BMW 316 (E21)

Nem sikerült elkobozni

Első generációs, de már a negyedik használja. Alapmodell, ám még hatévesen is igazi extra volt felénk. Újonnan került a családba, mégis veteránossá tett többeket.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
-peter 2014.07.14 05:37:57 © 700170

jóreggelt

 

Pinga2040 2014.07.14 05:18:18 © 700169

Aki éccaka ur az reggel is legyen az :)

Pinga2040 2014.07.14 00:11:45 © 700168

Az az elképesztö ha már volt lecsavarva akkor minek huzták meg ennyire vissza,vagy még sosem volt meglazitva akkor pedig szintén nem kell vele erölködni,a gyárban normálisan huzzák meg

Előzmény: bnorci71 (700167)
bnorci71 2014.07.13 23:13:50 © 700167

ezért írtam, légkulcs mert az üt, csillagkulcs mert azon lehet ugrálni és nem törik mint a sima crowa, vagy crowa, de a teherautós készlet

Előzmény: Pinga2040 (700162)
csaveri 2014.07.13 22:23:46 © 700166

Jó éjt, mentem pihizni.

csaveri 2014.07.13 22:16:45 © 700165

Igen le lehet.

Előzmény: Pinga2040 (700164)
Pinga2040 2014.07.13 22:10:59 © 700164

Le tudod venni ugy a szijat hogy a felsö bak a helyén marad és nincs megemelve a motor?

Előzmény: csaveri (700161)
Pinga2040 2014.07.13 22:07:03 © 700163

Akkor ez jol bevált modszer és alkalmazhato

Előzmény: csaveri (700161)
Pinga2040 2014.07.13 22:06:18 © 700162

Ha megvan huzva 280 nm el és még jol rá is rohadt akkor nem árt egy kis löket energiát fektetni abba hogy meginduljon az anya

Előzmény: bnorci71 (700159)
csaveri 2014.07.13 21:53:56 © 700161

Nem. Nálam is így lett tesztelve a generátor csapágy hibája és semmi gond nem volt.

Előzmény: Pinga2040 (700158)
gesszti 2014.07.13 21:52:46 © 700160

Nem tilt le, csak fütyül, és stop lámpát gyújt.

Előzmény: Pinga2040 (700158)
bnorci71 2014.07.13 21:49:40 © 700159

1m csövön minek ugrálni :)

Előzmény: Pinga2040 (700142)
Pinga2040 2014.07.13 21:49:19 © 700158

Gesszti ha leveszem a hosszbordás szijat majd inditok,a generátor nem megy,a rendszer nem tilt le egyböl és leállitja a motort?

Előzmény: gesszti (700153)
Pinga2040 2014.07.13 21:47:00 © 700157

Nyilván nyitott tetövel tudom körbehallgatni hogy melyik oldalrol jön a zaj,részemröl nem fontos hogy a motortetö felerösitse mert jo a fülem még ha vak is vagyok :)

Előzmény: csaveri (700156)
csaveri 2014.07.13 21:42:05 © 700156

Néha előnyös, ha csukott tetővel van felvéve a hang, mert frekvenciától függően akár erősebben (jobban hallhatóan) hallatszik. Az, hogy ebben az esetben így van-e azt le kellene ellenőrizni. De azért mellékelhetett volna egy nyitott m.tetős videót is amivel körbejárja a motorteret közelebbről.

Előzmény: Pinga2040 (700155)
Pinga2040 2014.07.13 21:35:16 © 700155

Csukott motorháztetövel akár a bal hátso kereket is hallgathatja :)

Előzmény: csaveri (700154)
csaveri 2014.07.13 21:18:12 © 700154

Hallgass rá a generátorra, hogy nem-e annak a döglött csapágya adja ezt a csúnya hangot.

Előzmény: justokah (700117)
gesszti 2014.07.13 21:14:03 © 700153

Ennek nagyon beteg hangja van. Durva...

Előzmény: justokah (700117)
gesszti 2014.07.13 21:10:57 © 700152

Utoljára tízezer környékén vettem gumis szíjtárcsát. Ennyire megdrágult volna azóta?

Előzmény: Bolti (700151)
Bolti 2014.07.13 21:08:09 © 700151

Nekem ebből semmi se derül ki, viszont ha AC-nál csinálja akkor a motorhoz csak akkor lehet köze, ha a főtengely szíjtárcsa kuka (ez egy dupla tömegű összegumizott, vulkanizált csoda). Ekkor a két tömeg egymáson súrlódik, mert ugye az ac terheli a szíjhajtást stb... 

Az enyém is hangos AC bekapcs után, szerintem vagy a szíjtárcsa (ami nálam tudom, hogy kuka de most nincs kedvem 50e-ért venni újat) vagy az AC kompresszor csapágyas, lehet nálad valamelyik a gebasz.

 

Vagy azt hallani a videón, hogy bekapcsolod az ac-t és ekkor automatikusan elindul a ventilátor a hűtő mögött és annak van ilyen hangja.

 

 

Előzmény: justokah (700117)
csaveri 2014.07.13 20:57:55 © 700150

Így vagyok ezzel én is.

Előzmény: Pinga2040 (700147)
csaveri 2014.07.13 20:54:22 © 700149

"1 órán át kugliztam de nem találtam...."

Akkor csak a városi kugliversenyen indulhatsz ;-)

Előzmény: -peter (700081)
Josi01 2014.07.13 20:52:19 © 700148

Hétvégén lenyomtam kb 700 km-t. Baja és környéke volt az úticél.

Bocika remekül viselkedett, 7l alatti fogyasztást produkált gázból hazafelé intenzív klímahasználattal :)

Előzmény: bencesoma (700134)
Pinga2040 2014.07.13 20:49:20 © 700147

Sokszor láttam a várat,de sosem voltam mellette benne alatta 

Előzmény: csaveri (700146)
csaveri 2014.07.13 20:47:42 © 700146

Nem, sajna nem kirándulós program volt :(

Előzmény: Pinga2040 (700145)
Pinga2040 2014.07.13 20:46:11 © 700145

Voltál fent a cseszneki várnál is ?

Előzmény: csaveri (700143)
csaveri 2014.07.13 20:41:35 © 700144

Jó sok mocsok és víz a motortérbe, majd kontakt hibák előjövetele a legváratlanabb helyzetekben. Ennyit el lehet érni vele ha nem teszed vissza.

Előzmény: Pinga2040 (700123)
csaveri 2014.07.13 20:38:40 © 700143

Pár száz km van már csak nekem is a 100ezer km-ig. Az olaj már ott van a polcon pedig nem lesz benne 7 ezer km se de nálam is kap 100k-nál egy extra olajcserét.

Szombaton egy győri látogatásom volt cseszneki szerpentinnek  2 személlyel győri városi futkosással, klímával oda-vissza 4,2 átlag. Visszafelé egy kicsit durvultam a szerpentinen felfelé :) de a haza út még így is kijött 3,9 lit átlaggal.

Előzmény: fekvőrendőr (700137)
Pinga2040 2014.07.13 20:35:25 © 700142

Hogyan lazitottad,kerék a földön és ugráltál a kulcson?

Előzmény: bnorci71 (700139)
gesszti 2014.07.13 20:33:03 © 700141

Ja, hát az nem csoda. A kicsivel nem nagyon érdemes 27-es (vagy 30-as?) csavarokat lazítgatni. Szerezz egy rendes 3/4-es dugót, azzal majd lejön.

Előzmény: bnorci71 (700139)