És mivel lerohadt, szétszerelésnél leszakadt a menetes rész a felső lengőkar gömbfejéről. Ugyan csak levettem egyet a polcról, de egyébként eladtam volna, tehát az is mínusz.
Illetve ha valaki tudja, hogy tudok-e venni a zöld hőgombára való csatlakozót valahol, az szóljon legyen szíves, mert amiatt vagyok meglőve, a többi megy nekem is, a fontos az a két csatlakozó lenne, mert a tövükben meg van törve a vezeték.
W210 300 td 5seb automataba olaj,szuru csere?!mibol milyet??ja meg hianyzik a nivo palca...azzal mit tudok!!
Egy infras crom kulcsom van hozza!!most talatam neten hozza megeggyet?!azt hogy smint tudom hozuatanitani..vagy egyaltalan.lehet e..vag mi a megoldas h legyen potkulcsom?
Az a ventilátorforgás egy bizonyos terhelésig forog együtt a tengellyel.
Nyomkodd meg a gázpedált, mindjárt kiderül, hogy nem követi a motor fordulatszámát a ventilátor.
Ha üzemi hőfokon van a motor, és a jeladók alapján kéri a hűtést, a viszkó összezár, és ha akkor nyomod meg a gázpedált, mint valami turbina, olyan hangja lesz, ahogy húzza át a hűtőn a levegőt.
A 190-eseken, meg a 124-eseken az elektromos kuplungos ventilátor futott szabadon ha nem kellett dolgoznia.
Igen, viszkós a ventillátor. Egyébként az gyárilag fel van töltve olajjal, vagy a motorolaj hajtja? Lefogni nem tudtam kézzel se, tehát mindig összekapcsolt állapotban van a szíjtárcsával jéghideg motornál is.
Nekem most elkezdett megcsúszni 3-ból 4-be a 145ezer kilométert futott váltó. Úgy tűnik nem tetszett neki a 6 hónap állás. És most időm sincs szétszedni :-(
A rugotanyer csak extra hiba. Ott az elektromos allofutes, a kiegeszito notorfutes, ulesfutes, radioantenna erosito, kijelzo pixelhiba, csereltettem az elektromos csatlakozot a valton, volt EGR tisztitas. ES meg ki tudja mi lesz. Egyre nehezebb elhitetnem a felesegemmel, hogy ez egy nagyon jo auto. Kezdi felemlegetni, hogy azt mondtam, vasarlas elott, ebben csak olajat kell cserelni, elmegy 1millio km-t is. Ettol fuggetlenul alig varja, hogy menjunk vele valahova, ez az elso kocsi, amiben biztonsagban erzi magat.
Reggel a 190ekm-t futott M271-es 230 kompressor indításkor egy ugyan nagyon rövid, de éles fémes hangot hallatott utána többet nem. Eljött nálam is a lánccsere ideje, vagy lehet valami más is? Akinél volt már lánccsere közületek, hallott többször is előtte indításkor furcsa éles hangot vagy csak már mikor átugrott azt vette észre?