Lehet, hogy pont annyi kellett neki. Utána viszont nem maradt benne erő még egy indításhoz. Továbbá felesleges ezen rugózni, előbb-utóbb úgy is kiderül, mi a probléma.
Megvan az extaxi b1 ajtókárpit, de az nem műbőr, hanem Classic szövet, mert az autó eredetileg nem taxi volt, csak 9 éves korában lett taxi. Akkor az eredeti Classic szövet üléseket kidobálták, és betették a műbőröket, viszont minden más megmaradt eredetiben.
Van egy tandempumpa, a hátsó torziós rúdon egy szelep ami elfordulás függvényében engedi az olajat a gázos hidrogömbökbe (ami tulajdonképpen a csillapításért felel) a hidrogömbökből a teleszkópokba (hidraulika munkahengerekbe) megy az olaj majd az egész vissza a kiegyenlítőtartályba. Nagy vonalakban ennyi, az olaj milyenségére kényes lehetőleg gyárit tegyél bele, ég és föld a menetkomfortban a különbség.
Mindegyik kombi az, mar a W123-as kombi is szintszabalyzos volt :-) Pontosan nem tudom, hogy mukodik, de amikor nem mukodik, az elegge szopas ; azt hiszem leirta mar valaki, amikor belinkelted az autot: ne uljon a segge, ne pattogjon menet kozben, ne legyen olajfolyas a teleszkopon
Mi tudja leszívni az akksit 3 perc alatt, amíg berakod bekötöd és ráindítasz? Persze nem árt körülnézni, mert egybe eshet akár mivel is, de ez a sanda gyanúm.
Nálam meg ingadozott, de nem ment 80 fölé. Kicseréltem a termosztátot, azóta áll,mint a cövek. A mutató a 80 fölött ven egy mutató szélességnyivel (ez egy új mértékegység) Nem tudom jobban leírni. :D :D