Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabais Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329961

HA!  Meleg volt a motor!  :-)

Előzmény: kékled (329950)
malenykij polgar Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329960

Rosszul. Kis odafigyeléssel tényleg örök élet, ez nem francia automata váltó. De mindjárt jön egy echte szerelő is és megerősíti.

Előzmény: Stonerock (329959)
Stonerock Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329959

Most is olyanom van, tudom, hogy nagy jóság :) Egyedül azért nem szeretnék majd olyat, hogy ne nálam adja meg magát. Mert 200e km felett elég esélyes, hogy valami lesz velük, nem? Vagy rosszul tudom?

Előzmény: malenykij polgar (329958)
malenykij polgar Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329958

A helyedben nem zárkóznék el az automatától. Örök élet meg egy nap. Kényelmes is. Ha egyszer olyanod lesz, sosem akarsz mást. 

Előzmény: Stonerock (329957)
Stonerock Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329957

Igen, tudom, hogy már pár hónapja fent van az az autó, mert nézegetem már a lehetőségeket egy ideje :)

Megkérdezhetem, hogy miért idegenkedsz az elsőtől? Mert ezek szerint az külföldről behozott? A másodikban az a bizalom gerjesztőbb, hogy magyarországi?

 

Nem lenne kifogásom a C180K ellen, de abból manuálisat egy darabot sem árulnak, automatát pedig nem szeretnék.

Előzmény: jim202 (329953)
bpjotruska1 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329956

Latom 203-as kompresszorod van es 202-es C180-asod volt. Erdeklodhetnek, hogy kb mennyit fogyasztanak, varosban, ill vegyesben. Keves km-t megyek evente, es nalunk ket liter felett nagy az ado, gondolkodtam mar parszor, hogy jobban jarnek egy benzinessel... ugyanakkor kicsit felek is, mert telen, kemeny minuszokban es 2-3 km-es utakon a 220-as dizel is kepes 10 literrel bezabalni, gondolom a beniznes olyankor kozelebb lenne a 15-hoz, azt azert mar sokallnam, vegulis nem S600-asra vagyom :-))

Előzmény: jim202 (329948)
Oldjawás Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329955

Nehogy úgy járjon a termosztáttal mint én a 124-ben.

Annó nekem is melegedés és fütési gondjaim voltak. Vettem egy gyári termosztátot, mondom kicserélem. Amikor a régit kihalásztam, ért a meglepetés. 

Valószinüleg megadta magát az eredeti termosztát, a tulaj meg egy huszárvágással megoldotta a melegedés gondot. Valószinüleg zárt állapotban döglött meg neki és melegedett a motor.

Fogta a termosztátot, mindent levágott róla, csak a karikát hagyta meg tömitésnek, aztán azt szépen visszarakta a helyére. :-)

 

Csere után rögtön helyrejött minden fütés és melegedés gondja az autónak.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329954
jim202 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329953

Azt az elsőt már régebben hirdeti az ember... kb. mióta a magyar rendszám rajta van, vagy nam sokkal későbbtől.

Ha a másodikban is 200e alatti a km, akkor ahhoz több lenne a bizodalmam, főleg ha a magyar szervizmúltjának is utána lehet kérdezni, de meg kell nézni mindkettőt.

Mondjuk én Classic-ot nem néztem, csak Elegance-t meg Avantgarde-ot. Hiába olcsóbbak valamivel, de a gumikormány, fényezetlen kilincsek, legtöbbször még ülésfűtés sincs bennük, alap rádió, utólagos (sokszor ízléstelen, ergo értéktelen) könnyűfém felnik stb. miatt nekem nem tetszett.

 

Azon is érdemes elgondolkodni, hogy egy C180K-val menni egy kört, mert én ahogy írtam megnéztem/kipróbáltam párat, közte 180K-t is és a 180 meg a 200 közt nemigen éreztem azt a +20Le-t, viszont a 200-as aránytalanul többet fogyaszt cserébe, legalábbis akkor utána olvasva nekem az jött le. (a 230-am mégtöbbet, de ebben nem csak a motorvezérlés más/töltőnyomás nagyobb) Ahogy akkoriban néztem a valós vegyes fogyasztása az 1.8-as 180/200/230-nak 8,5/9,5/10L/100km volt, ami nálam be is jött nagyjából.

 

 

Előzmény: Stonerock (329949)
Surci126 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329952

A Transitok sokkal jobban rohadnak.

Előzmény: USA-modell (329632)
andriskaandras Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329951

Köszönöm.

Előzmény: kékled (329950)
kékled Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329950

leállítás után ezt a gombot megnyomod, és tartja kb 20 percig a leállítás előtt beállított belső hőmérsékletet..

Előzmény: andriskaandras (329946)
Stonerock Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329949

Az a baj, hogy egy kicsit sem konyítok a behozatalhoz. Biztos nem nagy dolog, de számomra idegen terület és tartok tőle.

Ez lenne az egyik esélyes egyébként:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/c_200/mercedes-benz_c_200_t_kompressor_classic-7100770

 

Nem néztem még meg, de nem tűnik rossznak. Ezen kívül még ez lenne Merciben, de lehetőség szerint minél fiatalabbat szeretnék a pénzemért:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/c_200/mercedes-benz_c_200_t_kompressor_classic-7531103

 

De otthon majd megnézem milyen lenne a kínálat ebben az árkategóriában külföldön.

Előzmény: jim202 (329948)
jim202 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329948

Ősszel ebben a cipőben jártam én is.

Megnéztem az akkori C180K és C200K kínálat kb. 80%-át, mert talán ha 10-et árultak elfogadható paraméterekkel. Azért nincs belőle választék itthon, mert idehaza akkoriban (2004-2007) 10-ből 9 a dízelekből kelt el, kitről meg a kereskedők, akik csak eldaásra hordják be, szintén a dízelt merik behozni, remélve, hogy gyorsabban elmegy. Azt a pár darabot amit árulnak a kompressorból, szinte mind az autónepperkedést mellékállásban űző "feleségemnek vettem, de automatát akar/kéziváltóst akar, ezért eladjuk" szöveggel áruló emberek hirdetik, akik kis hibával (értsd ezalatt, hogy itt nálunk kis hibának vélt karosszéria hiba, check engine lámpa, egyéb aprónak gondolt/mondott elektromos dolgok, amik sokszor beláthatatlan szívást/ráfordítást is eredményezhetnek, és ezt a hülye smucig német már tudja a szervizből, mert megmondták neki, és inkább eladja, mintsemhogy 1000-1500 Eur-t ráköltsön - sokszor ezért van a frissen szervizelt matrica a motortérben... na akkor vették el a kedvét az embernek a kocsitól, nem a majdani vevőnek akart jót tenni nyilván), megveszik olcsón, majd idehaza próbálnak rajta kis pénzt csinálni. Ki lehet biztos fogni jót is abból a pár darabból, de összességében, mivel 120-150eft a regadó, meg kb. 80 a forg.helyezés, lehet, hogy megéri inkább kimenni, és magadnak behozni, vagy kisebb összegért behozatni egyet. A németeknél van választék legalább, óráját ritkán állítgatják, ha horpadt/sérült reálisabban kérnek érte kevesebbet stb. Én végül egy 2005-ös C230K-t vettem kintről (ugyanúgy 1.8-as, nagyobb kompressorral), jól felszerelt 6e.Eur volt. Ha ilyen állapotút találtam volna 200K-ban itthon, azt vettem volna, akár ugyanennyiért, de nem volt akkor sem ami tetszett volna, vagy az említett "kis" hibák valamelyikével be mertem volna vállalni.

Előzmény: Stonerock (329945)
bpjotruska1 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329947

az utas elott, a kesztyutarto alatt. egy jofajtat kell venni, es a csomagolasban benne van a beszerelesi utasitas :-)

a 45 fok nem normalis, -20 fokban sem lenne az. altalaban hibas, nyitva marado termosztat szokta okozni

 

Előzmény: akkorismindegy (329914)
andriskaandras Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329946

Üdv mindenkinek. Nemrég volt szó a "rest" nevű gombról. Nekem is van ilyenaz R129-ben, mit csinál ez ?

Smafu, a tavaszias télnek hála még a mai nap is jártam vele úgyhogy azok a kissebb javítások tolódnak mivel együtt lehet velük élni, kösz egyelőre még várok.

Stonerock Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329945

Sziasztok!

 

A véleményeteket szeretném kikérni. Le szeretném cserélni a jelenlegi kocsim (Dogde Caravan) egy benzines kombira (manuális váltósra). Azért benzinesre, mert a használt dízelektől jobban félek, és nem is megyek annyit, hogy megérje dízelt venni. Így került többek között képbe a C200 Kompressor is (2005-ös). Ezzel kapcsolatban érdekelne a véleményetek illetve a tapasztalataitok. Mennyire jó, megbízható ez a típus? Többnyire jókat olvastam róla mindenhol, de érdekelne az is, hogy Ti mit mondtok. A kiszemeltnek meglepően kedvező ára van, vagy a benzineseket ilyen nehéz eladni? Vagy ennyire jók? Mert nem hirdetnek valami sokat, konkrétan 2 db-ot manuális váltósból (2004 utániak) ami még nem a legújabb kasztnis.

Hálás lennék, ha megosztanátok velem a véleményeitek, ha jók, ha rosszak.

Előre is köszönöm a segítséget!

 

Üdv,

 

Peti

HG. Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329944

Urak,

 

egy tiszteletteljes kérdésem lenne a partvonalon kívülről:

 

A W211 sorozat benzines motorjai közt voltak már közvetlen befecskendezésesek, és ha igen, melyikek ill. mikortól?

 

Ez elég jó lista, de erre utalást nem látok sem itt, sem máshol.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W211#2006.E2.80.932009_.28Mid-generational_refresh.29

 

Köszönöm szépen!

208D Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329943

Bal első sárvédő megvan még? Fényszóró pár mibe kerül?

Előzmény: Törölt nick (329939)
treekkeer Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329942

Teljesen kívülállóként szerintem azért nem nagyobb fény egy lerúgott (na jó, nem olyan rossz állapotú így a képeken) ex-taxi w212, mint az alább belinkelt, egyébként felülárazott, de jól felszerelt, szép állapotú, nagy motoros w211.

Ha a kettő közül kellene választani, nekem inkább a 320-as jönne be...

Viszont 6-6,5-ért kis szerencsével már meg lehet csípni szép e350cdi coupét is, ami viszont gyönyörű autó és van még némi presztízse is. 

Előzmény: nagygabi69 (329917)
Mendoza Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329941

Sziasztok,

Ajanlott itt valaki szakit, aki problemas, illetve nehezen megindulo izzitogyertyat tud kiszedni. 

Valaki be tudna irni az elerhetoseget?

Koszi!

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329940

Pár kép az eladó dolgokról.

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329939

Sziasztok!

1996-os W210 bontásából alkatrészek eladóak.
Lámpák első és hátsó sérülésmentes eredeti mindegyik.15"-os gyári dísztárcsák mind a 4 padkázott,de nem törött.És még sok minden más belső kárpitok műanyag takaróelemek stb.  kivéve motor váltó és a hajtáslánc.Keress bátran biztosan megegyezünk.Fórumon ritkán vagyok fent inkább e-mail vagy telefon.

peter85@citromail.hu

06 harminc 871 28 97

MSK813 Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329938

Sziasztok!

W124 kombihoz van egy jobb első, egy jobb hátsó, egy bal hátsó és egy csomagtér ajtóm ablakokkal zárakkal, a csomagtérajtóban minden elektronikával behúzóval tökéletes horpadás és rozsdamentes állapotban. 15 évig egy száraz pincében voltak tárolva. Ha kell valakinek valami belőle, szóljon, megegyezünk!

karimax Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329937

Viszont..

Előzmény: Rudolf diesel (329923)
karimax Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329936

"Az természetes,h -5fokban csak 45fokra megy fel a hűtővizem?"

 

Rossz termosztát esetén EZ a hőfok a természetes.

 

A pollenszűrőcsere pedig a képeken  látható.

 

https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_all/einbau/HBvsTNEp.pdf

Előzmény: akkorismindegy (329914)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329935

Sajnos a szomszédé :) , csak én szerelem ameddig értek hozzá. Az a baj hogy az elektromos dolgok nem állnak közel a szívemhez.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (329909)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329934

Kösz!

Előzmény: Mákosmalac (329929)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329933

Mellé.

 

Kösz, hogy felhívtál! :-)

Előzmény: Sprinter CDI (329931)
Sprinter CDI Creative Commons License 2014.01.27 0 0 329932

Jó, de ez most Mercedes vagy Rönyó? Mert mindkét jel ott van a gépháztetőn :-)

Vagy ez már az új modell? Így talán kelendőbb lesz...

Előzmény: nagygabi69 (329928)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!