Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gubal Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338212

Én elsőre kicserélném a  gyertya pipákat, kettő a trafó alján, kettő a gyertyán. A pipákban belül van egy tekercs, ha az hibás akkor a durrogós tünet megállja a helyét.

Előzmény: extraisti (338207)
Gubal Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338211

Most néztem a videót, látom.

Előzmény: Smafu.w126 (338210)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338210

Fektetett folytószelepházas, 100%, hogy a gyertyán.

Előzmény: Gubal (338208)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338209

Motortér kábelköteg javítás, és rendben a kocsid!!

A ventilátor vészüzem miatt kapcsol.

A klímád a jeladó által adott abnormális jel miatt nem indul.

Veztengely jeladódra is panaszkodik.... Ez okozza a fulladást, és a durrogást, a gyújtásodnak nincs baja, nem is lehet ezek már nem olyanok.

 

Összegezve gyakorlatilag minden hibád elektromos zárlatot, vagy jelhiányt, stb, dob, ilyen véletlen, hogy ennyi minden egyszerre legyen szar csak egy esetben fordul elő, az pedig a motor kábelköteg szarrá keményedése, szigetelések hibája, stb, stb...

 

Egyszóval ahogy kezdtem, köteg kivesz, kiterít, egyenként minden kábel csere, kivéve azt ami a folytószelepházra megy mert az mindig rendben van, és azt, aminek semmi baja....

 

Előzmény: extraisti (338207)
Gubal Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338208

Hirtelen gázadásra durran alul? Hol vannak a gyújtó trafó, a gyertyán, vagy a szívósornál?

Előzmény: extraisti (338206)
extraisti Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338207

A diagnosztikáról az eredmény:

Előzmény: extraisti (338206)
extraisti Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338206

Sziasztok!

Szeretném ismételten segítségeteket kérni.

Még mindig azzal a hibával küszködöm amióta megvettem az autót. Hidegen első indítás után leesik a fordulat majd magától felemeli, kissé fulladozik, gázadásra lentebb esik a fordulat, majd ezt követően kb fél perc beáll az alapjárat elfogadhatóra, de ilyenkor is, ami már a vidón is látszik nagyobb gázadásra nem hogy felpörögne egyből, hanem fullad egyet, és úgy pörgeti. Menet közben is sokszor be-be rángat gyorsításkor torpan, szóval nem az igazi. Valamint észrevettem már azt is hogy néha gáz visszaengedéskor durran egyet-kettőt. (szóval szerintem a gyújtás sem az igazi.)  Már jó pár dolgot kicseréltem rajta, többek között: új légtőmegmérő, gyertyák, benzinszűrő, új hosszhordásszíj, új fékbetétek.. Ja meg csináltattam egy diagnosztikát is, arról is csatoltam a képet, hogy milyen fennálló hibákat dobott ki. Ja azt már nem is merem mondani, villamossági problémák is lehetnek szerintem, mert a klíma sem működik, feltöltettem gázzal, de hiába, mert nem kapcsol a klímakompresszor. a csatlakozóját kimértem, nem kap áramot, tehát ott a hiba, csak nem tudni miért nem megy el odáig az áram. Ja és egy ideje a digitklíma panel minden leállítás után vissza áll alapra (LO). Tehát minden indításkor be kell állítgatnom a hőfokot. Kissé zavaró ez is. Nem tudom miért nem jegyzi meg az utolsót.?

Egyébként voltam már vele több szerelőnél is, de eddig mindenkin kifogott, nem tudták megcsinálni, csak találgattak.  (Még azt tippelték, hogy lehet az benzinpumpa is a ludas. Valóban?) Feleslegesen nem akarom azt is kicserélni... Unom már!

A mai napon videóra vettem a hibajelenséget, így jobban látjátok, hogy mit alkot gázadásra, valamint a folyamatosan max fordulaton pörgő venti hiba is látszik rajta.

Először is szeretném én kijavítani a hibát, de ha kifogna rajtam, esetleg valaki nem tudna ajánlani egy jó autószerelőt, aki valóban ért a Mercikhez is, Miskolc vagy Tiszaújváros közelében?

Előre is köszönök minden segítséget.

Itt az általam készített videó a hibajelenségről:

w210 2.3e Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338205

A diag eredménye az, hogy a klíma rendszr ok. 

De a ventillátor még mindíg nem kapcsol be ha működik a klíma. A következő tipp a nyomáskapcsoló a szárítószűrőn. 

Szerintetek ?

Előzmény: w210 2.3e (338114)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338204

Nekem kizárólag aktívszenes van a Sprinterben,meg a Ducatoban is.Egy darab,és nincs külön neve,nincs másik szűrő.Nem írom,hogy nem lehet kettő szűrő,de az általam belinkelt W210-ben is csak egy van.Fogalmam sincs mi értelme van kettő utastérszűrőnek?http://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/FO/scripts/cat_rech_vehicules.php?zone=FR&catalogue=PFX&lang=GB

 

 

 

 

 

 

Előzmény: csabais (338197)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338203

Na abba ne reménykedj, hétfő-kedd kilőve, így is tuti elfogok úszni...

És egy beálláson hever egy kocsi motor nélkül, de mellette van 2 a földön, és kedden át kell adjam úgy, hogy 3 MB vár keddi átadásra, plusz 2 off. És szerda, csüt, péntek ráadásul egyedül vagyok úgy, hogy a hét második felére legalább 6 kocsim van még ami érkezik, a meleg beálltával a beeső klímásokról még nem is beszélve.... Csüt, vagy péntek lesz ebből leghamarabb, de így is beszéltük.

Csüt/péntekre számoltam is veled, konkrétan egy M271-es vezérlánc cserét ezért is tettem át jövőhét utáni hétre.

Előzmény: kékled (338202)
kékled Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338202

Édes vagy, gondoltam hétfőre adsz időpontot...

 

Előzmény: Smafu.w126 (338201)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338201

Tudom, nekem sincs a seicentoban :)

Előzmény: kékled (338198)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338200

Köszi! Mi is csak remélni tudjuk :)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (338189)
hzu Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338199

Hát sokat kellett visszaolvasni.. mentségem, hogy horgászni mentem és rossz autóval tértem haza így már nem olvastam a fórumot...szereltem.:)

Nagy " harcsás " nem vagyok, csak szeretem- fogni és enni- a hely Nógrád, Maconka. Ominózus napon este is voltam egy fészken, másnap reggeltől a fészken, majd haver váltott délutánig a helyen és a szomszéd este ment szintén oda.

Mire kiért egy 52 kg-ost vett le más onnan. Peches napom volt....:)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (338192)
kékled Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338198

Smafu , tudod milyen meleg van, egy sötét, nem működő klímás vitoban?

:)

Előzmény: Smafu.w126 (338196)
csabais Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338197

Van a mercedesekben egy külön aktívszenes szűrő! Nem keverendő a pollenszűrővel!   :-)

 

Előzmény: Törölt nick (338194)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338196

Mi pontos jelenség?

Lemaradtam erről a beszélgetésről.

Előzmény: 300 td-és (338164)
hzu Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338195

Nos a különbséget valószínűleg azért nem nagyon veszem észre, mert már nem töltötte be rég a szerepét és nem hogy nem csillapított, hanem egy excenterként működött a szakadt gumi miatt.  Fémes csörgő hangja annyira volt, hogy még a sebváltó rudazatomat is leverte a helyéről, ugyan is teljesen leszakadt és önállóan körbeforgott a kardánon.

A hardy cserére a választ megkaptad. Talán a régi állapottól eltérően annyi a különbség, hogy kb 40-50 km/h sebességnél erősebb a rezonancia.  62E Ft-ért biztos hogy nem veszek :)

Előzmény: w201d (338179)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338194

Egy és ugyanaz,de a gyártók tudják,hogy csak az aktívszenes pollenszűrő jó.Egyébként  cabin filter,illetve Innenraumfilter a neve,de valamiért a magyar szóalkotás nem megfelelő az autóalkatrészekre.Tettem egy javaslatot,nekem tökmindegy,hogy ki mit tesz az autójába.

Előzmény: thosy (338175)
hzu Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338193

Bocsánatodért esedezem, elkezdek visszaolvasni...

Előzmény: Sz.G.E270CDI (338192)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338192

...mert nem válaszoltál a "harcsás" kérdésemre! Így jártál....Máskor légy figyelmesebb! :-))

Előzmény: hzu (338178)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338191
Előzmény: Sz.G.E270CDI (338190)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338190

Ez nem válasz. Az 1 mechanikus szűrő. Tudom, mit "tud" a szenes! Köszi.:-)

Előzmény: Törölt nick (338188)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338189

Észrevétel: szép a gép! :-) Reméljük, jó helyre kerül.

Előzmény: Törölt nick (338163)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338188

Olvass utána az aktívszénnek,kérlek!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (338186)
Gubal Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338187

A zárlat és a kontakt hiba két külön dolog. A zárlatot hiába pucolgatod.

Előzmény: bananos (338152)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338186

"A sima papírszűrő semmit sem ér." Mert?

Előzmény: Törölt nick (338168)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338185

Az enyém 2000-es, és nem kell kiszedni a kesztyűtartót, mert alatta van, igaz, nem digit klímás.

Előzmény: johndeegwed (338151)
Gubal Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338184

Nekem az adagolósom erre a hengerkimaradás tünetre azt mondta, hogy az adagoló hátuljában lévő elektromos szabályozás csere oldja meg, nem mechanikai probléma. Az ára az alkatrésznek kb 90000ft, Jobban jövünk ki, ha egy szépen járó motorról megvesszük az adagolót. Mi megfogadtuk a tanácsát.

Előzmény: 300 td-és (338164)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.23 0 0 338183

Az a lényeg :)

Előzmény: fetitaco (338182)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!