Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwopel Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28323

""Az olaj savasodásáról pl. írnak valamit?""

Írnak, csak nem figyeltek

Ezen kívül, a szűrő felszívja a vizet az olajból, így állandóvá válik az olaj kenőhatása, valamint elkerülhető a savasodás. Víz nélkül sav sem lehet jelen az olajban.

 

látom megjöttek a dögkeselyűk, marakodnak a koncon, pedig tátott szájjal kellene bámúlni  :-P

Előzmény: _Fefe__ (28318)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28322

Előzmény: byo (28321)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28321

Szerintem az ő megközelitésükből az következne, hogy a sav nem is árt :D.

Előzmény: SLX-350 (28320)
SLX-350 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28320

" ... Az olaj savasodásáról pl. írnak valamit? ... "

 

Gondolom azt az apróságot(?) miszerint a Trabold szűrő számtalan előnye mellett még a savakat is nyilvánvalóan képes semlegesíteni - a cég szakembereinek nyilvánvaló szerénysége miatt - már meg sem említik.

Előzmény: _Fefe__ (28318)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28319

"Ezt a "természetüknél fogva" indoklást kifejtenéd egy csöppet?"

Jó a természetük(barátságosak) röviden :D.

 

 

"Arra roppant kíváncsi vagyok hogy az olajba kerülő fém szemcsék (bármilyen nagyságban is) miképp alkalmasak az olaj kenőképességének a javítására"

 

ott állnak az olaj mellett és korbáccsal inspirálják.

 

 

"valamint ez az egész szűrési mágia hogyan javítja az olajok hőtűrő képességét?"

Megeddződnek a barátságos apró korbácsall sanyargató fémrészecskéktől.

 

Amugy nemtom mi van lehet a német oldalt kéne nézegetni és ott jobban írnak :D.

 

http://www.trabold.de/

Előzmény: SLX-350 (28315)
_Fefe__ Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28318

Az olaj savasodásáról pl. írnak valamit?

Előzmény: SLX-350 (28315)
jó hír Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28317

gyanítom az F1- ben valamelyik istálló már megtette...sőt csendben használja is... vagy más nagy cég is, csak kussol...

Előzmény: byo (28314)
_Fefe__ Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28316

"A szűrőt használhatjuk benzin- és dieselmotorhoz, meghajtáshoz, transzformerhez"...

 

Neb*szki, ez még transzformerhez is jó :)

Előzmény: byo (28314)
SLX-350 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28315

szia byo,

 

" .. A TRABOLD olajszűrő használatával a nem cserélt olaj kenőképessége és hőtűrő képessége nő. ... "

 

Most már csuklottam is egy jó nagyot...

 

" ... Az olajba kerülő és benne lévő szilárd részecskéknek természetüknél fogva jobb a kenőképessége, mint az olajnak, ha a legfinomabb nagyságba kerülnek (kisebb, mint 1/10 mikron) és ebbe is maradnak.  ... "

 

Ezt a "természetüknél fogva" indoklást kifejtenéd egy csöppet?

 

" ... Példa erre: réz-szemcse, réz-paszta, vagy koromszemcse (kolloid formában, kohlenstoff/szén), fém és homok emberi szemmel nem látható nagyságban. ... "

 

Arra roppant kíváncsi vagyok hogy az olajba kerülő fém szemcsék (bármilyen nagyságban is) miképp alkalmasak az olaj kenőképességének a javítására, valamint ez az egész szűrési mágia hogyan javítja az olajok hőtűrő képességét?

 

Hát ha még le is cserélem és meg is traboldozom az olajat... bele sem merek gondolni .. ))

 

 

Előzmény: byo (28308)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28314

Úgy gondolom ha működik a dolog akkor 1 előnye van és nem több, az a környezet kímélése. (minden más gazdasági megtérülés szempontjából csak nullán lehetsz átlagos autó használat mellett, kivéve ha szakszervizbe cserélik az olajat méregdrágán)

Nem gondolnám hogy az olajcsere periódus kitolása nem azt jelenti hogy ne kéne azért olajat önteni a motorba, szóval attól hogy az olajat nem cseréled le csak 60 000kmként még lehet hogy rá kell öntened 20 000kmként 3 litert, szóval erről nincs semmi infó.

A leírásból az is kiderül hogy az olajpumpákba van annyi tartalék ..., szóval a lényeg hogy az olajpumpát is terheli picit, ha neked éppen halódik benetedd:D.

 

A szűrő gyártója sem tudja meghatározni ezzel a technológiával hogy milyen időközönként kell olajat cserélni, emiatt az autógyártók sem tudnák, mindazonáltal elég jó summa a szakszervizes olajcsere.

 

Én akkor hiszek ilyesmikben ha nem csak az oalajt vizsgálják, hanem elötte blokk szét minden megmér, majd 100 000km olaj le és a blokk megint szét és mindent megmér, az olaj viszkozitása hiába jó ha egyenletesen kevés a kompresszió.

 

Előzmény: jó hír (28312)
jó hír Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28313

a leírás alapján baromijó... csak még nem értem, hogy akkor miért nem használja mindenki?(tudom, drága) BKV, Volán, MÁV, hajózás, kamionok...megérné..vagy nem?

Előzmény: byo (28306)
jó hír Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28312

a leírás alapján baromijó... csak még nem értem, hogy akkor miért nem használja mindenki?(tudom, drága) BKV, Volán, MÁV, hajózás, kamionok...megérné..vagy nem?

Előzmény: byo (28306)
S_B_N Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28311

Nem akarom elrontani stevie játékát, így nem szomolok pontos megtérülési időt, de nekem  2-300.000km között lenne valahol. :D

Előzmény: byo (28309)
S_B_N Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28310

hmm-hmm itt is csak két tulajdonságát emelik ki az olajnak, jah meg INGYEN ADALÉK...

Előzmény: byo (28308)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28309

Ha esetleg müködik a dolog az ára miatt magyarországon ugyse fog elterjedni :D

Ki az aki 4-5 trabant árát költené egy ilyen szűrőre?

Előzmény: S_B_N (28307)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28308

Ez a része a dolognak elgondolkodtató.

 

"

Megváltozik-e a nem cserélt olaj tulajdonsága?

 

A TRABOLD olajszűrő használatával a nem cserélt olaj kenőképessége és hőtűrő képessége nő. Miért?

Az olajba kerülő és benne lévő szilárd részecskéknek természetüknél fogva jobb a kenőképessége, mint az olajnak, ha a legfinomabb nagyságba kerülnek (kisebb, mint 1/10 mikron) és ebbe is maradnak. Példa erre: réz-szemcse, réz-paszta, vagy koromszemcse (kolloid formában, kohlenstoff/szén), fém és homok emberi szemmel nem látható nagyságban.

 EXPO2000 

Hannover Kiemelt projekt

Az olaj részleges túlforrósodása következtében szétválnak a (rövidláncú-molek. struktúra) szénhidrogén kapcsolatok és visszaadják az olaj természetes színét a feketét! A fekete szín =  szén kolloid formában, ami legjobb kenőanyag, amit ismerünk és lényegesen feljavítja az olaj kenőképességét. A TRABOLD olajszűrő visszatartja azt a szemcsenagyságot, ami a súrlódást és kopást okoz. Az ennél kisebb részecskék javítják az olaj kenőképességét és ezek ingyen adalékok!

 

Tehát: A TRABOLD olajszűrővel a nem cserélt olaj kenőképessége

jobb, mint a friss olajnak!!

 

Ez mindenkor a gyakorlatban is bizonyítható, és már több mint 20 éve elfogadottan bizonyított!

WEARüCHECK GmbH, Brannenburg ISO/DIS 4406 minősítés,

Trabold olajszűrő használatával: tisztasági fok 11/8.   Frissolaj: 15/9 – 18/13

 

Az laborvizsgálati eredmények és a referenciák biztonságot adnak!

 

"

Előzmény: byo (28306)
S_B_N Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28307

Azért ha kérhetlek, tegyük tisztába a dolgokat, hogy Te milyen szálakkal kapcsolódsz a traboldhoz, mert a nevedre kattintva látszik a trabold.hu, a mail címedben is benne van a trabold, sőt hsz-ed sincs ami ne kapcsolódna valamilyen szinten a traboldhoz. Azért ez gondolom nem a véletlen műve... ;-)

 

amit a honlapról idéztem pedig tipikusan a dugni is meg szűznek maradni is esete... számomra elképzelhetetlen (lehet a szűkös látásmódom miatt) ,hogy a friss olajból olyan dologot kiszűr, hogy jobb lesz a motor kenés, ha ez így lenne akkor a kenőanyag gyártók miért teszik bele azokat a valamiket? esetleg mert rajtuk maradt pár ezer tonna és valamai legyen vele, vagy mert nem csak 2 vizsgálatot végeznek el egy mintából, hanem 12őt? sajnálom, de ez így elég karcsú nekem.

 

utoljára, pedig két adatot kiemelni egy olaj vizsgálati eredményéből, finoman szólva is elég felszines... esetleg mókusvakításnak megteszi... :-/

Előzmény: szs67 (28305)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28306

http://www.schwung.hu/trabold/ismerteto.htm
ennek az alján árak is vannak :D.

Előzmény: alázógyík (28298)
szs67 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28305

Én nem vagyok ebben szakember,ha ezt a veboldalon olvastad azt a gyártó állítja nem én.Ami érdekes volt számomra az az,hogy vettem egy o km-es olajat és kértem egy dinamikus viszkozitás mérést  85C 17,0cp.  

Előzmény: S_B_N (28301)
jó hír Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28304

 a szolgálati mazdámmal fordult elő... nagyon jó kis dízel gép volt, évekig futott hiba nélkül... rendesen szervizelve, könyv vezetve, ahogy kell... aztán egyszer megbukott a ..őőő... mondjuk a szerelő... kiderült, hogy sem szűrőt, sem olajat nem cserélt évek óta, csak STP adalékot öntött bele egy dobozkával...   a másik szervízben dobtak is egy hátast...

 

a mazda javára legyen mondva, hogy mindent kibírt, jól fogyasztott, csenedes volt, pöccre indult... aztán a cég átállt más(európai) típusra....

jó hír Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28303

 a szolgálati mazdámmal fordult elő... nagyon jó kis dízel gép volt, évekig futott hiba nélkül... rendesen szervizelve, könyv vezetve, ahogy kell... aztán egyszer megbukott a ..őőő... mondjuk a szerelő... kiderült, hogy sem szűrőt, sem olajat nem cserélt évek óta, csak STP adalékot öntött bele egy dobozkával...   a másik szervízben dobtak is egy hátast...

 

a mazda javára legyen mondva, hogy mindent kibírt, jól fogyasztott, csenedes volt, pöccre indult... aztán a cég átállt más(európai) típusra....

szs67 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28302

Bár én ezt nem javasolnám,de értem az élcelődést és ez jól is van,én is azt mondtam erre "messziről jött ember",de kivácsi is vagyok,egyenlőre működik. 

Előzmény: SLX-350 (28300)
S_B_N Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28301

szs67,

 

"Elveszíti az olaj a kenőhatását?

TRABOLD nélkül igen. De TRABOLD szűréssel a kenőolaj hatása oly mértékben javul, hogy a friss olajénál hatásosabb."

 

Kifejtenéd?

 

Előzmény: SLX-350 (28300)
SLX-350 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28300

Húúú.... ez nagyon durva!

 

Ehhez képest a különböző csodaadalékok teljesen tisztes ajánlatnak tűnnek.

 

szs67, csak előre, az olajleeresztő csavart hegeszd be nyugodtan, hisz (a leírás szerint) akár 500 ezer kilométert is meglehet tenni olajcsere nélkül!

Előzmény: alázógyík (28298)
Tin-Tin Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28299

Amíg lószar van addig veréb is lesz...

Előzmény: alázógyík (28298)
alázógyík Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28298
Előzmény: SLX-350 (28296)
SLX-350 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28297

Szia Stevie,

 

Ma már érdemes volt felkelnem .. )))

Előzmény: stevie-w (28294)
SLX-350 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28296

sz67,

 

Halottál már a motorolaj adalékokról, azok szerepéről illetve arról hogy ezek hatása a használat közben csökken majd idővel (ha nem végzik el időben az olajcserét) akár meg is szűnhet?

 

http://hu.wikipedia.org/wiki/Motorolaj

Előzmény: szs67 (28295)
szs67 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28295

kedves slx-350

Dinamikus  85 C  23,0cp    264  l/s

Kinematikus 100 C18,21 mm2/s

 

Glikoltartalom és benzin szennyezés negativ

A filter finom szűrést végez ezért a karterben ami lötyög finoman szürt motorolaj 

 

Előzmény: SLX-350 (28293)
stevie-w Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28294

Nem tudom milyen labor lehet az amelyik nem hívja fel a figyelmed a teljes báziszsám (TBN) és az adalékszint vészes csökkenésére (vagy épp teljes hiányára).

 

 

A VRC saját laborja.

 

(Viszkozitás Rajongói Club, jelszavuk: "A viszkozitás mindenek felett.")

Előzmény: SLX-350 (28293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!