Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MortalWombat Creative Commons License 2 órája 0 0 155037

Valóban, egy infó a vezérlés/DI-panel/aut.váltó szeleptömb cseréjéről, a turbó állapotáról beszédesebb volna.

És nem feltétlen a "minden OK" lenne a jó válasz.

Előzmény: BmS1 (155036)
BmS1 Creative Commons License 5 órája 0 0 155036

Mondjuk nem lenne hátrány, ha több info lenne. Pl: valós km, korábbi sérülések, lényegesebb alkatrész cserék, ilyesmi....

Előzmény: Roland-Sklasse (155035)
h i r d e t é s
Roland-Sklasse Creative Commons License 5 órája 0 0 155035

Sziasztok! Tipp, ha valaki jó ár/érték arányú 9-5öst keresne 1m alatt: 

http://www.autodual.hu/index.fcgi?rx=&menuparam5=20&item=332_1#item   (saját autóm volt, ismerem :) )

anonym19 Creative Commons License 16 órája 0 0 155034

Ettől több infóm nekem sincs. Ha megnyitod a képet ott van valamennyi leírás.

Előzmény: Covacipeter (155033)
Covacipeter Creative Commons License 20 órája 0 0 155033

Bővebben?

Előzmény: anonym19 (155026)
Sylvia Hornyák Creative Commons License 2 napja 0 0 155032

Érdeklődnék, hogy 2003-as SAAB 9-3 hoz nincs-e valakinek 4 db eladó lemezfelnije?

 

anonym19 Creative Commons License 2 napja 0 0 155031

Egyetértek veled . 

A PSG16-ra az internet népe igen megosztó. Az egyik fele szerint javítható a másik fele szerint meg nem. Sok helyen azt írják/ mondják hogy javíthatatlan máshol meg ugye felújítással kecsegtetnek. Tapasztalat szűkében nehéz lenne bármelyik mellett is letenni a voksot. 

Am ami még szóba jöhet azok a porlasztócsúcsok. 

Előzmény: MortalWombat (155030)
MortalWombat Creative Commons License 2 napja 0 0 155030

EGR nem vészes, lehet puceválni.

A turbó igen, mert ritka. Garrett GT1852V Bár a felújítóknál nem hinném, hogy gond lenne.

A lendkerék ebben már 2tömegű, az OG9-3-asban még 1tömegű volt. Mivel ritka ezért drága, nem a VW vagy PSA csoport árain lehet kapni.

És akkor még ott van a Bosch VP44PSG16-os adagoló. Sokan szidják, nekem nem volt vele gondom. A felújításával kapcsolatban nagyon sokan szkeptikusok, de elméletileg van rá vállalkozó, az eredmény általam nem ismert.

 

Előzmény: anonym19 (155029)
anonym19 Creative Commons License 3 napja 0 0 155029

EGR, Turbo, Lendkerék, Adagoló. 

Előzmény: Nagynorbert01 (155028)
Nagynorbert01 Creative Commons License 3 napja 0 0 155028

Üdv mindenkinek. Szemezgetek egy 2003/10 havi Saab 9 3 2.2 Tid-vel. Tudnátok mesélni róla? Mire kell figyelni? Költségei? Fogyasztás?

krisok Creative Commons License 4 napja 0 0 155027

Üdv!

 

Eladó Saab 9-5 9-3 gyári cd rádió kiválló működéssel. Lemezeket szépen olvassa.  5000Ft   krisok80@gmail.com 

anonym19 Creative Commons License 4 napja 0 0 155026

Hmm, hmm. Errefelé griffeket lopnak. 

 

anonym19 Creative Commons License 4 napja 0 0 155025

Sok eltérés nincs, de mérés nélkül nehéz így megmondani. 

Előzmény: Deckard73 (155024)
Deckard73 Creative Commons License 6 napja 0 0 155024

Sziasztok!

 

Csak egy gyors kérdésem lenne: 9-3 OG-ban jelenleg egy 278x175x195-ös akkumulátor van. Vajon be tudok tenni a helyére egy 315x175x175-öst?

(Ránézésre úgy tűnik, hogy igen.)

csomee1976 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 155023

Nálam is volt ilyen probléma, mire nagy nehezen rájöttem,hogy a fékpedálnál lévő kapcsoló ragad le és így oldja a tempomatot. 

Hátha nálad is csak ennyi a probléma....

Próba cseresznye 😉

Előzmény: Spotlampa (155007)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155022

Hát ha kimondottan újat akartam volna meleg és hideg oldal házzal együtt, akkor 200 felett lett volna nekem is. Most már csak egy problémám van remélhetőleg sikerült azt is gyorsan eszközölni. Bár kicsit szkeptikus vagyok vele. 

Ez pedig nem más mint a részecskeszűrő. Ugye új van az autón. A injektorok most már jók, remélhetőleg a turbó is. A DPF pedig megint makrancoskodik és nem regenerál. Ugyan írták hogy felhelyezés után kényszer regeneráltatni kell hogy nullázódjanak az értékek, de ez elég barbár megoldás és ugye nem is rizikó mentes, valamint autó specifikus szoftver és hardver nélkül nem fog menni. Szerinted pályán esélyes lehet hogy kikényszerítsem? (Jön a hibakód törlöm és ismét 1 km-en belül visszadobja 90 km/h-nál.) Az autó rossz hőmérséklet érzékelővel megközelítőleg 1000 de ha nagyon rosszindulatúan saccolok maximum 1500 kilométert tett meg. Miután kicseréltem a hőmérséklet érzékelőt, azóta jelentkezik. Addig nem dobta meg a szűrőt hibára.

Előzmény: BmS1 (155021)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155021

A középrész, az középrész. A komplett meg a teljes turbó. Mondjuk a tied relatíve nem volt drága, úgy 6 éve 240-et fizettem ki egy újért 260 lovas Aerohoz.

Előzmény: anonym19 (155020)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155020

Ez így 110 Magyar pénz volt. Remélem, hogy jól fog fütyörészni. A kpl újt úgy érted hogy magát a középrészt? 

Előzmény: BmS1 (155019)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155019

A "komplett középrész" gyakorlatilag maga a turbó, a sallangokat nem számítva. Nem is olcsó, miért nem vetted meg kpl. újonnan?

Előzmény: anonym19 (155018)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155018

Komplett középrész cseréltek, mindennel együtt. Véleményed alapján kijelenthető hogy rendben van így a turbó?

Előzmény: BmS1 (155017)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155017

Elméletileg az lenne a legjobb, ha a görbe csont egyenes lenne, nagyon kis értéken. De ilyen csak a mesében van, főleg egy használt darabnál.

 

40,000 rpm körül van egy nem túl vészes kiugrás. Működés közben nagyon kis ideig forog a turbó ilyen fordulaton.

 

Nem egymagában nem ad választ a turbó "jóságára". (Labirint tömítések, töltőnyomás felépülése, milyen gyorsan éri el a megengedett maximumot...)

Előzmény: anonym19 (155015)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 155016

Közben amit találtam az interneten, ott is ehhez hasonlító grafikonoj vannak. Csak közben kaptam már a fikázást hogy a legrosszabb helyre küldtem felújításra mert hogy megbízhatatlanok és silány munkát végeznek. Bár ezt ezér nehéz elhinni mert ha NKH engedélyük van, gondolom hogy nem játszanának vele.

Előzmény: anonym19 (155015)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 155015

Szia!

 

Ez a jegyzőkönyv mond számodra valamit?

Ennek nem kell végig egyenletesnek lennie?

Előzmény: BmS1 (155013)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 155014

A minimális lógás az rendben van, főleg ha nincs feltöltve olajjal. Átfogalmaznám a korábbi írásom a következőre. A rendellenes lógást nem érzékeltem. 

A tényen ugyan nem változtat, hogy a tól-ig intervallumban meghatározott összeg maximumát kell térítenem. 

Előzmény: BmS1 (155013)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 155013

A turbóknál  un. úszó illesztésű a csapágyazás, azaz a tengelyhez és a házhoz képest is elfordul, jól érezhető kézzel mozgatva is, tehát tapasztalnod kellett radiális "lógást".

Az axiális irányú tengely elmozdulás is 0,1  ...0,2 mmm körül van, érezhető műszer nélkül is.

Szétszerelt állapotú vizsgálat dönti el, mi is a helyzet.

Előzmény: anonym19 (155012)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 155012

Szia Mester!

 

Érdekelne a véleményed pár szóban az alábbi esetről. Hétvégén a turbót leszedtem, megnéztük. Ránézésre minden rendben, ujjal próbáltuk mozgatni a turbina és a kompresszor kereket is a tengelyénél és nem tapasztaltunk sem axiális, sem radiális lógást. El is küldtem turbóséknak hogy nézzék meg. Hívtak ma, hogy első vizsgálat eredménye a hideg oldalon szivárgás. Hát mondom rendben, ez még simán lehetséges. A kérdés az volt hogy megbontsák-e további vizsgálatra, mert akkor már ha nem vállalom a javítást akkor használhatatlan formában kapom vissza. Mondtam hogy persze ezért is küldtem. Másfél - 2 órával később jött a telefon, hogy menthetetlen a turbóm mert szét van égve belül. A kérdésem igazából az lenne, hogy ha az elmondásuk igaz, akkor nekem jobban kellett volna mindkét oldalon tapasztalnom a lógást nem? 

Nem akarok kötekedni, mert nem tudom megcáfolni az elmondottakat, na meg elvégre Ők a szakértők, csak nem egészen erre számítottam.

 

üdv.:

Ádám

spooner Creative Commons License 2017.11.07 0 0 155011

Sziasztok!

 

Lenne egy Saab 16-os alukerekem good year gumival eladó! Ár: 15eFt. Kép emailen mert nagy nem tudom feltenni ide...

Prancz Ádám Creative Commons License 2017.11.06 0 0 155010
Előzmény: Prancz Ádám (155008)
zoltán dé Creative Commons License 2017.11.06 0 0 155009

Nekem nem nyitja meg.

Előzmény: Prancz Ádám (155008)
Prancz Ádám Creative Commons License 2017.11.06 0 0 155008

Sziasztok!

 

Eladásra kínálom ezt a gyönyörű szépséget:

https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/szemelyauto/12151879

 

Az ár ésszerű keretek között alkuképes és vadiúj téli-nyári gumi garnitúrával értendő.

 

Fáj a szívem megvállni tőle, de sajnos csak nagyon keveset tudom használni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!