Gondolom nem vagy egy versenyző fajta, és 3000 fölé nem forgatod:) Ha így van próbáld fölé forgatni (nem üresben, menetben!) és ha nem megy fölé akkor vészüzemben van. Diesel/benzin?
van egy w169 A170-es 2005-ös autóm 180ezerKm-el. Ma a sárga motordiagnosztikai lámpám ég folyamatosan járó motornál. Semmi egyéb tulajdonságot rossz értelemben nem vettem észre...tudom ki kell olvastatni de hátha valaki volt már hasonló cipőben mégis mi okozhatja... ?! Utazom el nemsokára és szükségem van a munkámhoz az autóra akinek van tapasztalata tanácsa az ne tartsa vissza! Köszönöm
Lámpád: Mindenképpen ki kell szedni, majd az égő felől így kényelmesen beférsz egy készített törlőpálcával (pl puha rongy egy fadarabon) és pl ablaktisztítóval lepucolod.
Köszönöm! A lámpa nem matt de a projektor olyan tejföl ködös :) Ki kell szedni a komplett lámpát a tisztításhoz ? A tolatóradar sem működik, nem kéne pittyegnie , hiába kapcsolom be semmi. Megjelenik pár pötty a műszerfal tetején de nem változik a db szám.
Édesapámnak vettünk egy 2005-ös E220CDI T-modellt. Miért nem látok szinte semmit sötétben a gyári projektoros, halogén fényszóróval ? Másik probléma 60fok fölé nem melegszik - gondolom ezt termosztát csere megoldja?!
Az új felnik készülőben..., az egyik szett gyári új kupak már megvan, holnap meg lesz a másik garnitúra gyári kupak is (még nem tudom melyik lesz..):P ... a gumik is már folyamatban vannak, úgyhogy egészen jól állok, de 2 hét kb még... :( utánna futóműbeállítás, mert nálam még nem volt.. Aztán jöhet a jó idő :P
Nagyjából a lényege: kb. 10 évvel ezelőtt szedték ki, kb. 5000 km futás után. Mivel sokáig polcon állt, nem mozdul, emiatt kimondottan hibásként kerül értékesítésre.
Ezek után a te döntésed, hogy be mered-e vállalni.
Mi baja van ennek? Erdemes ezert a penzert belevagni? Vagy felszereles hijan az enyembol es ebbol ugysem lehet egy jo csinalni? Valami csapagy szorult meg benne, ha jol ertem...