Alacsony sebességnél ne rántson a váltó, mert ez még perselyes, nem tűgörgős. Ha megkopik a persely akkor ránt alacsony sebességnél. Próbáld ki a váltót állóhelyben induláskor is padlógázon, végig váltatni, ha nem ránt, csúszik, akkor elméletileg jó. Kérdezz rá a váltó olajcserékre, mert egy friss olajcsere meglepetéseket tud okozni.
Felreertettuk egymast, sorry. En azt hittem, hogy a kerdese, "milyen tipusu adagolo tartozik az adott motorkodhoz" arra vonatkozik, hogy pontosan milyen jar a kiszemelt autora, bar nem nagyon ertettem miert erdekli :-) kozben o meg a felelmetes Lucas-t igyekszik kerulni, amit nem szereltek CDI-kre.
Sokkal fontosabb, hogy a váltásoknál ne csússzon meg a váltó (fordulatszámmérőt figyelni) és (pláne melegen) vajpuhán váltson. A váltási pontokkal nem szokott gond lenni, mert azt elektronika vezérli.
Olajszintet csak mesterpálcával tudsz nézni -> ebay
De őt nem az érdekli mi a cikkszáma az ezen lévő szivattyúnak, egyébként meg a tükörindex előtti W210 125 lovas CDI1 rendszereken egész nyugodtan csereberélheted őket, mert mind egyforma. Abból a szempontból, hogy meg lehet-e venni vele az autót pláne mind egyforma.
Elhiszem, hogy egyszeru meg megbizhato meg minden, de nagynyomasu szivattyu nem egyfele cikkszammal letezett, o meg azt kerdezte, hogy milyen jar ra. Az ilyen "mind egyforma az!" meg "egyforma az egesz" jelszavakkal mar nemegy szerelo jarta meg, hogy felraktak a bontott szivattyut vagy adagolot, oszt baszott beindulni a motor ;-)
En elsosorban Sprinterekhez szoktam porlasztokat, meg egyeb befecskendezo-alkatreszeket rendelni ( tobb van, es tobbet hasznaljak oket ), de tudom, hogy azokat is kulonbozteti a gyari EPC, ahogyan a szivattyut, a nyomaszabalyzo-szelepet is, bizonyos alvaz/ illetve motorszamig egyfele jar, utana meg mas... szerintem a W210-esben is igy van, de lehet, hogy tevedek.
Szeret az injektorok mellett kifújni, ilyenkor megkeményedik, összetörik a motorkábelköteg. Szeret az injektor leszorító csavar beszakadni, vagy a menetet kihúzni. CDI motorost mindenképp levett műanyag motortakaróval vennék meg (30-as torx kell hozzá).
A váltó az olajcsere elmaradását nem szereti és szeret folyatni az elektromos csatinál, ahol az olaj fel tud kúszni a vezérlőbe is.
Én jobban szeretem a 99 utáni 220CDI-ket, mert több hozzá a bontott alkatrész, mint ezekhez.
Mit szeretnél ezen beazonosítani? Ne keverd már meg szegény vikinget! Sima Bosch CDI1 rendszer, amiből ráadásul csak egyetlen egy féle létezett. Teljesen megbízható rendszer, ami fillérekből javítható.
W210-esbe szerelt CDI-motorokon mind Bosch befecskendezo rendszer van, csak az elokamras szivo 220-ason van Lucas. Az alvazszam az pont jo az azonositashoz, csak itthon nincs programom hozza, online katalogust meg nem tudtam turkalni, mert amire emlekeztem, az mar nem mukodik, ill regisztralos lett.
Az a 3. amit írsz, az sportfutóműveshez való ahogy néztem, és ha abból is suplex-et néztél, akkor a 2sárga+1fehér az a 19341-es.
Ez elméletileg ugyanoda jó, de a sportfutóművesen belül is az erősített (422mm helyett csak 407mm magas, de 12,5mm átmérő helyett 13mm-es).
Van ahol csak W203-hoz és CL203-hoz írják, S203-hoz nem, de pl. itt az oroszok az összes sportfutóműveshez ezt írják: http://www.port3.ru/info/SUPLEX/19341
a kombikhoz is.
Gondolom azért rövidebb, mert keményebb, és ne tartsa feljebb az elejét, de kiváncsi lennék a Te véleményedre is erről.