Tudna nekem valaki segiteni? Aksi kivetel ota nem mukodik a taviranyitos kulcsom, mit kell csinalni van valami kod ami osszehangolja vagy vigyem szervizbe? 2004-es C 200-as Mercirol van szo.
HA napi használatban van az autó, akkor reggel, elsó indításra kéne menned. Ha indítá után hallod a kompresszort, airmatik, dolgozni, nem szerencsés.
ha próbakör alatt hallod dolgozni a kompresszort, szintén hiba jel, ha menet özben, mondjuk lámpénál, rendszeresen ráemel a szintre, szintén gáz.
Ha megemeled az erre szolgáló gombbal, és nem emel, kb 5 cm az egész autón, szintén gáz.
Karbantartást nem igényel, vagy jó, vagy nem a légrugó.
de van itt kompresszor is, amit az előzőekben is írtam, ha az folyamatosan, vagy gyakran bekapcsol, tömítettségi hibára utal, ami lehet akár egy csőcsere, vagy csatlakozó csere, de lehet légrugó is, ezt nem hiszem, hogy a diag megállapítja.
Holnap szeretnék megnézni egy airmatic w211-est ( ne mragaszkodom hozzá,de a kiszemeltben pont van ), ezért előre szeretnék érdeklődni a Szakiktól, illetve akinek van felhasználói tapasztalata, a légrugókkal kapcsolatban.
Az árakat már tudom : O ), ebből kifolyólag:
-milyen gyakran kell cserélni ( km, esetleg év megkötés )
-igényelnek-e vmiféle külön karbantartást
-hogyan működik a légrugó üzemszerűen ( az esetleges hibákat diag. nélkül észre lehet venni? )
Előre is köszi a válaszokat, tényleg nagy segítséget jelentenének az esetleges tapasztalatok!
220 D-nél a go szűrőhöz kell 1-1 db a bemenő és elmenő csőhöz. A szűrőhöz a go előmelegítőtől jön cső, oda is kell, és az adagolóba belépőhöz is. Így összesen 4 db, de hogy melyik milyen, azt már nem tudom. Ha a go szűrőt túlhúzod, vagy sérül a tömítés, szintén bubizhat, illetve az adagolónál, a belépő cső csonkját is ellenőrizd, a menetes rész alatt is van egy tömítő alátét. Járó motornál mozgasd a csöveket és nézd a bubikat, hogy változnak-e. Esetleg így könnyebb, de nem érdemes egyesével cserélni. Javaslom cseréld mind, mert idővel bekeményednek és nem tömítenek rendesen.
Adott egy autó, w210 96-os 220D. ( saját :) A hardy rezgéscsillapító tárcsa megadta magát. Mivel csere érett lett, rendeltem egyet az autó típushoz, évjárathoz megfelelőt. Sajnos nem lett jó, sem külső átmérőben, sem vastagságban, sem az osztókör átmérőben, ráadásul a belső lyuk peremezése is ellentétes, így központosítani sem tudnám a kardánon, még ha átalakításra adnám a fejem akkor sem. Az autóm típusához kaphatók, sajnos nem egyeznek az enyémmel. Megfordult a fejemben, hogy esetleg átalakított az autóm, azonban ennek nyomát eddig nem találtam. A kereskedő korrekt volt, visszaveszi a terméket és tájékoztatása szerint egyes korai kis köbcentis diesel w210 jött ki ezzel a rezgéscsillapítóval, melyet sajnos nem tud beszerezni. Cikkszám kettő is van rajta, egyik 201 411 20 47, másik 201 411 19 47. Sajnos eddig nem találtam cikkszám szerint sem, bár a keresése most is folyamatban van. A külső átmérő 134 mm, belső átmérő 37 mm, viszont az osztókör átmérő 80 mm, amit nem nagyon találtam eddig. Ha valaki tudna a fentieknek egyező csillapítót, akár bontottat is, annak szíves tájékoztatását megköszönném. Tudom hogy megy anélkül is, de szeretném ha lenne.
Sziasztok!Észrevettem,hogy a gázolajszűrőnél az átlátszó csövön buborékos olaj megy az adagolóba.Lecseréltem a szűrőt,de nem lett jobb.Mit cseréljek,csövet?(e220D 97)Köszönöm