Én konkrétan lesz@rom, hogy milyen márka, mennyi km-t megy el, csak tapadjon fékezéskor/kanyarban ne tolja az elejét, ne engedje el a seggét... Aki évi 60e-t megy annak számíthat a km futás, de én valószínűleg évi 60ekm-el méginkább azon lennék, hogy inkább jól tapadjon, mint 35 helyett 45ekm-t menjen el.
nekem az előző Roadstone(20EFt/db)volt (245/45X18)
nem csúszott-nem keményedett ki-nem lett puklis-nem volt hangos-NEM KOPOTT FÉLRE-meg semmi különös (lehet nem olvasta az ADAC tesztet...),a 2. szezon után eladtam 10EFt/db-ért...és vettem új Infinitit 20EFt/db-ért...
3. hónapja van fent,de semmi extra.
hogy ki mit szól hozzá?-azt pont leszarom ;-)
aki használt gumit tesz a kocsijára-az megérdemli...hisz valamiért lecserélte a Német/osztrák is... (ja tudom-tudom...eladta a kocsit és megmaradt...több ezer db.)
Most, hogy már tudjuk milyenek az ADAC-tesztek, felőlem bármit hazudhatnak.;-)
Nyolc éves a Wanli gumim, a nagy V-mintás, nekem semmi bajom nem volt vele, sőt, esőben szuper volt. Most kezdett kikeményedni, kb.60000 van benne, és még 5 mm-es.
A prémiumnak mondott gumik sem bírnak többet, sőt! 6 évesen kikeményednek, az nem veszélyes pl. pályán?
Nem vettem még semmit, de mivel elég sok "panasz" van a drága gumikra, erősen meggondolom, hogy mi legyen a "győztes".:-)
Erősen hajlok a kínai fele, azok is kibírnak 5-6 évet, a prémium márkák sem többet. Az ár meg...... ;-)
Hat pont ez az: 6 evre veszed, akkor meg ha leosztod maris nem draga a rendes gumi sem. Pelda:
"...
Most is beválogattak a mezőnybe egy kínai nyárigumit, mely 100km/h-nál végzett vészfékezés esetén 20 méterrel hosszabb fékutat produkált a legjobbaknál. Konkrétan, ahol a Pirelli már megállt, az Infinity még 47km/h-val száguldott. Reménykedjünk, hogy egy autópályás konvojban vészfékezve nem ő halad a sor végén.
irtam ezzel kapcsolatba nemrég, de tovább jutottunk dolgoban
w211 bal ajtók kaptak ütést
a zár nem csuk le,zár szét szed (rugó jó) fogaskerék eldarálva amit a vill motor hajt közvetlen, az anyag engedte leszedtünk belőle igy már jo , funkcioját tölti,de a villanymotor csaknyitásnál hajlandó tekerni!!! zárásnál kuka
a polaritást megforditva is csak nyitásnál teker most természetesen amásik irányba zárásnál ugyanugy semmi!
Most akkor vezérlő lehet kuka? vagy mit nézzek még meg esetleg...
Nem valami jó napom van. Reggelről horgászni mentem, nem fogtam semmit, majd hazainduláskor az autó rendetlenkedni kezdett. Igaz a mondás... hazáig hoz. A garázsajtó előtt 1 méterrel adta meg magát végleg. Esetleg valaki tud jó beszerzési forrást egy rezgéscsillapítónak ?
Eladó 4db szinte új Goodyear Eagle Toring 215/55x16 93W gumi 6-7mm profillal. Mindegyik pótkerék volt 1997-1999 Mercedesekben. DOT számok 1997-1999 közöttiek! Lágyak, puhák, nincsenek megkeményedve, mivel végig sötét helyen voltak tárolva. 30.000,-
Eladó 4db szinte új Goodyear Eagle Vector + 215/55x16 93V négy évszakos gumi 7mm profillal. Igen keveset futottak, de megkeményedtek és zajosak lettek. DOT3308, azaz hat évesek. 30.000,-
A legutolsó szettet jó szívvel ajánlom tuning kipufogóhoz, "nagy zenéhez", vagy akit nem zavar a lárma :-)))
Ha eladó lenne, már nem lenne :D :D :D Nekem csak annyi nyűgöm van vele, hogy dízel. (Ennek azért lehet, hogy elnézném)
A legszebb szín a fekete szerintem, de csak akkor, ha üvegkalitkában van tartva légmentesen az autó. Az offos fekete autónkat mosásnál utálom meg mindig egy kicsit. Mire a végére érek, addigra az eleje már poros, vagy vízköves vagy újra retyós.
Én az Ebayen vettem a lengyelektől teljes burkolatsort (Hűtő, motor, váltó) klipszekkel 100Euroért postával együtt, méretpontos, rendkívül rugalmas és még néz is ki valahogy. Előtte aluból volt alatta, soha többet.
Jó reggelt! Van esetleg vkinek N97-es légrugó vezérlő egysége ? Az autó S211 2004-es, sima csak hátul légrugós kivitel. WDB211206A698540. -Továbbá keresek jobb első ezüst alu sárvédőt. /esetleg olyat amit nem kell fényezni/ üdv. A.
Először teszek rá műanyagot, az is védi és nem 40. Amúgy eszembe sem jutott, h fémet tegyek rá, pedig nem rossz ötlet. Előbb körbe akarom javíttatni a sárvédők éleinél..kezd ébredni a rozsda. Ha azt letudtam, akkor össze gyűjtöget egy ilyenre. Kovácséknál láttam most akcióban 7000ft a motortakaró.
Én este is voltam... ma is megyek reggel és még éjszakára is. Virágzik az akác, ívni kezd a harcsa... üres a merci csomagtartó.. jó lenne bele egy kis súly :)