ugyen ez, csak én egy A170cdi, ben, és nulláson..megérkezett rém egy 6-os kabrinyo béjemwé...aztán kiszeretett vóna oktatni, mikor kell a belső sávban autózni....:)
4-5 centi rengeteg (már ha gyári Avantgarde magasságon van most). Az a rugó, amelyik 4-5 centit emel rajta az beton kemény lesz (gyári rugóról beszélek).
Nekem S210 Elengance van, es tul magasan van az eleje. Mar megvan a hozzavalo gyari 4 zold szinkodos rugo, hamarosan bele is kerul, remelem ezzel lejjebb megy majd. Utana ha gondolod, kiprobalhatod amit kivettem belole, barati osszegert a tied.
Nem általános utángyártottról írtam,hanem a Nordglas márkáról,a kinai üveget kerülöm..Jobb a minősége,egyenletes az üvegfelület,nem érzékeny a kőfelverődésre.A Sprinterben levő 3 év után sem pöttyös,de van 6 éves is ami hasonlóan jól teljesít,azon már van egy kőfelverődés sérülés.Ami fontos,nem érzékenyek a karosszéria által okozott megrepedésre.Mielőtt kötekednél,Cascora cseréltetem,de a kp sem okozna gondot.Véleményt írtam, amit senkire sem erőltetek.
Abban kérnék segítséget, hogy egy s210 avantgerde -nak hogyan lehetne a legegyszerűbben emelni néhány cm-t (4-5) a hasmagasságán? Elsősorban az első tengely a problémás. A classic/elegance rugúk mennyit emelhetnének rajta?
Most nyírtuk a szőrpamacsot, az megy fel a tetőre. A kocsin járkálnak, de még nem mentek bele, meg az amúgy is megy a csehekhez. És ott lesz friss kutyaszőr pár hónapon belül :)))