Vásárlás után az olajpumpa alját érdemes kitakaríttatni. Más tipikus nyűgről nem tudok. Nagyritkán keresnek hozzá hengerfejet olaj-víz összefolyás miatt. Ezt érdemes vásárláskor ellenőrizni. A víz szokott az olajba bejutni.
A mai nagy melegben ment a klímám de a klima hűtő ventillátorom nem kapcsolt be úgyhogy kezdett melegedni a motor. Hol kezdjem a hibaketesést. A ventillátor direkt 12 voltrol szépen megy.
Június 13-án (pénteken) dolgozol? Föttög a gép :-)
Normálisan nem tudom leírni, ezért megmutatnám...
(valami olyasmi hang, mint amikor autópályán rámész a záróvonalra, csak nem ráz a kormány, de valami mély frenkvenciás hang jön elölről (dübörgés?) kb. 75-85 km/h között, kis gázadásra, esetenként motorféknél. Okozhatja ezt gumiabroncs?)
A kuplung nemigen tud megszorulni, a kompresszor tud megszorulni belül.
A Dugattyúk kis tappancsok által közvetítve egy forgó bronzal bevont tárcsán mozognak, ez a bronz réteg leszokott kopni, olyankor kuka...
De van, hogy csak azért akadozik mert ezeréve nem volt használva, olyankor új olaj bele, beüzemelni, és alapjáraton had ketyegjen egy 10 percet bekapcsolt klímával, majd fokozatosan lehet terhelni fordulattal.
Ha a klíma kompresszor legelső része az ékszíj tárcsánál (álló motornál!) kézzel forgatható független az ékszíj kerekétől, akkor esélyes, hogy csak tölteni kell. Ha meg van szorulva az baj.