Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G.Erdelyi Creative Commons License 2 napja 0 0 161421

vegre elkeszultek a feknyergek: https://www.facebook.com/photo/?fbid=1452410433071947&set=pcb.1452412513071739 :)

 

(igy hamarosan elado lesz a D2, ha erdekel valakit)

BmS1 Creative Commons License 2 napja 0 0 161420

Teljesen szubjektív vélemény, persze.. szvsz nem volt szerencsés a típusválasztás a Saab mellett / után. A Nissan erősen leszálló ágban volt, talán a legzsengébb japán.

A Renault házasság... kényszer szülte.

Előzmény: G.Erdelyi (161417)
h i r d e t é s
G.Erdelyi Creative Commons License 2 napja 0 0 161419

elvileg foglalkoznak meg saab -okkal is, de egy ideje nem voltam mar naluk.

Előzmény: anonym19 (161418)
anonym19 Creative Commons License 2 napja 0 0 161418

Pedig pont kedden gondoltam rá ha már BP-n jártam hogy be kellene ugrani még visszaállítanti egy funkciót (kulcson hosszú gombnyomásra ablakok le / fel ,meg tükör ki/be hajtogatás) amit annó az ICM csere próbálkozással szintén offoltak, de akkor mindegy. Meg annyira nem fontos. : D 

Előzmény: G.Erdelyi (161417)
G.Erdelyi Creative Commons License 2 napja 0 0 161417

nagyon "elnissanosodtak".

egyebet nem kivanok irni publikusan.

Előzmény: anonym19 (161416)
anonym19 Creative Commons License 2 napja 0 0 161416

Mi lett Ráczékkal ha szabad érdeklődni?  ( :

Előzmény: G.Erdelyi (161415)
G.Erdelyi Creative Commons License 2 napja 0 0 161415

kis szerviz.

beszeltem vele nemreg, nagyon pengenek tunt a srac.

 

holnap meglatogatom.

Előzmény: anonym19 (161413)
BmS1 Creative Commons License 2 napja 0 0 161414

Végre kis mozgás az oldalon...

 

Régi időket idéz a kép (mondjuk piroska árulkodó)

 

 

 

anonym19 Creative Commons License 2 napja 0 0 161413

Nekem csak annyira hogy valahol már láttam megemlítve mint létező szerviz. 

Előzmény: G.Erdelyi (161412)
G.Erdelyi Creative Commons License 2 napja 0 0 161412

Udv Urak.

 

Valakinek van tapasztalata errol a szervizrol?

https://www.totaszerviz.hu/ 

 

 

anonym19 Creative Commons License 3 napja 0 0 161411

nagyon off.

 

A hónapban egész sokat mentem a géppel az eddig autózási szokásaimat tekintve. 

Szerencsére eseménytelenül, egy apróságot leszámítva bár ez már régóta jelentkező történet. Valószínűleg az egyik kerék fordulatszám jeladó kábele ki van dörzsölődve, vagy oxidálódva. A lényeg hogy olykor megjelenik a stability control failure. Ilyenkor az út hátralévő részén természetesen jelen van a figyelmeztetés, majd a következő indításnál még visszajön utána pedig ismét rend a lelke mindennek. 

Ezért is nem szántam még rá magam hogy elkezdjem firtatni  a történetet.  Egyébként nem gyakori jelenség és jellemzően mire tudnék vele foglalkozni addigra nyoma sincs a problémának. 

Sütemények Réme Creative Commons License 2025.10.17 0 0 161410

Helyesen:

 

"... , nem leharcplt daranot,is.

 

Kellemes làtvàny, a szemnek...."

 

nem leharcolt darabot

.....

 

 

Előzmény: Sütemények Réme (161409)
Sütemények Réme Creative Commons License 2025.10.17 0 0 161409

Ritkàn, de lehet , még, làtni 1-1 , nem leharcplt daranot,is.

Kellemes làtvàny, a szemnek.

 

Kilenc öt. TèÍdé .....

 

https://ibb.co/5WHJwFPP

BmS1 Creative Commons License 2025.10.09 0 0 161408

Az egyik olasz cimborám egészen friss járgánya volt. A srácnak lövése nem volt, hogy "mitől gurul az autó", a faterja kötődött az autóiparhoz,  ő lelkesen magyarázott.

Előzmény: gracza (161407)
gracza Creative Commons License 2025.10.09 0 0 161407

Na de az az 1750 akkoriban nem lehetett öregebb, mint az én RAV4-em most. Azzal én is elindulnék. :-)

Előzmény: BmS1 (161405)
Sütemények Réme Creative Commons License 2025.10.09 0 0 161406

Szia.

A szèpsèg relativ fogalom, de egy jol kinèzõ Fiat😎159es könnyen rabul tudja ejteni,az erre fogèkony, tekintetet.....

 

A Holden eredetű üzemanyag temetőt [ar159V6]...nos, èn, nem erőltetnèm....biciklilànc erőssègű vezèrmülanc.... kelletlenül leforgò, de legalàbb szomjas motor......massziv, de olommal kiõntött beton fürdõkàd merevsègű ès sùlyu karosszèria.....ime modern korunk, könnyű ès kõnnyedèn vezethetõ èlmènyautòja.....

 

egy zar116....kezdetű alvàzszàmot viselő autò, valòszìnűleg pironkodva pròbàlnà tagadni a rokonsàgot...

 

No offense

Köszönöm az èrtő olvasást

(c) piece

😉

Előzmény: Rumcice (161392)
BmS1 Creative Commons License 2025.10.08 0 0 161405

Na ja....egyszerü konstrukciók és az ebböl fakadó végtelen megbízhatóság.

 

1972-ben egy Alfa 1750-nel Bp-től Sziciliáig gurultam. Baromi érdekes motor volt. Egy mechanikus befecskendezéssel működött, akkor se sokan ismerték, ma már alig-alig valaki. A SPICA bef. lelke egy mechanikus üa. szivattyú, a hajtást a főtengelyről kapta. Egy "bütyköstengely" nyomórúdon keresztül intézte az üa. összenyomását. Meglehetősen problémás kütyü volt, csak nagyon felületes ismereteim voltak, mára még annyi se...   Most ránéztem, kb. 14e db ilyen motor készült.

Előzmény: gracza (161399)
Sütemények Réme Creative Commons License 2025.10.08 0 0 161404

Ez is helytàllò megfogalmazàs.😉😁😇

Előzmény: gracza (161399)
Sütemények Réme Creative Commons License 2025.10.08 0 0 161403

Volt g y à r i l a g.   280lovas, 1750 tbi, mechanikus sperres vàltòval. Az nem volt tùl sz@r. Több mint 1 màzsàval könnyebb is volt a bòdè, mint a Serie1-nek....

 

A

 

Az 1.9 16 v diesel remekül hùzhatò....stabil 250-260 lòig, mèg tartòs is lehet.

A 2liter jtdm ugyanaz tökben, csak eur5 ès 1 literrel tõbb gàzolajat iszik mint azeuro4es egykilences....

Előzmény: KawaBazsy (161395)
Sütemények Réme Creative Commons License 2025.10.08 -1 0 161402

Ez igy igaz.

 

Ès a Fiat dìzel előtt,  volt a jò öreg Isuzi Midibõl ,is,ismert 2.2es csodamotor.....turbòval😉🤪👍

Előzmény: anonym19 (161397)
Sütemények Réme Creative Commons License 2025.10.08 0 0 161401

Szia.

Ìr6nèk litàniàt, de androidròl szakadoŸòs 4G-vel plusz ingadozò vèrnyomàssal...nos nem olyan könnyű.

 

Nekem nem kène 1ik 159es sem, az elődjèből, a 156bòl volt, mind a 2 fèle busso motorosom, azokban a motor jò volt. [ 2.5 ès 3.2 ]

Volt szintèn sportwagon bòdèban 2.4 20V olajkàlyhàm, magàhoz kèpest, az sem volt tùlzottan òtvar. A hengerszegèny verziòkat, pàr 1000km erejèig pròbàltam ki....

159est sajnos tùl sokat làtok közelről....

A legfiatalabbak 2012esek....2025öt ìrunk.

A 1750 TBi , gyàri 200 lòval, olyan, mint egy dìzel passat kombi, csak halkabb a motorja., a

Akocsi nehèz mint a sàr , de legalàbb szűk belülről.

Az összeszerelès / anyagvàlasztàs ...beltèr, nos, a közèpkategòria alja, talàn közepe.

 

Dìcsèrjem mèg?😉🤣🙂

Előzmény: Rumcice (161392)
Sütemények Réme Creative Commons License 2025.10.08 0 0 161400

Egy jò kiàllàsù darab....

 

https://ibb.co/TDVbnt1s

 

gracza Creative Commons License 2025.10.08 0 0 161399

Valamint a mindkét márkára jellemzö egyszerü konstrukciók és az ebböl fakadó végtelen megbízhatóság. (ja, nem) :-P

Előzmény: Rumcice (161398)
Rumcice Creative Commons License 2025.10.08 0 0 161398

És a turbós benzines élmény sincs messze egymástól. :)

Előzmény: anonym19 (161397)
anonym19 Creative Commons License 2025.10.08 0 0 161397

Azért van némi rokonság akkoriból az alfa és a saab között, pl.: pont a kerregős diesel. 

Előzmény: Sütemények Réme (161396)
Sütemények Réme Creative Commons License 2025.10.06 0 0 161396

Jò estèt.

Ne menjünk àt, az Alfa Romeo... topic-ba, hogy , ne OFF-oljuk, szèt, a SAABos car-tàrsak topikját?

Előzmény: Rumcice (161392)
KawaBazsy Creative Commons License 2025.10.06 0 0 161395

A legmegbízhatóbb az 1.9 cdti, de az kerreg.. a benzinesek vagy lomhák, vagy iszákosak. Nekem ezzel az 5 hengeressel kéne, hengerfej problémák ide vagy oda. :-)

Előzmény: Rumcice (161394)
Rumcice Creative Commons License 2025.10.06 0 0 161394

Az utolsó motor, amire gondolnék egy sportos Alfában, a diesel lenne. :)

De megnéztem, nem is tudtam, hogy volt 159-es 200 LE-s diesel motorral is.

Előzmény: KawaBazsy (161393)
KawaBazsy Creative Commons License 2025.10.06 0 0 161393

5 hengeres diesel az igaz út. :-)

Előzmény: Rumcice (161392)
Rumcice Creative Commons License 2025.10.06 0 0 161392

Szia!

Nem ismerem, de a 159-es szép, és olvastam, hogy a 6 hengeres mororokkal nehezen kezelhető, orrnehéz az autó, de az 1.7TBi erős és könnyű. Mint kiderült, iszákos is. Bármilyen tapasztalat érdekel, vezethetőség, jellemző hibái...

Előzmény: Sütemények Réme (161391)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!