Szia! Itt vagyok Bács Kiskun megyében, Kunszentmiklóson. Fogalmam sincs mennyibe kerül, nem értek hozzá, de az biztos hogy 50 e alatt van. :) Neked mennyit érne?
Padlástakarításból előkerült Jawa ideál alkatrészek eladók. 1 db kerékabroncs, lábvédő lemez, hátsó burkolat. Van két első teleszkóp is. Egyben, reális áron, ha valakit érdekel.
a kis szériás, itthon egyáltalán nem forgalmazott típusok közül (mint pl ahogy említed a 361 és 362 fősorozatokat) kizárólag a behurcolt, hazapakolt meg egyéb úton Magyarországra "került" esetek fordulnak elő, és a hozzáértők aligha válnak meg ezektől... alapesetben.
Ujra vissza térek a veteranozáshoz. Egyhengeres Pannoniák után most a p20/21 et szemeltem ki mint regi vágyamat. Viszont kepbe került a Jawa 350/360 is. Az ujjabbak semmiképpen, csak a csepptankos régi érdekel. Van valakinek velük tapasztalata? Alktarész ellátottság? Dinamikában mennyiben más mint egy P12? Jobban tartjaba forgalom ritmusát? Erezhető a 100ccm + és a kéthenger?
Ahogy az idemásolt könyv írja, a jobb deknit le kell venni, a bowden végdiót kilazítani, és addig tekerni az állító csavart, amíg 0,1 mm hézag lesz a kiemelő görgő és a váltópedál mozgatására mozgó kiemelő pálya között.
Ez után középállásba lehet tekerni a bowden állító csavarját, majd a bowden végdiót feszesre húzott bowdennél rögzíteni.
Ez után lehet a kuplungkar/bowden játékát a bowden állító csavarjával tekergetni.
Sziasztok! Adott egy Jawa TS és fel szeretném készíteni műszaki vizsgára (vagy 6+ éve járhatott le, azóta áll). Amit biztosan tudok, hogy a hátsó lengővilla (elnézést ha rossz kifejezést használok, fűnyírónál nagyobb dolgot még nem szereltem:D) ki van kopva és neten abszolút semmit nem találtam szétszedés/cserélés/karbantartásról. Ennyi infóból el lehet indulni hogy mi a gond és hogy lehet orvosolni?
Sziasztok tud valaki hasznos információval szolgálni? JAWA 350 es 638 12voltos motorom van. A kuplunggal küszködök nem tudom beállítani ha nagyon becsavarom csúszik gázadáskor ha ki van csavarva akkor behúzott kuplungnál nem áll meg. Köszönöm
Én itt szoktam horganyoztatni: Janikgalván Cím: Budapest, Földváry u., 1191Nyitvatartás: vasárnapZárvahétfő8:00–17:00kedd8:00–17:00szerda8:00–17:00csütörtök8:00–17:00péntek8:00–17:00szombatZárva
Tud valaki olyan galvánüzemet, ahol nem hajtanak el jawa alkatrészekkel,illetve ahol horganyzás után nem rozsdásan vagy rozsda nélkül csúnya matt színben, mintha oxidálna az anyag kapom vissza az alkatrészeket?
Célom az lenne, hogy olyan legyen a horganyzás, mint a boltban kapható horganyzott termékek.
Hosszasan nézegettem a sok szép képet, köszönöm is ezúttal, egy érdekes dolgot állapítottam meg: ezekből a típusokból három volt a tulajdononban az évek során.
Időrendben első a Jawa 90 Roadster, valahol 1972-ből használtan.
Ha nem untatom a társaságot, majd írok a többiről is.
Megtaláltam múltkor a nagyon gatya, de talán menthető lábvédőt meg a kasztnira való lomokat, a rács polizott, a szoknyafogókra nincs irányjelző, a fedőlemezek gyári fénnyel és konzolokkal, élvédő nincs, "vajas" rögzítőkkel.
360-ra vannak még cuccok pl. gyári új hengerpár és a plekóra gyári tükör, új lengőkar (kekizöld)