Van itt "pár" CDI tulaj, nem hallottam, hogy bármelyikkel komoly gond lett volna. Ha betartod, amit kell, sokat elmennek. Bár, ez akármelyikre is igaz lehet.:-) Jó, a Merci motorok a "soknál" kicsit többet elmennek.:-))
Már volt és a 4. -ik hengerben ír gyújtáskimaradást.. a gyertyák cserélve lettek de ugyan úgy csinálja :S az a baj h régi és csoportosulnak a hibakódok :( több dolog miatt is bedobhatja ezt...
Sziasztok, egy 98 as CLK230 Kompressor tulaj vagyok és az a problémám hogy nagyobb gázadásnál letorpan a kocsi, mintha letiltana egy henger de miután újraindítom már teljesen jó. A levegőszűrőnél van az a bypass szelep valószínűleg az nem szabályoz rendesen, mintha elmenne a nyomás, valami letilthatja ? esetleg a légtömegmérő lenne ? a vákuum csövek rendben vannak. Valakinek volt már hasonló problémája ilyen kompressoros motorral ? A válaszokat előre is köszönöm!!
Nekem a cd-része volt rossz, és elsőre nem találták meg az urak (szerintem csak tisztították) és 2x sikeresen megoldották a szerelést,remélem,mert azóta nincs gubanc.
Az elöző autómnál ott típushiba volt a pixel és ezt a szervizet ajánlották !
A kiskocsi meg egy W210 320 CDI limusine '99/11 (facelift)
Megköszönném, ha tudnátok segiteni, jobb mint ha én itt németbe elökörködök egy pumpa vétellel, aztán azt se tudom mit kell cserénél figyelembe venni...
Plussz a teljes összképért cserélni kellene a csomagtartó zárat is, mert azt nem lehet már kulccsal zárni... még elöttem használó tulaj kellöen szétbarmolta a belsejét. Egy ilyen zár beszerzése is megoldható? :)