákat dobott ki. Ja azt már nem is merem mondani, villamossági problémák is lehetnek szerintem, mert a klíma sem működik, feltöltettem gázzal, de hiába, mert nem kapcsol a klímakompresszor. a csatlakozóját kimértem, nem kap áramot, tehát ott a hiba, csak nem tudni miért nem megy el odáig az áram. Ja és egy ideje a digitklíma panel minden leállítás után vissza áll alapra (LO). Tehát minden indításkor be kell állítgatnom a hőfokot. Kissé zavaró ez is. Nem tudom miért nem jegyzi meg az utolsót.?
Egyébként voltam már vele több szerelőnél is, de eddig mindenkin kifogott, nem tudták megcsinálni, csak találgattak. (Még azt tippelték, hogy lehet az benzinpumpa is a ludas. Valóban?) Feleslegesen nem akarom azt is kicserélni... Unom már!
A mai napon videóra vettem a hibajelenséget, így jobban látjátok, hogy mit alkot gázadásra, valamint a folyamatosan max fordulaton pörgő venti hiba is látszik rajta.
Először is szeretném én kijavítani a hibát, de ha kifogna rajtam, esetleg valaki nem tudna ajánlani egy jó autószerelőt, aki valóban ért a Mercikhez is, Miskolc vagy Tiszaújváros közelében?
Na abba ne reménykedj, hétfő-kedd kilőve, így is tuti elfogok úszni...
És egy beálláson hever egy kocsi motor nélkül, de mellette van 2 a földön, és kedden át kell adjam úgy, hogy 3 MB vár keddi átadásra, plusz 2 off. És szerda, csüt, péntek ráadásul egyedül vagyok úgy, hogy a hét második felére legalább 6 kocsim van még ami érkezik, a meleg beálltával a beeső klímásokról még nem is beszélve.... Csüt, vagy péntek lesz ebből leghamarabb, de így is beszéltük.
Csüt/péntekre számoltam is veled, konkrétan egy M271-es vezérlánc cserét ezért is tettem át jövőhét utáni hétre.
Hát sokat kellett visszaolvasni.. mentségem, hogy horgászni mentem és rossz autóval tértem haza így már nem olvastam a fórumot...szereltem.:)
Nagy " harcsás " nem vagyok, csak szeretem- fogni és enni- a hely Nógrád, Maconka. Ominózus napon este is voltam egy fészken, másnap reggeltől a fészken, majd haver váltott délutánig a helyen és a szomszéd este ment szintén oda.
Mire kiért egy 52 kg-ost vett le más onnan. Peches napom volt....:)
Nos a különbséget valószínűleg azért nem nagyon veszem észre, mert már nem töltötte be rég a szerepét és nem hogy nem csillapított, hanem egy excenterként működött a szakadt gumi miatt. Fémes csörgő hangja annyira volt, hogy még a sebváltó rudazatomat is leverte a helyéről, ugyan is teljesen leszakadt és önállóan körbeforgott a kardánon.
A hardy cserére a választ megkaptad. Talán a régi állapottól eltérően annyi a különbség, hogy kb 40-50 km/h sebességnél erősebb a rezonancia. 62E Ft-ért biztos hogy nem veszek :)
Egy és ugyanaz,de a gyártók tudják,hogy csak az aktívszenes pollenszűrő jó.Egyébként cabin filter,illetve Innenraumfilter a neve,de valamiért a magyar szóalkotás nem megfelelő az autóalkatrészekre.Tettem egy javaslatot,nekem tökmindegy,hogy ki mit tesz az autójába.
Nekem az adagolósom erre a hengerkimaradás tünetre azt mondta, hogy az adagoló hátuljában lévő elektromos szabályozás csere oldja meg, nem mechanikai probléma. Az ára az alkatrésznek kb 90000ft, Jobban jövünk ki, ha egy szépen járó motorról megvesszük az adagolót. Mi megfogadtuk a tanácsát.