Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pinyós Creative Commons License 7 órája 0 0 155227

Hát tény, h jól sikerült! A mester is meglepődött a mérésnél. Idővel kiderül. Kuplung, kettőstömegű új a gépben. Egyébként nem hajtom, vigyázok rá, viszont fantasztikus érzés a hatalmas tartalék a talpam alatt :) 

Előzmény: MortalWombat (155226)
MortalWombat Creative Commons License 7 órája 0 0 155226

Ez nem túl nagy teljesítmény növekedés?

Kuplung/2tömegű bírja? És a féltengelyek? 

Előzmény: pinyós (155225)
h i r d e t é s
pinyós Creative Commons License 7 órája 0 0 155225

Szia!

Ha érdekel, tudok neked ajánlani profi chituningost. Országszerte írja a programokat és teljesítményt is mér. Enyémet ő csinálta, (9-3 1,9 TTid) brutál lett! 1,7 ről 1,9re húzta csak a turbónyomást. 


Első mérés: 248LE  540Nm

Második mérés: 250LE  543Nm

Keréken mért átlag: 237LE  528Nm

Előzmény: Kajetano (155211)
s93 Creative Commons License 9 órája 0 0 155224

Nyugtasd meg, hogy a világ legbiztonságosabb kabriójában ülsz. Ha be vagy kötve, nem lesz bajod a boruláskor sem. Saab kabrióval már ütköztek teherautóval úgy, hogy utána 30 métert zuhantak az útról nyitott tetővel. Karcolasokkal úszták meg.

Valaha úgy induldult egy életbiztosítási díjtétel felezés az USA-ban, hogy igazoltad, Saabod van. Ez működött a kabriókra is.

Előzmény: kovacslp97 (155215)
Énekes 8 Creative Commons License 11 órája 0 0 155223
Előzmény: Énekes 8 (155222)
Énekes 8 Creative Commons License 11 órája 0 0 155222

Üdv!

Ehhez mit szóltok?

Maptun/BSR vagy ez esetleg?

Előzmény: G.Erdelyi (155218)
combi27 Creative Commons License 12 órája 0 0 155221

Ha a neveden van a kocsi és elmúltál 18 nem igen kell több érv hogy miért ne add el...

Mert nem akarod.. ha nem a neveden van akkor buktad, mert a tulajdonos azt tesz a tulajdonával amit akar...

Előzmény: kovacslp97 (155215)
G.Erdelyi Creative Commons License 16 órája 0 0 155220

Meg annyi, hogy Maptunk temaban itt a forumon 93Aero bajtarsat keresd, BSR ugyileg engem, ha ugy dontesz.

Előzmény: G.Erdelyi (155219)
G.Erdelyi Creative Commons License 16 órája 0 0 155219
Előzmény: G.Erdelyi (155218)
G.Erdelyi Creative Commons License 16 órája 0 1 155218

Maptun vagy BSR.

Ezeknek nezz utana. Nem olcso, de nem fogsz csalodni. Nagy (Sved!) cegek, nem keves mernoki munkaval a hatterben.

Nyilvan az ara is tukrozi a minoseget, bar nem veszes.

 

A boxot meg felejtsd el, ha nem akarod hazavagni a gepedet ido elott...

Előzmény: Kajetano (155211)
korzo Creative Commons License 17 órája 0 0 155217
Előzmény: kovacslp97 (155215)
KawaBazsy Creative Commons License 18 órája 0 1 155216

A szélvédő keret olyan erős, h megtartja a kocsi súlyát..

Előzmény: kovacslp97 (155215)
kovacslp97 Creative Commons License 19 órája 0 0 155215

Sziasztok!

Egy Saab 9-3 Cabriom van, de a családunkban halálos autóbaleset történt és édesapám minden áron rá akar beszélni, hogy eladjuk, mivel, ha felborulnék vele, akkor nem védene semmi. Nem tudnátok esetleg jó tanácsokat adni, hogy mivel érvekkel védekezhetnék? (a vezetési stílusommal már védekeztem, de az nem elég neki)

Előre is köszönöm a válaszokat

anonym19 Creative Commons License 1 napja 0 1 155214

Közben megnéztem a leírást is. Nem túl bizalom gerjesztő a "Mert 3 éve működünk. "  150-ről 187 lóerőre húzza a teljesítményt a hirsch performance 175-ig, nekem ez már alapból nyugtalanítónak tűnik. Egyébként nekem ez a típusú saabom van és abszolút nem tűnik kevésnek, vagy hogy ne lenne dinamukus, vagy hogy félnem kellene egy előzésnél. 

Előzmény: anonym19 (155213)
anonym19 Creative Commons License 1 napja 0 2 155213

A tuningboxot 1-2 érték megváltoztatásával és valamilyen jeladó vagy jeladók után kell bekötni. Ez úgy mond csak szimulálja az ECU felé az értékéket ami által  az ECU módosít további értékeket a nem valós adatok alapján.  Inkább valami megbízható chip tuningost keress ha emelni akarsz a teljesítményén, vagy a "gyári" hirsch-t lenne érdemes. Ami fontos hogy chipnél az élő adatok alapján így a motor akkori teljesítménye alapján tudják elvégezni a módosításokat anélkül hogy a motor károsodna. A tuningboxnál nincs ilyen.

Előzmény: Kajetano (155211)
anonym19 Creative Commons License 1 napja 0 0 155212

Szia!

 

Ez olyan cseréljünk ki mindent hátha jó lesz történetnek hangzik. A helyedben a stabilizátorrúd szillentjeit nézném meg.

Előzmény: Pokolisaab (155210)
Kajetano Creative Commons License 1 napja 0 0 155211

Sziasztok!

Tuning boxról van itt valakinek tapasztalata?

Köszi.

 

http://tuning-box.hu/saab/saab-9-3/saab-9-3-1-9-tid-110kw-150le

Pokolisaab Creative Commons License 1 napja 0 0 155210

Sziasztok!

Saab 9-3 2t 2006os “boldog tulaja  vagyok.

Kezdem feladni de hátha: elörôl kopogo hang jön mikor rosszabb úton megyek, ami volt: mind2 lengôkar, stab pálca és kormány összekötô cserélve volt, szerelô a vállát vonogatja. Szal minden ötlet jò l jönne. Köszi

anonym19 Creative Commons License 5 napja 0 0 155209

Vagy valami öszvér megoldásként SEAB? 

Előzmény: Alter Schwede (155208)
Alter Schwede Creative Commons License 5 napja 0 0 155208

Szintaktikai hiba, semmi komoly. Két betűt át kell írni, oszt' hadd fusson.  ;-)

 

Előzmény: anonym19 (155206)
MortalWombat Creative Commons License 6 napja 0 0 155207

Végül is a kezdőbetű és a betűk mennyisége stimmel.
Határeset!

Előzmény: anonym19 (155206)
anonym19 Creative Commons License 6 napja 0 0 155206

Hol a hiba? :)

pinyós Creative Commons License 2018.01.14 0 0 155205

A nagynyomású csövek hátul a motor középtályán, allulra futnak be. Pont nem látni semmit bontás nélkül. Kattanó hangot nem hallok. Kézi AC-t ismerem, de ebbe még nem tettem sajnos. 1,8as mondeomba raktam, ott nagyon hasznos volt. Ebből sajnos szervíz lesz. Jelzem majd, hogy mi lett a végeredmény, mert egy szűrőcserétől ez nem lehet, főleg úgy, hogy utána ment még. Köszönöm mindenkinek a segítséget! 

Előzmény: anonym19 (155204)
anonym19 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 155204

Lehet kapni kis kézi AC pumpát amit a gázolajcsőbe tudod beépiteni, valamint visszacsapó szelepet is. Kis AC val felpumpalod aztán indítható, legalábbis könnyebben kell indulnia. Amennyiben elektromos az adagolód akkor ha valaki ráadja a gyújtást Te pedig fülelsz az adagolónál akkor hallanni kellene egy kisebb kattanó hangot. Ez a mágnes szelep. Ha ez nyit ki az okozhatja a nem indulás és a nyomócsövek végén nem megjelenő gázolaj problémát. Akár szét is csúszhatott a csatlakozó. A légtelenítés itt is többnyire indítózással szokták elvégezni, kidolgozza magából. A kevesebb kínzás érdekében jó ha van a kis kézi AC.

 

Ha minden igaz itt lesz az adagolód a levegő cső alatt.

 

Kézi AC.

 

Visszacsapó.

Előzmény: pinyós (155203)
pinyós Creative Commons License 2018.01.13 0 0 155203

Közben kiderült, hogy adagolós a gép. Azért is, mivel mikor a szűrőt cseréltem és légtelenítettem akkor lelazítottam 2-t és beindult. Járt is 5 percet ezután pihent 2 órát és utána ment vele a lányom 2 km-t,  azóta viszont áll. Nyomástartó szelepre gondolunk. Nem volt elsóre egyértelmű, hogy adagolós vagy nagynyomású-e a rendszer, mivel nem látni semmit belőle. Annyi szakismeretem meg nincs, hogy a látható apróbb jelekből (ami egy szakembernek egyértelmű) megállapítsam, hogy milyen rendszer :). Végül kigugliztam :)). Szerintem marad a szervíz, mert ehez már kevés vagyok:(

Előzmény: anonym19 (155202)
anonym19 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 155202

A közösítőcsőben vizsgáltátok a nyomást korábban? 

Fapados megoldás és csak járó motornál tudod elvégezni az ún résolaj mérést. Mivel nem jelentkezett gázolaj gyanús hogy már a nagynyomású pumpánál kezdődhet a probléma.

 

Az általad használt meglazított hollanderekkel egyébként az a baj hogy ha közösítő csőben nem éri el az alapjárati nyomást indítózás közben a gázolaj  (800 bar körül alakul) akkor be sem indul. 

Előzmény: pinyós (155201)
pinyós Creative Commons License 2018.01.13 0 0 155201

Egyre nehezebben indult, majd egy nap leállt. Üzemanyagszűrő szemmel láthatóan el volt dugulva, csere után elindult majd 2 km után megállt. Azóta nem megy a légtelenítés minden módját kipróbálva sem. Gravitációsan, pohárból megtáplálva a szűrőt próbáltuk. Önindítózás közben a pohárból kiszívta az üzemanyagot de a porlasztó hollandereket meglazítva ott nem mutatkozott a gázolaj. OBD kód olvasás után :” PO251-(8) Spill Value Malfunction (injection pump)-Not Present” olvasható.Befecskendező-szivattyú tüzelőanyag mennyiség szabályzás „A”(Bütyök/Rotor/Porlasztó).

Előzmény: anonym19 (155200)
anonym19 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 155200

Szerintem se kell már ezeket. Gyújtás rá a tankban lévő AC pumpa pedig feltornázza az üzemanyagot. Megvárod amíg a búgó hang abba marad és indítózol. 

Előzmény: pinyós (155199)
pinyós Creative Commons License 2018.01.13 0 0 155199

Régi adagolósoknál kellett! A kérdés az, hogy tönkremehet e ettől? Mert meg lett lazítva és úgy tekertetve, nem keveset. Opel corsa c 1,7 dti 2002-es

Előzmény: combi27 (155198)
combi27 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 155198

miért kellene hollandereket lazítgatni  és így légteleniteni?

nekem sose kellett... nem IFA-k ezek :D

Előzmény: pinyós (155197)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!