Szerintem nem normális,hogy egy C 180(automata) végsebessége csak 160 !! 2-3-asban fordul 5000-nél többet is,de 4-ikbe már kevesebbet,5-ikben pedig 4200-at fordulva 160-al döcög.El lehet lustulva,de ennyire ?
Nekem valami hasonlo volt a 320cdi-vel. Csereltek legtomeg merot, utana nemsokkal kenyszerbe vagta magat, egr tisztitas lett a vege. Vidd el, kiolvassak, megmondjak mi a bibi. Lehet garancias, bar (kulfoldi) markaszerviznel keves az esely, hogy hibas alkatreszt kapott.
Olyan problémám van és infóra lenne szükségem, hogy a sárga csekk lámpám égett bevittem kiolvasták törölték kapott egy új szívó-nyomás szabályzó szenzort cseréltek ami egy gyufás doboz nagyságú valami és mentem az autóval 5000km-t és szintén ég a lámpa és olykor erőben érzem, nincs az autó jó formában majdnem közel olyan mintha nem mindegyik henger menne.
Azzal tisztában vagyok, hogy ezt 3 hónapja márka szervízben csinálták,cserélték és van rá garancia de mi van ha valami más okozza ezt. Mik lehetnek ezek az alkatrészek mire számíthatok ha kiderül ez a szenzor jó de valami más ami megadta magát.
Az autó egy 2006-os W169 A-klasse A170-es az autóban most van 180 ezerKm.
Ez nálatok a sárga lámpa, hogy ég mennyire gyakori jelenség? Augusztus óta van meg az autó és és a lámpa kiolvastatom nem ég szindróma nálam mondhatni gyakori jelenség. Jövő hétre van egy komolyabb hibafeltárásra időpontom a szervízben azt sem tudom ilyenkor ezt most gariba kell feltárniuk a hibát vagy hogyan is működik?!
Németországban lakom és itteni Merci szervízbe voltam és megyek.
Nem tudom egyáltalán ez az A-klasse ennyire "fekete bárány" a Mercinél vagy csak én fogtam ki rossz példányt de hazudnék ha azt mondanám azt kaptam amit vártam volna a márkától. A használt autó vásárlás különben elég lutri dolog azt is tudom de hát mégis csak egy csillagos márkáról beszélünk.
Bocs, hogy ilyen hosszúra sikerült és ha valakinek van tapasztalata ötlete az kérem ne fogja vissza magát!
hat ez volt a feher hollo... amire en csaptam le a leghamarabb...
sz.fehervari papas-nal lett atnezetve, minden olyan volt a kocsin mint a patika...
nem manipulaltak. es igen egy 63 eves bacsikae volt, felesegevel hasznaltak, telen ki se alltak a garazsbol, a balatoni nyaralojukhoz ugrottak vele le parszor..
az oreg beteg lett es azert adta el... asszem ez volt az ev vetele...
nagyon jo auto.... csak a 60.000 es szervizet kell megcsinaltatnom.
csak az automata valto olaj csere lesz 200--- :s
de megeri, mert ez TENYLEG 60.000-ET MENT.. megtartjuk, asszem jo sokaig.. :D
Kerepesi-Hungária sarkán van egy kulcsmásoló aki pont belevaló kulcstollra másol amit be tudsz csúsztatni a műanyag házba. De ha csak tartalékba kell akkor azt fölösleges ilyen kivitelben másolni, simán egy 124-es stílusú kulcsot csinálnak és ugyanúgy nyitja az ajtókat sokkal olcsóbban.
Ha az infrás kulcsnak csak a tollát akarom lemásoltatni, azt hol tehetem meg, illetve mekkora költség? Én is elgondolkoztam, hogy nem ártana, ha lenne a lakáskulcson egy ajtónyitó...
A viszko halálát,az jelzi hogy álló motornál kézzel lazán meg tudom forgatni a ventilátort,és járó motornál pedig veszi a fordulatot a motorral együtt?
Én meg csörög országban lakom .nekem a fiam a vaskopáncs a horpasztó,de ha magad csinálod akkor biztosan meglesz csinálva rendesen.és csak az a legolcsóbb.