Koszi az infot! Ezek szerint a C180 nem fogyaszt jelentosen tobbet, mint a 220as dizel. Nekem napi 2x2.3km-en, -20 fok korul sikerult 10.5-ot fogyasztani :-( Igaz, hosszu uton, nem hajszolva lejon par decivel 6 ala, de sajna foleg varosban hasznalom, foleg telen.
Szerintem ha Alfa vagy Mercedes felé kacsingatsz, akkor a Vectra nem a Te autód lesz, igaz, hogy viszonylag nagy, de a rugózása sehol nincs a Mercedeshez képest (legalábbis a 201/124-hez és a 123-ashoz képest, újabbakban nem ültem) a kormánya se olyan finom és nekem zajosabbnak is tűnik, de a hangok mindenképpen kellemetlenebbek benne. Az irányjelző kar (C Vectra) használata is borzalmas szerintem. (Apámnak Vectra C van, de nem adnám érte oda a 190-esem.)
Én most vettem nemrég egy w203-at (2002-es évj) c200 (1.8) kézi 6seb.
8.8-11-ig mentem vele eddig. Lejebb is lehetne vinni biztosan ,de ez egy normál tempos vezetés. A 11 az hatalmas karácsonyi dugókat jelent lépésben végig :)
És a képen 3 még kölyök volt, akik azóta már megnőttek és 1 évesek lettek :) Nekik kellene a hely :)
Szerintem nem lenne olyan szűkös a C. Vezettem már 3-as BMW-t, a legújabbat és az azelőttit is, elől nem volt gond egyiknél sem. Az nem zavarna annyira, hogy mögöttem kevés a hely, mert úgysem sűrűn ülne ott senki, de a csomagtartó az fontos lenne, hogy nagyobb legyen. És szerintem a C-nek nagyobb a csomagtartója, mint egy 3-as BMW-nek.
Az újabb E-ből csak fészlift utáni vennék, az meg drágább a keretnél. Két ismerősömnek is 159-es kombija van, 2.4jtd meg 3.2 V6, szép autók, de egyik sem kéne a 124-es helyett. Én pl. így oldottam meg a kutyaszállítást Spanyolországig, hat napot utaztak így. Normál esetben az utaslábtérben mennek, ott 6 is elfér belőlük:) A 210-es hatalmas, lehet, h a 159-es elférne a csomagtérben:)
Olcsóbb ezeknél az általad linkelteknél kint se lesz, de ott van legalább választék. És mondom, nézd meg a C180K-t is, mert tényleg nem volt nagy a különbség.
(Opel Vectrát meg felejtsd el, meg úgy az Opelt általában - annyit még autóra nem költöttem, mint fél év alatt egy 4,5 éves 2.0 dízel vectrára, amiben pedig valóban csak 150ekm volt, sérülésmentes, rendesen szervizelt stb. aztán egyszercsak havi 70-100e ft-jával ami csak lehetett az elromlott rajta kb. 15ekm alatt, hosszú is lenne itt felsorolni... egy sz@r - tágabb családban a G Astrától az Omegáig volt már minden, a környékbeli szerelők mind azokból éltek)
Egyet láttam itthon, de törvénytelenül sokat kértek érte. Nem hiszem, hogy annyival jobban enne, a hat henger, az hat henger, ami miatt a fogyasztása jobb lehet az a 7G-tronic. Meg gondolom a hangja is szép.
2,5m nem kevés pénz, akárhogy is nézem. Nyugodt szívvel ajánlanám az én C-met, de az Neked nem jó, mert sedan és nem dönthető a hátsó ülés sem. Kutyusokkal az pedig így használhatatlan.
Sajnos nem, 2005 végétől 2007-ig már csak az volt, de az még ritkább, mint az 1.8 230K. Itthon még nem is nagyon láttam, pedig az 204Le-vel disznó lehet, ráadásul a kompressor-nál talán jobban is fogyaszt.
A 159-esben elfértem kényelmesen elől mikor beleültem, igaz vezetni nem vezettem. De mögöttem is volt még valamennyi hely. Csak annak a csomagtartója nem valami nagy. A Vectra biztos, hogy nagyobb lenne viszont drágább is valamivel. Nemrég álltam neki szemezgetni a C Mercivel, mert tetszeni tetszene :)
Riki Ré
Bevallom őszintén a w210 nem tetszik. Az újabbak (2004-től azt hiszem) azok már igen, de azok már drágák nekem.
Új autót pedig nem veszek, a hitelnek lesz jobb helye is egy autónál :) A Mondeok tetszenének (2007-től), de azok szintén drágák már nekem.
jim202
Oké, megnézem hasonló futással mennyiért mennek kint. Köszönöm a tippet :)
Tudom, nem lehetek egyszerű eset, de nekem ez sok pénz és szeretném jól elkölteni, hogy ne szívás legyen a vége :)