Ilyen szép, gyári állapotban elfogadnék én is egy Parkettát, de szerintem ilyen már nem létezik, csak a mesekönyvekben. A motor idézőjeles gyengesége (131 PS) engem egyáltalán nem zavarna. Amúgy is általában csak krúzolok. :-)
Sziasztok! 900 NG-hez 4/5 ajtós (1993-1998) keresek hátsó javítóívet, bal és jobb. Ha valakinek van ötlete, kérem írjon! Köszönöm! Talán tudja valaki, hogy a 9.3 I. -hez való (1998-2002) is jó lehet?
Amúgy egy dolgot említettek meg: hogy terhelten, végállásban néha kattan valami, de nem a futómű. Mondtam nekik, hogy tudok róla. Majd egyszer, ha nagyon unatkozunk, kormányművet kell cserélni. :-)
Ez nem meglepő egy rendben lévő autónál.. A tiedénél sokkal rosszabb, gatya állapotú, bontószökevény járgányok is gyakran vidáman átmennek.
Néha van egy - egy balhé (pl. Mozaik utca), demonstrálva az állami szigort, de "minden csoda három napig tart" aztán minden szépen visszazökken a rég megszokott kellemes kerékvágásba, :-DDDD
Nekem is volt korábban hasonló problémám a 9-5 Aerómmal. Tech 2-val le lehet párosítani a riasztórendszert, vagyis azt lehet mondani a Body-kompjúternek, hogy nincs riasztó, ne keresse. Nekem azután nem volt vele többet baj. Mondjuk rablás esetén nem fog riasztani. :-)
Az alany egy SAAB 9-5 2.3 T SE 2001-es évjárat. A probléma, hogy a riasztó háttérakksija lemerült, ezért ha a kulcson található gombbal zárom le akkor random elindítja a riasztót. Tud valaki egy egyszerűbb megoldást annál, hogy leveszem a kereket és kiveszem a kerékdob mögül az egész eszközt? Nem lehet valahogy a motortérben (vagy máshol) “lekötni?