Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

katesz1 Creative Commons License 2017.09.15 0 0 154836

Üdvözlet!

15-ös lemezfelnit keresnék ET 41-eset de elég ritkának látom.

Ha nem 41 akkor mi jöhet még szóba?

Köszi!

gabecz Creative Commons License 2017.09.15 0 0 154835

Sziasztok Urak!!

 

    Ezzel kapcsolatban kérnék segítségeteket.

"Steering lock malfunc.Make safe stop"   Autó:2007 1,9tid 110kw

  Ezt a hibát írja ki mostanában egyre többször megint.Ugyan ezt a hibát dobálta fel kb egy éve is menet közben többször is.Aminek az lett a vége,hogy szervizben kicseréltek a komplett gyújtás kapcsoló(újra),aztán a hiba megszűnt.Voltam vele szervizben is de tárolt hiba nem volt.

Van valakinek ötlete mitől lehet ez?Esetleg mit nézek meg?Még annyi észrevételem volt most amikor kiírta a hibát fel akartam kapcsolni a belső világítás és csak villant egyet a térkép lámpa sem világított,töröltem a hibát újra indítottam az autót utána minden ok volt..??Olyan is volt amikor le állítottam az autót nem tudtam kivenni a kulcsot.

 

h i r d e t é s
1.2 Twinport Creative Commons License 2017.09.15 0 0 154834

Sziasztok!

Viszem a 2006-os Sportkombimat futómű beállításra.

Az lenne a kérdésem,hogy ennek az autónak lehet hátul is állítani vagy csak elöl a futóművét?

Köszönöm!!

anonym19 Creative Commons License 2017.09.15 0 0 154833

Mindeközben Szombathelyen. Ezt még látni is rossz. :D

 

LEU arra felé szokott mozogni nem? 

anonym19 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154832

Akkor egyet értek #beszoptuk  :D

Előzmény: Törölt nick (154831)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154831

Ezeket érintti a Saabok közül: Saab: 2003–2011 9-3; 2005–2006 9-2X; 2006–2009 9-5

Előzmény: anonym19 (154830)
anonym19 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154830

Ez amúgy minden 9-3-ast érint?

Előzmény: MrTinkertrain (154828)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154829

Én is úgy sejtem, hogy ez cumi. Amcsiban persze a GM benyelte, mert ott kicsit másképp mennek az ilyen dolgok...

Azért köszi! :-)

Előzmény: MrTinkertrain (154828)
MrTinkertrain Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154828

Szia!

 

9-3-as?

Nekem is az van.

Röviden: #szerintembeszoptuk

 

Volt erről egy TC-s cikksorozat, ahol még a japán márkák kereskedői (Mazda, Honda, Subaru, stb.) sem nagyon álltak konstruktívan a témához. 

 

Ettől még nem feltétlen kell aggódni, azért többmillió autóban gond nélkül üzemelt...

 

üdv

Előzmény: Törölt nick (154827)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154827

Helló!

Valaki tud infót arról, hogy az egész világon nagy galibát okozó Takata légzsákokat cseréli valaki itthon az érintett SAAB-okban?

Köszi!

anonym19 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154826

Javítva előző hozzászólásomban egy részt 

"mert a torony csapágy után 120-tól elkezd rázni" ->torony csapágy csere után .

 

Interdieselt megjártam. A hőmérséklet érzékelőre azt írja a KTS hogy túl magas a feszültség szóval valószínűleg zárlatos. Az injektorokat vizsgálva vele jónak tűnt minden, a hengerenkénti korrekció is jó volt. Okt. 8-ra foglaltam még időpontot hogy padra tegyék kiszerelve az injektorokat meg akkor ellenőrzik az izzítógyertyákat és a kompressziót, valamint veszteséget mérnek. 

 

Szerinted a fentebb említett munkafolyamatokra szükség van, vagy nem érdemes itt még feltétlenül szórni a pénzt?

Előzmény: anonym19 (154825)
anonym19 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154825

Persze, az csak amolyan út mutató. Olvastam jó párszor írásaitokban. :) 

 

Am apró megjegyzésként: 193 ekm van az autóban és a futóműt most rángattattam meg, mert a torony csapágy után 120-tól elkezd rázni és mielőtt gumishoz mentem volna, gondoltam ránézetek géppel. Lógást nem tapasztaltak, csak egy nagyon minimálisat a bal axiál csuklón, amire azt mondta a srác hogy még nem érdemes cserélni mert annyira minimális. A pattogó hang egyelőre nem mutatkozott a kormányzás meg szerintem minimálisan könnyebb lett, de lehet csak placebó . :D 

Előzmény: BmS1 (154824)
BmS1 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154824

Pont ez az, hogy biztonsággal nem lehet ezekből az infokból kitalálni, mi az igazi bibi.

Tanács: ne nagyon bízz a hibakódokban.

Előzmény: anonym19 (154823)
anonym19 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154823

Szia!

 

Nagyon szépen köszönöm a választ. Ilyenkor általában csere jöhet szóba? (Ma megyek Győrben az interdieselhez ott ugyan nincs Tech2, de más profibb diag. eszköz is kiírja részletesebben a kódot? 

 

 

Előzmény: BmS1 (154822)
BmS1 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154822

Szóval.

A P1902 a kipufogógáz-hőmérséklet ellenőrző szenzor.

Gyakran megsértik szerelés közben, érdemes a kábeleit/csatlakozót átvizsgálni.

 

A hibakódnak alcsoportjai vannak, ami szöveges üzenetként jelenik meg (pl. Tech2).

Ennyi infoból megmondani a frankóságot nemigen lehet.

Előzmény: anonym19 (154815)
G.Erdelyi Creative Commons License 2017.09.14 0 0 154821

nyilvan lehetnek ezektol meroben eltero okok is.

Előzmény: SaabKova (154820)
SaabKova Creative Commons License 2017.09.13 0 0 154820

Ezt a jelenséget kb egy hónapja vettem észre. egyszer megszűnt ez a hang de most megint vissza jött. de megnézem reggel amiket tanácsoltál. köszi addig is.

Előzmény: G.Erdelyi (154819)
G.Erdelyi Creative Commons License 2017.09.13 0 0 154819

Udv,

 

Nezd meg a katalizator kornyeken (a motor alatt), hogy nem torott e el a felfuggesztese a kipufogonak.

Nalam is volt ilyen, logott a flexicsonel es az okozta a vibraciot.

Vissza lett heggesztve a tartorud. Ennek mar vagy 5 eve es azota is rendben van.

 

Aztan okozhat vibraciot, ha a balanszlanc ugrik 1-2 szemet, vagy esetleg eltorott a feszitoje. Bar ez bemelegedesig csorgessel is jar(hat) a motorterbol.

Előzmény: SaabKova (154818)
SaabKova Creative Commons License 2017.09.13 0 0 154818

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2003as évjáratú 9.3 1.8t autóm. Olyan hiba jelenséget vettem észre ha inditom az autót remeg az utastér belselye és olyasmi hangja van mint egy halkabb subarunak. ha kivülről a motorteret nézem és hallgatom semmit nem hallok csak az utasterben hallok ilyen mély zörelyes hangot. Szerintetek mi lehet a gond. Mutattam autó szerelőnek azt mondja túl jó a fülem semmi baja nincs. Légyszi segitsetek. köszi

FRANKYE Creative Commons License 2017.09.13 0 0 154817

Nekem pont fordított esetem volt 2 hete. Fűtéscsapot vettem egy szervizben, gondoltam kicserélem. Elég macerás kicserélni főleg, ha 8 évenként cserél az ember. 

Kicseréltem, gyári hibás volt. A szerviz adott egy másik alkatrészt de azt mondta nem cseréli ki mert nem ők építették be. Másodszorra már fele annyi idő alatt kicseréltem. :) 

Előzmény: BmS1 (154814)
anonym19 Creative Commons License 2017.09.13 0 0 154816

Még annyit hozzátennék hogy közvetlen a csere után nem jelentkezett, csak tegnap sikerült bal(nemesebb)szervül lefulladnom és azóta van.

Előzmény: anonym19 (154815)
anonym19 Creative Commons License 2017.09.13 0 0 154815

Szia Mester!

 

Olyan problémán van hogy dpf csere után csak akkor amikor leállítom az autót panaszkodik a szondára. (P1902) Ha úgy törlöm hogy jár a motor nem jelentkezik csak a következő indítás utáni leállításnál. A szenzor új ára az eget veri még kedvezménnyel is. Szerinted miből fakadhat a probléma? Itt is meg kellene mondani az autónak hogy új szűrőrője van? 

BmS1 Creative Commons License 2017.09.13 0 0 154814

Na, ezt teljesen másként látjuk.

 

Új szemüveget csináltatsz, kiválasztod a keretet, mondjuk 52000 Ft komplett. Lövésed sincs, hogy az optikusnak eleve milyen kedvezménye van, de hogy esze ágában sincs azt neked átadni, az szinte biztos. Ha a fényképezőgépemet javítják, van egy árajánlat, amit vagy elfogadok, vagy nem, de ha kitalálom, hogy nekem "beszerzési áron" adják az alkatrészt, akkor rövidre zárják a további értekezést. Ha a szabónál beszerzési árat kérsz szövetre, cérnára, gombra, akkor a szabómester az ajtóra mutat. Az éttermi árak messze nem a beszerzési árakat követik, ha nem tetszik, nem ülsz be.

 

Nem sorolom tovább, mert unalmas lesz.

 

Miért épp az autószerelő az, ahol nagyon-nagyon átcseszettnek érzi magát MW, ha nem kapja az alkatrészt beszerzési áron, de zokszó nélkül kifizeti az optikus, szabó, éttermes ... kedvezmény nélküli árát ?

De mint mondtam, a szerelők nagy része a kedvezmény jól látható részét átadja az ügyfélnek, ha másért nem, azért, mert a szomszéd szerelő is így tesz, a verseny nem enged meg nagy vállalási ár külömbözetet.

 

Más.

Két hete reklamált egy 9 hónappal ezelőtti akkucserés üf. KO az akksi. A nagyker felé hosszadalmas az eljárás, neki az autó mindennap kell. Kártalanítottam, a koki akkut az autójában hagytam, ez a kis móka 24e Ft-ba fájt.

 

Még rosszabb: a kétliteres PDTDI vteng jeladó ára 33e Ft.  A cseréje borzadály, vezérlés le, stb.  HA két hét múlva KO a jeladó, mi is lesz? A nagyker "nagyvonalúan" kártalanít, kicseréli a rossz alkatrészt. A melót meg a szerelő kénytelen teljesen ingyen, mosolycsekkre elvégezni, annak ellenére, hogy teljesen vétlen. HA egy fillér engedményt nem adott az ügyfélnek, az árrés akkor is csak a vesztesége egy kis részét fedezi. A gyakorló szerelő tudja, hogy az ilyen történetek nem számítanak ritkaságnak.

 

Nem gondolod, hogy az árrés az ilyen veszteségek kompenzálását segíti?

 

Megtalálni azt a szerelőt, aki nem ver át, arra már-már azt lehet mondani, amit te is szoktál: "Csodák holnaptól!"

 

Ha a kedvezmény nélküli árat számítja, az feltétlenül átverés?

 

A pálya szabad, talán kipróbálhatnád még magad a másik oldalon is. Attól tartok, akkor meg az ügyfelekre panaszkodnál :-D

 

 

 

 

Előzmény: MortalWombat (154804)
anonym19 Creative Commons License 2017.09.12 0 0 154813

Emlékeim szerint ki kell venni hozzá  a szellőző rostélyt és csak utána tudod kivenni a rádiót. 

Előzmény: pinyós (154812)
pinyós Creative Commons License 2017.09.12 0 0 154812

Sziasztok! Valaki tudna segíteni abban, hogy hogy kell kiszerelni a rádió fejegységet?

Köszönöm szépen előre is! 

dovicsin Creative Commons License 2017.09.11 0 0 154811

ha geometriás a turbód, érdemes a vezérlö szelepecskét megütögetni vagy kitisztítani ilyen esetekbe. mielött mélyebben belenyúlsz.

 

Előzmény: macsek 555 (154807)
anonym19 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 154810

Szia.

 

Szerintem magától nem fog helyre jönni. Lehet hogy akad a geometria, esetleg túl tölt és letilt egy pillanatra, vagy pont ellenkezőleg nyomás valahol elmegy és a rendszer korrigálja magasabb töltő nyomással, vagy légtömegmérő, vagy légnyomásmérő. Hibajelzés van ilyenkor a műszerfalon, CE lámpa? Ír be valami hibát a vezérlőegységbe? 

Előzmény: macsek 555 (154807)
dovicsin Creative Commons License 2017.09.11 0 0 154809
Előzmény: dovicsin (154808)
dovicsin Creative Commons License 2017.09.11 0 0 154808

Sziasztok.

 

Tudnátok segíteni?

Van egy autó székesfehérváron, és azt szeretném megkérdezni, valaki nem nézte-e már meg, vagy esetleg mit szóltok hozzá, mert nekem tetszene. a javítást is el tudnám végezni, esetleg, de jó lenne tudni megéri-e, illetve, hol lehet jó áron alkatrészeket suerezni.

Ha tudtok segíteni köszönöm.

macsek 555 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 154807

Sziasztok!

kb 2000 és 2200-as fordulat közt legyengül a turbóm majd újra erőre kap.Z19DTH.

Helyre jöhet ez magától vagy szakit kíván?

Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!