Segítségeteket kérném, az alábbi alkatrészt keresném A 602 015 01 01, ez egy vezérmű dekli lenne, 602, 604, 605, 606 motoron, akinek van kérem vegye fel velem a kapcsolatot nagyon kellene!
Nem az a tipikus taxiaustattung... De bármivel taxizhattak, ezt ezek a képek alapján nemigen lehet megmondani. Nincs benne integrált gyerekülés, normál padlókárpit van benne, amit nem látni, hogy vastagabb-e pl. a hátsó gumikéder a csomagtartónál, nagyobb-e a tank, növelt kapacitású akksi van-e benne stb.
Kevés a km is benne taxinak 13 évesen, az antenna inkább telefonantenna lehet, bár a 210-ben nem tudom hova teszik a gyári opciós telefon antennáját.
Sziasztok, egy 98 as CLK230 Kompressor tulaj vagyok és az a problémám hogy nagyobb gázadásnál letorpan a kocsi, mintha letiltana egy henger de miután újraindítom már teljesen jó. A levegőszűrőnél van az a bypass szelep valószínűleg az nem szabályoz rendesen, mintha elmenne a nyomás, valami letilthatja ? esetleg a légtömegmérő lenne ? a vákuum csövek rendben vannak. Valakinek volt már hasonló problémája ilyen kompressoros motorral ? A válaszokat előre is köszönöm!
Tipikus hibaja a TSI-knek az ido elott megnyulo vezermulanc. Soha nem ertettem, hogy mi ertelme atterni a szijas vezerlesrol a lancosra, ha nem tudnak egy olyan vezermulancot csinalni, ami legalabb annyit kibr, mint egy becsuletesen megcsinalt szij ( VW TSI, Opel 1.0-1.2., fiat 1.3 JTD ) Ettol fuggetlenul a 350 ezer hatalmas osszeg, meg ha minden jarulekos alkatreszt csereltek, akkor is.
Én szidtam ma azt is. Le lett kezelve Korant-tal az extaxi padlólemeze belülről, mert elég csúnyán rügyezett. Ez ugye ott feketedik be, ahol rozsdát talál. Hát... fekete lett szinte az egész.
Egy műanyag csavart találtam, de aztán hiába cibáltam semmi. Pedig már majdnem felborítottam a lámpánál fogva mind a 800 kilónyi autónak látszó tárgyat :-)))