Szerintem ha ültetni akarsz csináltass hozzá rugót. Szerintem. Nem tudom hogy az említett két típus közt mi a különbség,ezért nem is tudok a cseréhez hozzá szólni. Annyit tudok mondani hogy az előző autóm Opel Vectra A csináltattam hozzá rugót ültetésileg, 6000 HUF/db. :-)
SOS Segítség kellene az egyik ismerősnek! CLK230K Cabrio kb 2000-res évj lemerült az akksi, próbálná kinyitni a csomagtartót a kis kulccsal, h hozzáférjen az akksihoz, de nem lehet! Mi a megoldás ?
Ha a német pályán nem szólt semmit a végsebesség kipróbálása környékén, csak most pár száz km-rel később, akkor kicsit fogyott a motorolajból. Töltsd fel szerintem is a MAX jelölésig lehetőleg meleg motornál.
Na jooo, meg szep hogy nem egy 400E-t nevezel alapmotornak, mert V8-asbol az az alap :-)) Szerintem egy olyan motort, amelyiknel van minimum 4-5 gyengebb csak a benzines palettan, nem nevezunk alapmotornak.
Ma 400 km megtétele után (Pécs-Miskolc) érdekes dolgot produkált hazafelé az autó még a pályán:
kiírta, hogy ellenőrizzem a motorolaj szintet. Egyből megálltam, ellenőriztem a kijelzőn a szintet (olajszint OK), majd megnéztem a pálcán is, de a minimum és a maximum között volt félúton.
52 körül volt a 4 db. Elsők valahogy 18e/db hátsók 8e/db. Kovács-tól rendeltem, 50e felett volt úgyhogy ingyen ki is hozták. Monroe-nál volt egyedül előre a színkódoknak megfelelő készleten égen-világon, nem mertem az erősítettet venni ami mindenhol volt olcsóbban, nehogy hülyén nézzen ki, hogy magasabb az eleje.
De lehet, hogy azzal se magasabb, mert az a rugó maga meg 6-8mm-el alacsonyabb de keményebbnek biztos keményebb lenne vele.
En csak a futomu miatt szeretnek avantgarde-t..es azert kerdeztem h eleg e avantgarde rugo h kicsit ulljon..mer raraktam a 18" amg.t es kicsit bokorugro lett...szoval engem nem erdekel az avantgarde xenon..mer van benne az is..csak nem gyari..:)
Tekintettel arra, hogy mindkét első törött volt mikor vettem (+ egyik hátsó is), így a gyáriról nem tudok nyilatkozni. Monroe-t tettünk bele előre-hátra is, ezzel nincs bajom, bár a 225/45-245/40-es gumik visszadobták a komfortot a 205/55-ös téligumi+törött rugó szintjére. Jobb lenne egy Elegance kivitel ezekre a sz@r utakra, mint ez az Avantgarde+sportfutómű... Sajnálom a kocsit akkorákat kap néha az úttól.
Így van, az újabb 7 cd-n van, ha jól rémlik a magyar térkép a 6-oson van de majd megnézem a kocsiban. Nekem is 50APS van, de én sokszor használom, a 2012-es térképpel elég jól használható már. Az, hogy csak nyilakat mutogat nekem tökmindegy, mert nemigen nézek rá, elég ha mondja ha meg nézem akkor az órák közti képernyőn nézem a nyilakat, meg hogy melyik utcában járok éppen stb.. Szebb a nagy navi, kétségtelen, de nekem ebből csak a BT kihangosító hiányzik amúgy jó.
Ha jól tudom ez a kisnavi gyakorlatilag - nekünk is ilyen van az ML ben - 5-6 cd-n van rajta a teljes EU...de csak nyilakat mutogat, megmondom őszintén nekem nem nagyon jön be, a nagy kijelzős (command aps) sokkal jobban tetszik bár még nem próbáltam és az árát tekintve sem szaladok még venni egyet, 150-200e körül láttam utoljára. Kicsit nem is értem minek raktak ezekbe az autókba...
Amire viszont szükség lenne az egy gyári rendszere kötött BT kihangosító, érdemes a gyárira vadászni (ehez mi kell?), vagy keressek egy utángyártottat mint a nemrég elkelt dension?
Sziasztok! 8 éves autómat szeretném poliroztatni valahol Buda, Budapest környékén , mert kissé karcos már. Mindegy, hogy hol, vagy nagy különbségek vannak különböző autókozmetikák között? Melyik céget ajánlanátok?.