5 sebességes kézi váltó:35000ft Klíma ventilátorok:5000ft Faberakás csak egyben(digitklímás)20000ft Lámpamosó párban:3000ft ABS tömb:5000ft Digit Klíma vezérlő:8000ft Légszűrőház:2000ft Tágulási tartály:2000ft Hátsó lámpák csak egyben nincsen bemattulva (4db):7000ft Utas légzsák:5000ft Első fék Brembo tárcsák+nyereg+ATE betétek szinte új tárcsák és betétek kompletten:10000ft Hátsó fék TRW tárcsák+betétek+nyereg szinte új betét és tárcsa kompletten:8000ft Ajtók:5000ft Vákummotor:5000ft Lámpakapcsoló:4000ft Intercooler :7000ft Klímahűtő:6000ft Motorháztető(metálkék):5000ft Csomagtérajtó:5000ft Kapcsolók. Elektromos,fűthető tükrök csak párban nagyon jó állapotban nem törött egyik sem.:7000ft
Vagy tízszer leírtad, hogy neked nem kell Webasto, ezért tettem fel a fórumra. Egyébként először megkérdeztelek volna privátban és csak ha nem kell, akkor teszem fel ide. Most Micanál a labda, ő volt a gyorsabb. Sajnos pillanatnyilag csak egy jó van. A következőnél szólok.
Megmondom őszintén, h nem tudom mikor jön elő..mostanában mindig csak a vízhőfokot nézem, meg a fogyasztást..azt h hány fok van, azt csak indulásnál...majd figyelem,h mikor jön elő..1x2x már előjött..most már ezt fogom nézni. :D
Utána érdeklődtem a NAV-nál telefonon illetve az interneten a vagyonszerzési illetéknek, és jelenleg be kell fizetni, sőt akitől nem szedték be azokat visszamenőleg sarcolják:
A telefonon feltett kérdésemre,hogy mi alapján döntik el az ellentétes tartalmú normaszövegnél melyiket kell alkalmazni....mély hallgatás és utalás a honlapra volt a válasz. ( sokadik átkapcsolás után, jogalkalmazó került a telefon végére ő azt a tanácsot adta, hogy várjak az autó vétellel, mert változhat még a szövegezés )
Ennyit sikerült kideríteni.... remélem tudtam segíteni.
210-esem ket szelso kijelzojet itt javitottak egy honapja. Parkoloban kiszedte az oraegyseget a srac, felvitte, kb 1 ora mulva hozta vissza. Azota tokeletes. Mondjuk majd ha 15 ev mulva is ezt mondom, na akkor :)
Van egy 2004-es vw polom ami dízel, ezt szeretném cserélni w202-re, viszont a polo-t napi szinten munkabajárásra használom, pest agglomeráció, és végig pest napi 60km, ezért dízelt néznék.
Melyik a legmegbízhatóbb motor ezek közül? C200 , c220, c200cdi, c220cdi.
A legkisebbik 8 szelepes 75 lóval nem nagyon kevés?? Automata nincs ki már ilyen 200e feletti futásnál. De kézi váltóval sincs problémám. A pénz amit rászánnék olyan 800 lenne, reális jót kapni ami nem romhalmaz?
Sziasztok! Tudnátok tanácsot adni bontott alkatrész vásárláshoz? W140-hez állítótagra lenne szükségem, de ezzel könnyen zsákutcába lehet futni. Miért? 1. Itt a fórumon a gyorskeresőbe beírva az állítótag szót, két eladót is találtam olyanoktól akik pont ezt cserélték előtte az autójukban. 2. A mercire szakosodott villamossági megjegyezte, hogy ilyen alkatrészt még csak hibásat látott. 3. Beszerelés előtt nem látható, hogy hibás e az alkatrész. Tehát alkatrész megvesz+beszerelés+computerdiagnosztika=eredmény. Ha kiderül, hogy mégsem jó, kezdődik előlről. Van esetleg erre valami megoldás? Elbontás nem érdekel, új alkatrész közel 400ezer. 4-5 rossz alkatrész benyelése, ki-be szerelése, diagnosztikák együtt szintén majdnem ennyi lenne.
Ma kiderült, hogy a rádióantenna erősítője adta fel a harcot. Az antenna forrasztása az ablaknál teljes, valamint a magnónál sem az a kábel hiányzik, mégsem jó a rádió.