" ... Az 1.6 16v 77 Kw ... golfomnál olajcsere lesz (216.000 Km van az autóban), eddig a CASTROL EDGE SAE 0W-30-at használtam, továbbra is maradhat ez, vagy mást ajánlana? ... "
Ha eddig bevált az Edge 0W-30 akkor semmi okát és értelmét nem látom a váltásnak (kivéve ha az autót esetleg kiterjesztett/rugalmas szervizciklussal használod, akkor az Edge 5W-30-at javasolom).
Az 1.6 16v 77 Kw (2002-es, 105LE, BCB motorkód, benzin) golfomnál olajcsere lesz (216.000 Km van az autóban), eddig a CASTROL EDGE SAE 0W-30-at használtam, továbbra is maradhat ez, vagy mást ajánlana?
Adalék beönt, vasreszelék jobbra, ólom,cink, réz balra, és vezényszóra elindulnak a vasreszelék a hengerek felé, a többi a csapágyak felé veszi az útját, és visszaépülnek.
Az adalék leírásában találtam ezt a mondatot, amit mai tudásom alapján nem tudok értelmezni. Segítsen valaki!!
Mert nem követed a technika hétmérföldes fejlődését!
Vannak benne ilyen kis nanorobotok, és ha találnak egy fémrészecskét, akkor kilegózzák, honnan vált le, és Pálmatex-szel visszaragasztják. (A Pálmatexet külön kell betölteni!)
A 229.31-es és 229.51-es jóváhagyású olajok közt valóban nincs 10W-40-es, a szerviz minden bizonnyal 228.51-es 10W-40-es olajat használt (ezt a lehetőséget az előző szösszenetben nem soroltam fel, elnézést).
Milyen 15ezer? 3-4liter félszinti motorolaj 5k körül van. Még az olajszűrőt sem kellene cserélni ennyi futás után. Ez lenne a minimum. Inkább ennyit rákölteni, mint hogy a korrózió szétegye a belét a gépnek. Szerintem.