Most is olyanom van, tudom, hogy nagy jóság :) Egyedül azért nem szeretnék majd olyat, hogy ne nálam adja meg magát. Mert 200e km felett elég esélyes, hogy valami lesz velük, nem? Vagy rosszul tudom?
Igen, tudom, hogy már pár hónapja fent van az az autó, mert nézegetem már a lehetőségeket egy ideje :)
Megkérdezhetem, hogy miért idegenkedsz az elsőtől? Mert ezek szerint az külföldről behozott? A másodikban az a bizalom gerjesztőbb, hogy magyarországi?
Nem lenne kifogásom a C180K ellen, de abból manuálisat egy darabot sem árulnak, automatát pedig nem szeretnék.
Latom 203-as kompresszorod van es 202-es C180-asod volt. Erdeklodhetnek, hogy kb mennyit fogyasztanak, varosban, ill vegyesben. Keves km-t megyek evente, es nalunk ket liter felett nagy az ado, gondolkodtam mar parszor, hogy jobban jarnek egy benzinessel... ugyanakkor kicsit felek is, mert telen, kemeny minuszokban es 2-3 km-es utakon a 220-as dizel is kepes 10 literrel bezabalni, gondolom a beniznes olyankor kozelebb lenne a 15-hoz, azt azert mar sokallnam, vegulis nem S600-asra vagyom :-))
Nehogy úgy járjon a termosztáttal mint én a 124-ben.
Annó nekem is melegedés és fütési gondjaim voltak. Vettem egy gyári termosztátot, mondom kicserélem. Amikor a régit kihalásztam, ért a meglepetés.
Valószinüleg megadta magát az eredeti termosztát, a tulaj meg egy huszárvágással megoldotta a melegedés gondot. Valószinüleg zárt állapotban döglött meg neki és melegedett a motor.
Fogta a termosztátot, mindent levágott róla, csak a karikát hagyta meg tömitésnek, aztán azt szépen visszarakta a helyére. :-)
Csere után rögtön helyrejött minden fütés és melegedés gondja az autónak.
Azt az elsőt már régebben hirdeti az ember... kb. mióta a magyar rendszám rajta van, vagy nam sokkal későbbtől.
Ha a másodikban is 200e alatti a km, akkor ahhoz több lenne a bizodalmam, főleg ha a magyar szervizmúltjának is utána lehet kérdezni, de meg kell nézni mindkettőt.
Mondjuk én Classic-ot nem néztem, csak Elegance-t meg Avantgarde-ot. Hiába olcsóbbak valamivel, de a gumikormány, fényezetlen kilincsek, legtöbbször még ülésfűtés sincs bennük, alap rádió, utólagos (sokszor ízléstelen, ergo értéktelen) könnyűfém felnik stb. miatt nekem nem tetszett.
Azon is érdemes elgondolkodni, hogy egy C180K-val menni egy kört, mert én ahogy írtam megnéztem/kipróbáltam párat, közte 180K-t is és a 180 meg a 200 közt nemigen éreztem azt a +20Le-t, viszont a 200-as aránytalanul többet fogyaszt cserébe, legalábbis akkor utána olvasva nekem az jött le. (a 230-am mégtöbbet, de ebben nem csak a motorvezérlés más/töltőnyomás nagyobb) Ahogy akkoriban néztem a valós vegyes fogyasztása az 1.8-as 180/200/230-nak 8,5/9,5/10L/100km volt, ami nálam be is jött nagyjából.
Megnéztem az akkori C180K és C200K kínálat kb. 80%-át, mert talán ha 10-et árultak elfogadható paraméterekkel. Azért nincs belőle választék itthon, mert idehaza akkoriban (2004-2007) 10-ből 9 a dízelekből kelt el, kitről meg a kereskedők, akik csak eldaásra hordják be, szintén a dízelt merik behozni, remélve, hogy gyorsabban elmegy. Azt a pár darabot amit árulnak a kompressorból, szinte mind az autónepperkedést mellékállásban űző "feleségemnek vettem, de automatát akar/kéziváltóst akar, ezért eladjuk" szöveggel áruló emberek hirdetik, akik kis hibával (értsd ezalatt, hogy itt nálunk kis hibának vélt karosszéria hiba, check engine lámpa, egyéb aprónak gondolt/mondott elektromos dolgok, amik sokszor beláthatatlan szívást/ráfordítást is eredményezhetnek, és ezt a hülye smucig német már tudja a szervizből, mert megmondták neki, és inkább eladja, mintsemhogy 1000-1500 Eur-t ráköltsön - sokszor ezért van a frissen szervizelt matrica a motortérben... na akkor vették el a kedvét az embernek a kocsitól, nem a majdani vevőnek akart jót tenni nyilván), megveszik olcsón, majd idehaza próbálnak rajta kis pénzt csinálni. Ki lehet biztos fogni jót is abból a pár darabból, de összességében, mivel 120-150eft a regadó, meg kb. 80 a forg.helyezés, lehet, hogy megéri inkább kimenni, és magadnak behozni, vagy kisebb összegért behozatni egyet. A németeknél van választék legalább, óráját ritkán állítgatják, ha horpadt/sérült reálisabban kérnek érte kevesebbet stb. Én végül egy 2005-ös C230K-t vettem kintről (ugyanúgy 1.8-as, nagyobb kompressorral), jól felszerelt 6e.Eur volt. Ha ilyen állapotút találtam volna 200K-ban itthon, azt vettem volna, akár ugyanennyiért, de nem volt akkor sem ami tetszett volna, vagy az említett "kis" hibák valamelyikével be mertem volna vállalni.
Üdv mindenkinek. Nemrég volt szó a "rest" nevű gombról. Nekem is van ilyenaz R129-ben, mit csinál ez ?
Smafu, a tavaszias télnek hála még a mai nap is jártam vele úgyhogy azok a kissebb javítások tolódnak mivel együtt lehet velük élni, kösz egyelőre még várok.
A véleményeteket szeretném kikérni. Le szeretném cserélni a jelenlegi kocsim (Dogde Caravan) egy benzines kombira (manuális váltósra). Azért benzinesre, mert a használt dízelektől jobban félek, és nem is megyek annyit, hogy megérje dízelt venni. Így került többek között képbe a C200 Kompressor is (2005-ös). Ezzel kapcsolatban érdekelne a véleményetek illetve a tapasztalataitok. Mennyire jó, megbízható ez a típus? Többnyire jókat olvastam róla mindenhol, de érdekelne az is, hogy Ti mit mondtok. A kiszemeltnek meglepően kedvező ára van, vagy a benzineseket ilyen nehéz eladni? Vagy ennyire jók? Mert nem hirdetnek valami sokat, konkrétan 2 db-ot manuális váltósból (2004 utániak) ami még nem a legújabb kasztnis.
Hálás lennék, ha megosztanátok velem a véleményeitek, ha jók, ha rosszak.
Teljesen kívülállóként szerintem azért nem nagyobb fény egy lerúgott (na jó, nem olyan rossz állapotú így a képeken) ex-taxi w212, mint az alább belinkelt, egyébként felülárazott, de jól felszerelt, szép állapotú, nagy motoros w211.
Ha a kettő közül kellene választani, nekem inkább a 320-as jönne be...
Viszont 6-6,5-ért kis szerencsével már meg lehet csípni szép e350cdi coupét is, ami viszont gyönyörű autó és van még némi presztízse is.
1996-os W210 bontásából alkatrészek eladóak. Lámpák első és hátsó sérülésmentes eredeti mindegyik.15"-os gyári dísztárcsák mind a 4 padkázott,de nem törött.És még sok minden más belső kárpitok műanyag takaróelemek stb. kivéve motor váltó és a hajtáslánc.Keress bátran biztosan megegyezünk.Fórumon ritkán vagyok fent inkább e-mail vagy telefon.
W124 kombihoz van egy jobb első, egy jobb hátsó, egy bal hátsó és egy csomagtér ajtóm ablakokkal zárakkal, a csomagtérajtóban minden elektronikával behúzóval tökéletes horpadás és rozsdamentes állapotban. 15 évig egy száraz pincében voltak tárolva. Ha kell valakinek valami belőle, szóljon, megegyezünk!