SZiasztok! A képen látható alkatrészt kellene kibogarásszam a váltómból (722.436). Aki csinált már ilyen el tudná mondani hogy van rögzítve? Nem nagyon látok rá, nagyon szűk a hely. Köszi.
Sziasztok! Van valakinek olyan A170 cdi mercije amiben van allofutes? Nem nagyon ertem a mukodeset. A ket ules kozotti kapcsoloval hiaba kapcsolom ki a futest meg 40 perc elteltevel is hallani, hogy megy a kalyha es idonkent fustot ereget. Egyszer csak leall magatol? Nem ertem miert megy ha kikapcsolom. Vagy ennek igy kell mukodnie? Ami uzemanyag van meg benne elegeti?
Viszont ha feladsz két hirdetést, hogy Mercedes 300.000 kilométerrel eladó és Toyota 300.000 kilométerrel eladó, akkor a Mercedest elviszik, a Toyotát már viheted is a zúzdába. Mutass egy embert, aki megvenne egy leadott Toyota taxit!
Az othengereseknek nagyon sajatos hangja van, lehet azert tunt hangosabbnak annak, aki nekem meselt anno.
Sajna nem hallottam eloben, csak a dugattyujat lattam kiszedve egy CDI Sprinternek, amelybe egy porlaszto-kiszereleskor beleesett a szerszambol egy 3-4 millimeteres golyo, es ugy mentek vele egy darabig... na, az tuti nem volt csendes, es nem a negy henger miatt :-))
Minél több henger van benne, annál halkabb. A négy hengeres a leghangosabb, a hatos a leghalkabb. Az ötös pont a kettő közt van. Persze ha jó állapotú motorokról van szó! Nyilván ha a hajtókar veri a blokk oldalát, az más tészta :-)
Tudsz venni bele gyári olajat is, és gyári előírásnak (MB236.14) megfelelőt is, ami garantáltan megegyezik a gyári minőséggel, mivel a gyár adja ki rá a minősítést. Ha ez a minősítés nincs rajta, akkor nincs min csodálkozni!
Az pedig, hogy egy automatánál "nem mindig jó a csere", elég komoly félrevezetés! Ha már van az olajban pár százezer kilométer csere nélkül, akkor igaz lehet, de akkor az már nem is olaj, hanem olajsár. Azt az olajat szépen az autó újkorától kezdve 60ezrenként cserélni kell MINDIG és akkor mindig jó a csere.