Nem tudjatok miert van az, hogy csak ezen a forumon az elso hozzaszolas alatt nekem van egy kis autos kepecskeket mutogato idegesito bizbasz. Nektek is van? Hogy lehetne ezt eltuntetni?
Köszi, de ez a másik oldalon van a vákumpumpa alatt, ennek a csatlakozónak volt érintkezési baja, megcsináltuk és azóta nincs EPC hiba, ereje teljében suhan az autó most már :)
Elfelejtettem írni, de ezek szerint lényeges info, hogy kb 3 hete került bele új akksi. Azóta minden jól ment, ma reggel viszont semmi. megnézem majd a kulcsot, hátha csak annyi. ha viszont az sem, akkor nem tudom hol keressem a problémát...
Az akkor is villog ha az akku gyenge vagy nincsenek meghúzva rendesen v. lelazultak a saruk. Ha sokat nyomkodtad lehet újra kell tanítani a kulcsot. Gyújtás a kulcsot a belső tükör felé tartva nyomni kell 10-15 másodpercig. Talán a zöldnek kell villognia ha kész. Bicska kulcsnál a gomb szokott kiszakadni a nyákból javítható.
MB sheet 229.1 approved oils
for passenger cars with gas and diesel engines, used to be minimum spec for latest (98+) engines, high detergent, dispersant spec suitable for normal drain intervals. Based on ACEA A3, B3. Note 229.1 oils are not recommended for MB's latest (2002+) 4 valve gas M271, M275, M285 and diesel OM646, OM647, OM648 engines.
MB sheet 229.3 approved oils
for passenger cars with gas and diesel engines with extended drain interval indicator FSS up to 20,000 km, or 40,000 km - 25,000 mi, current minimum spec for 1998+ MB engines, min. 1.0% fuel saving compared to 229.1, based on ACEA A3 B4. For gas engine of the M100 series, gas engines of the M200 series and diesel engines of the OM600 series (not models with Euro 4 diesel particle filters).
MB sheet 229.31 approved oils; LA "low ash" Oils
Mercedes pioneered this new spec for passenger cars with diesel engines with EURO 4 or Bluetec exhaust particle filters, e.g. W211 E200 CDI, E220 CDI. The spec was introduced 7/2003. They are called LA "low ash" or "low SAPS" oils, low on sulfated ash, phosphorus and sulphur to limit exhaust particle filter pollution. In 2004 the ACEA introduced the new C3 spec (mid SAPS, normal viscosity) based on it. Change intervals extend to 15,000 km.
MB sheet 229.5 approved oils; "MB Longlife Service Oils"
for passenger cars with gas and diesel engines with extended drain intervals beyond 229.3 oils, to 30,000 km, min 1.8% fuel saving, first oils introduced summer 2002. ACEA A3 B4. For gas engines of the M100 series, gas engines of the M200 series and diesel engines of the OM600 series (not models with Euro 4 diesel particle filters).
229.5 engine oils must be used with fleece oil filter designed for use with 229.5 engine oils.
MB sheet 229.51 approved oils; low ash long life
Mercedes pioneered this new spec for passenger cars with diesel engines with EURO 4 or Bluetec exhaust particle filters and longer service life than the 229.31 oils. The spec was introduced in 2005. Change intervals increased to 20,000 kilometers. Based on ACEA A3 B4 and C3."
Nem jo. Amit te raktál bele az 229.1 szabvány, es a tiedbe minimum 229.3 kell. 229.5 is jo bele természetesen. Vagy ha részecskeszuros,akkor .31 / .51
Egyáltalán mi alapján választottal olajat?
Itt nézelődj: http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blatt=229.3&content_action=show
SZép jó reggelt az uraknak. Sajnos nekem nehezen indul. Segítséget szeretnék kérni, ugyanis reggel nem lehetett menni a kis benzzel (c180 w202)... Hiba: néhány napja már észrevettem, hogy kinyitáskor piros és zöld led egyszerre villogott a kilincsen és a tükrön is és elég nehézkesen érzékelte már a nyomkodást. Cseréltem elemet a távirányítóban, hittem benne, hogy minden jó lesz, de ma ki sem nyitotta az ajtót. kinyitni éppen ki tudtam, de indítani nem lehetett az autót... Hol lehetne esetleg keresni a hibát? valaki találkozott már ilyesmivel?
Nem régiben cseréltem olajat az autómban (w211 E220 CDI) és a Total QUARTZ DIESEL 7000 10W-40 -et használtam erre a célra. Később egyik ismerősöm azt állította, hogy ez nem biztos, hogy jó megoldás ennek a motortípusnak. Érdeklődnék, hogy árt-e a motornak ez a típusú olaj, vagy egy évet azért gond nélkül ki bír-e vele, mert nem szeretnék feleslegesen költekezni.
Mindenkitől elnézést de párszor bemásolom a gondom hátha vki csak most olvassa de lesz vmi jó ötlete !
Üdv Mindenkinek!
Kérlek adjatok tanácsot!
2003 évjáratú W203 200 CDI eddig tolatás megkezdésekor kikapcsolta az ABS BAS ESP -t , majd később amikor jobbra kormányoztam akkor is. Most pedig nem indul a km óra és kikapcsol a ABS BAS ESP ECP és az üzemanyag szintjelző is minden marhaságot mutat.
Természetesen megnézte egy itteni mercis mágus.A megoldás ABS EPS modul csere szerinte ami gyári alkatrésszel cca.300-E ft (bontott meg nincs nyíregyházán).
ABS modul : A2035451732 s talán kormányszög jeladó (nem inicilizálható az egység). 2034640118 vagy 0004640618.
Esetleg ötlet honnan vagy más lehet esetleg a baj?
Név:Merci Motyó Kft.Város:1105 Budapest (Pest megye)Cím:Maláta u. 12.Telefon:-Fax:-Mobil:(+3670) 270-8582, (+3670) 626-8582Skype:-FBook:-Nyitva:H-P: 9-17, Szo: 9-14
Itt egy másik is: Csepeli Auchannel szemben, M0 halászteleki lehajtó.Név:Mercedes BontóVáros:2310. Lakihegy (Pest megye)Cím:II. Rákoci Ferenc út Hrsz:8010Telefon:(+3624) 475-192Fax:(+3624) 475-192Mobil:(+3630) 515-0035
Találtam ezt az emberkét akiről saját elmondása alapján megtudtuk, hogy a suzuki swifttel 200-al előzgeti a BMW-ket és 300nál a "szaggatott vonalak összefutnak, az út két széle elmosódik" - azt hiszem ez az ember megérdemel egy önálló topicot :-)
"Sz Nobalatva a bmws iromanyokat csak annyit rola hogy fogtam mar meg bmwt 1.1 es suzuki altoval ha hiszitek ha nem...lehet bmw a segge alatt ha egy balfasz sofor...a kov lampanal meg csak nez atfele merges tekintettel..."
(reakció :-) :
"Nagy GáborSz Noba,ha Te egy 1,1-es Altóval "megfogtál" 1 BMW-t,akkor valószínű nem vetted észre,hogy vontatják... ;-)"