Keresés

Részletes keresés

baowah_ Creative Commons License 18 órája 0 0 24886

szerintem, a chopperert sem kar, egyik muzeum sem fog erte kapkodni 50 ev mulva se :D

Előzmény: SelmeciMarcell (24885)
SelmeciMarcell Creative Commons License 18 órája 0 0 24885

Nagyon jó lett, bár amilyen gyakori modell a Chopper már-már súrolja az átalakítás a szentségtörés határát. Persze én elfogult vagyok mert az átépítés helyett jobban szeretem a restaurálást. Ezt egy mezei 638-ból is meg lehetett volna csinálni.

Előzmény: baowah_ (24884)
baowah_ Creative Commons License 29 órája 0 0 24884
sr42 Creative Commons License 3 napja 0 0 24883

Üdv! Jawa 250 559-es  hátsó kerék tengelyről kerék nélkül akinek van rá lehetősége tudna esetleg képet fölrakni?? A hátsó lánckerék, porvédő, féktámasz, kerék mellett milyen alátétek, hézagolók és milyen sorrendben vannak??Magyarán a hátsó tengelyre mik kellenek még a kereken kívül ( a fekete fehér alkatrész katalóguson nem tudok kiigazodni)??? Gábor

charlye hdi Creative Commons License 4 napja 0 0 24882

Sziasztok!  Jawa 634 illetve 638-as ülést keresek.  Szivacs legyen jó állapotban a kárpit nem annyira fontos, de lehet jó is.

 

Ha valakinek akad eladó légyszi a charlye73@gmail.com   emilcímre képet és árat küldeni lesszives.

 

Köszönöm!

Retró Tom Creative Commons License 6 napja 0 0 24881

Üdv!

 

Szeretnék egy olyan érdekes kérdést feltenni,amire szinte hallom a választ,de hátha valaki,már járt így.

Fel lett újítva a 638 főtengelye új csap ami a két csapágyat és a lanbirintet fogja.Új csapágyak(koyó) új gyári labirint gyűrű+új középrész(labirint közepe.

 

Érdekesség,hogy mikor felrakom a két főtengely közé az alumínium közdarabot ami két félből áll és meghúzom egy ponton szorul a közdarab,hajtom.

Ha csak az egyik felet szedem le,akkor már minden rendben van.

Érdekesség az is hogy nem megy össze simán a két fél kézzel rá kell ütni és akkor megy össze.

Én arra gondoltam nem kerek a labirint külső futógyűrűben valami,de visszavittem a szakinak és átmérte,minden rendben majd megkopik pár perc járás után....De hogy mitől szorul egy pontban kicsit nem tudja.

 

Valaki járt már így ilyen főtengellyel?Minden jó és mégis kicsit passzos.

 

 

abes Creative Commons License 2017.11.12 0 0 24880

Vegyél mellé egy Babettát és amikor átülsz egy tuningnak fogod érezni. :-D

Előzmény: Greg578 (24878)
Greg578 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 24879

Üdv!

 

Él még ez a motortuningos Kft? 643es 6voltos jawahoz érdekelne bármi ami kapcsolatos a teljesítmény növeléssel. Köszönöm!

Előzmény: jawa tramp (3088)
Greg578 Creative Commons License 2017.11.12 0 0 24878

Üdv!

 

Érdekelne hogy 634es 6voltos jawahoz lenne-e henger vagy hengerfej átalakítás? A vape gyújtásról már hallottam. Egy kis teljesítmény növelést szeretnék, ha lehetséges egyáltalán ennél a motornál :) 

Köszönöm!

baowah_ Creative Commons License 2017.11.12 0 0 24877

baowah_ Creative Commons License 2017.11.11 0 0 24876

hat en is mindenfele csokoladet szeretek :D

Előzmény: SelmeciMarcell (24875)
SelmeciMarcell Creative Commons License 2017.11.11 0 0 24875

Ismerem őket, most a Siege models a melóhelyen a hátterem a kijelzőn. A kollégáim szerint testesek a lányok... Szerintem pont fincsik, de hát zenében sem lehet egyetértés az emberek között, akkor ebben miért lenne. Mondtam nekik, hogy akkor a motorokat lessék.

 

Egyedül egy BMW lóg ki a sorból náluk, amúgy csak krossz motorokat mutogatnak és bizony mestermű mindegyik felújítás. Meg az elmúlt években megtanultak fotózni is.

Előzmény: baowah_ (24874)
baowah_ Creative Commons License 2017.11.11 0 0 24874

baowah_ Creative Commons License 2017.11.11 0 0 24873

jok biza.

mostanaban usa-ban oriasi a reneszanszuk.

Előzmény: SelmeciMarcell (24872)
SelmeciMarcell Creative Commons License 2017.11.11 0 0 24872

Jók ezek a CZ cross motorok!

 

 

 

Előzmény: zénó21 (24871)
zénó21 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 24871

Motormz Creative Commons License 2017.11.10 0 0 24870

Olyan hetvenes évekbeli a kép stílusa......

Előzmény: zénó21 (24869)
zénó21 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 24869

zénó21 Creative Commons License 2017.11.05 0 0 24868

Szia,

(szerintem) mivel azok a forgattyúsházban gyári kialakítású furatok, nyilván van köze a kenési folyamatokhoz... (én egy más típust használok, azon is van, illetve jobbról is, valamint a közdarab alatt is azonos átmérőben) Azt gondolom, az egy szerelési hiba ott a primer oldalán, bizonyára feszegetés során alakult ki, talán, amikor a zégert akarta valaki ilyenformán elérni, minden esetre ilyet (konkrétan ilyet, ami a fotón van) még nem láttam.

Szerintem nem fontos a Z a csapágyra, nyitott csapágy megfelel oda, már csak a jelentős hőterhelés (ezért inkább C osztályút szerelje be a főtengelyen mindenütt) miatt is... (nálam c-s fut a tengelyen végig)

Előzmény: Ultimate8 (24864)
még1MbR Creative Commons License 2017.11.05 0 0 24867

Az O-Ring márkaboltban fillérekért lehet kapni mindenféle benzinálló tömítést, én anno a Lada karbihoz mindig ott vettem :)

Előzmény: SelmeciMarcell (24866)
SelmeciMarcell Creative Commons License 2017.11.05 0 0 24866

Szia!

 

Szemre ez eléggé hasonlít a 350-es JAWA és a 207-es Babetta mocikon használt benzincsaphoz. A különbség ezek között egyedül az elzáró karban volt. Utángyártott létezik belőle, vagy bontott eredeti alkatrészek. Benzinszűrőt csak hasonlót kapni, a 210-es Babettához árult szűrő gallérját levágva kissé a műanyagot megmelegítve felhúzható a csapra.

 

Tömítést a két házrész közé szerintem lehet keríteni, a belső tömítés inkább a problémás. Nem az hogy kapható-e hanem hogy amit kapsz az valóban benzinálló-e. Van olyan kereskedő aki nem is rendel benzincsaptömítést mert már annyiszor vitték vissza neki.

 

Előzmény: abes (24865)
abes Creative Commons License 2017.11.04 0 0 24865

Üdv.

CZ 485 benzincsaphoz létezik felújító készlet?

Ultimate8 Creative Commons License 2017.11.04 0 0 24864

Ultimate8 Creative Commons License 2017.11.04 0 0 24863

Sziasztok!

Egy 634-es blokkról van szó. A főtengely csapágy fészkénél lévő kis horony illetve az ahhoz menő furat jól gondolom, hogy a csapágy külső oldalról való olajzására szolgál? Azért kérdezem, mert én a csapágy külső Z-jét meghagytam, illetve elvileg a szimering elzárja azt a kis nyílást. Az átömlőcsatorna felől levegővel megfújatva a forgattyúsház felé szuszog a szimering kiszerelt állapotában is. Már kb 1000 km-t használtam így a motort, és a csapágyaknak semmi baja, tehát elégséges volt a kenés az egyik oldal irányából.
Ezek tükrében ti mit gondoltok, mennyire van jelentősége ennek a furatnak?

***

Képeket sajnos egyelőre nem engedett feltölteni, majd még próbálkozok. Remélem érthető miről beszélek.
Köszi!

baowah_ Creative Commons License 2017.11.03 0 0 24862

kössz a tippet.

Előzmény: LacasDeluxe (24860)
zénó21 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 24861

ja igen, a megfelelően megválasztott alátétekre is érdemes időt szánni, ha tényleg szükséges...

 

Előzmény: LacasDeluxe (24860)
LacasDeluxe Creative Commons License 2017.11.03 0 0 24860

Az is csereérett kerék. És ki kell hézagolni, hogy teljes körömhosszal kapaszkodjanak egymásba. Nekem közel 2mm-t kellett alaátétezni a kihajtás csapágytól. Valakinek meg pont jó. Nem méretpontos, de egy ellenőrzést megér.

Előzmény: baowah_ (24857)
zénó21 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 24859

lehetséges, hogy villa...

gondolom, amikor lepróbáltad a fokozatokat, akkor nem tapasztaltál feszülő, nehézkes villamozgást, a villavezetők könnyen szaladtak a kulisszában... lehet, hogy, amit meséltél, az egyik villa kialakítása eltérő, és nem tolja össze rendesen a fogaskerekeket...

Előzmény: SelmeciMarcell (24856)
zénó21 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 24858

az sem öröm...

Előzmény: baowah_ (24857)
baowah_ Creative Commons License 2017.11.02 0 0 24857

nekem a negyes szar :(

Előzmény: zénó21 (24855)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!