Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jó hír Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28313

a leírás alapján baromijó... csak még nem értem, hogy akkor miért nem használja mindenki?(tudom, drága) BKV, Volán, MÁV, hajózás, kamionok...megérné..vagy nem?

Előzmény: byo (28306)
jó hír Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28312

a leírás alapján baromijó... csak még nem értem, hogy akkor miért nem használja mindenki?(tudom, drága) BKV, Volán, MÁV, hajózás, kamionok...megérné..vagy nem?

Előzmény: byo (28306)
S_B_N Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28311

Nem akarom elrontani stevie játékát, így nem szomolok pontos megtérülési időt, de nekem  2-300.000km között lenne valahol. :D

Előzmény: byo (28309)
S_B_N Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28310

hmm-hmm itt is csak két tulajdonságát emelik ki az olajnak, jah meg INGYEN ADALÉK...

Előzmény: byo (28308)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28309

Ha esetleg müködik a dolog az ára miatt magyarországon ugyse fog elterjedni :D

Ki az aki 4-5 trabant árát költené egy ilyen szűrőre?

Előzmény: S_B_N (28307)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28308

Ez a része a dolognak elgondolkodtató.

 

"

Megváltozik-e a nem cserélt olaj tulajdonsága?

 

A TRABOLD olajszűrő használatával a nem cserélt olaj kenőképessége és hőtűrő képessége nő. Miért?

Az olajba kerülő és benne lévő szilárd részecskéknek természetüknél fogva jobb a kenőképessége, mint az olajnak, ha a legfinomabb nagyságba kerülnek (kisebb, mint 1/10 mikron) és ebbe is maradnak. Példa erre: réz-szemcse, réz-paszta, vagy koromszemcse (kolloid formában, kohlenstoff/szén), fém és homok emberi szemmel nem látható nagyságban.

 EXPO2000 

Hannover Kiemelt projekt

Az olaj részleges túlforrósodása következtében szétválnak a (rövidláncú-molek. struktúra) szénhidrogén kapcsolatok és visszaadják az olaj természetes színét a feketét! A fekete szín =  szén kolloid formában, ami legjobb kenőanyag, amit ismerünk és lényegesen feljavítja az olaj kenőképességét. A TRABOLD olajszűrő visszatartja azt a szemcsenagyságot, ami a súrlódást és kopást okoz. Az ennél kisebb részecskék javítják az olaj kenőképességét és ezek ingyen adalékok!

 

Tehát: A TRABOLD olajszűrővel a nem cserélt olaj kenőképessége

jobb, mint a friss olajnak!!

 

Ez mindenkor a gyakorlatban is bizonyítható, és már több mint 20 éve elfogadottan bizonyított!

WEARüCHECK GmbH, Brannenburg ISO/DIS 4406 minősítés,

Trabold olajszűrő használatával: tisztasági fok 11/8.   Frissolaj: 15/9 – 18/13

 

Az laborvizsgálati eredmények és a referenciák biztonságot adnak!

 

"

Előzmény: byo (28306)
S_B_N Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28307

Azért ha kérhetlek, tegyük tisztába a dolgokat, hogy Te milyen szálakkal kapcsolódsz a traboldhoz, mert a nevedre kattintva látszik a trabold.hu, a mail címedben is benne van a trabold, sőt hsz-ed sincs ami ne kapcsolódna valamilyen szinten a traboldhoz. Azért ez gondolom nem a véletlen műve... ;-)

 

amit a honlapról idéztem pedig tipikusan a dugni is meg szűznek maradni is esete... számomra elképzelhetetlen (lehet a szűkös látásmódom miatt) ,hogy a friss olajból olyan dologot kiszűr, hogy jobb lesz a motor kenés, ha ez így lenne akkor a kenőanyag gyártók miért teszik bele azokat a valamiket? esetleg mert rajtuk maradt pár ezer tonna és valamai legyen vele, vagy mert nem csak 2 vizsgálatot végeznek el egy mintából, hanem 12őt? sajnálom, de ez így elég karcsú nekem.

 

utoljára, pedig két adatot kiemelni egy olaj vizsgálati eredményéből, finoman szólva is elég felszines... esetleg mókusvakításnak megteszi... :-/

Előzmény: szs67 (28305)
byo Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28306

http://www.schwung.hu/trabold/ismerteto.htm
ennek az alján árak is vannak :D.

Előzmény: alázógyík (28298)
szs67 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28305

Én nem vagyok ebben szakember,ha ezt a veboldalon olvastad azt a gyártó állítja nem én.Ami érdekes volt számomra az az,hogy vettem egy o km-es olajat és kértem egy dinamikus viszkozitás mérést  85C 17,0cp.  

Előzmény: S_B_N (28301)
jó hír Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28304

 a szolgálati mazdámmal fordult elő... nagyon jó kis dízel gép volt, évekig futott hiba nélkül... rendesen szervizelve, könyv vezetve, ahogy kell... aztán egyszer megbukott a ..őőő... mondjuk a szerelő... kiderült, hogy sem szűrőt, sem olajat nem cserélt évek óta, csak STP adalékot öntött bele egy dobozkával...   a másik szervízben dobtak is egy hátast...

 

a mazda javára legyen mondva, hogy mindent kibírt, jól fogyasztott, csenedes volt, pöccre indult... aztán a cég átállt más(európai) típusra....

jó hír Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28303

 a szolgálati mazdámmal fordult elő... nagyon jó kis dízel gép volt, évekig futott hiba nélkül... rendesen szervizelve, könyv vezetve, ahogy kell... aztán egyszer megbukott a ..őőő... mondjuk a szerelő... kiderült, hogy sem szűrőt, sem olajat nem cserélt évek óta, csak STP adalékot öntött bele egy dobozkával...   a másik szervízben dobtak is egy hátast...

 

a mazda javára legyen mondva, hogy mindent kibírt, jól fogyasztott, csenedes volt, pöccre indult... aztán a cég átállt más(európai) típusra....

szs67 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28302

Bár én ezt nem javasolnám,de értem az élcelődést és ez jól is van,én is azt mondtam erre "messziről jött ember",de kivácsi is vagyok,egyenlőre működik. 

Előzmény: SLX-350 (28300)
S_B_N Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28301

szs67,

 

"Elveszíti az olaj a kenőhatását?

TRABOLD nélkül igen. De TRABOLD szűréssel a kenőolaj hatása oly mértékben javul, hogy a friss olajénál hatásosabb."

 

Kifejtenéd?

 

Előzmény: SLX-350 (28300)
SLX-350 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28300

Húúú.... ez nagyon durva!

 

Ehhez képest a különböző csodaadalékok teljesen tisztes ajánlatnak tűnnek.

 

szs67, csak előre, az olajleeresztő csavart hegeszd be nyugodtan, hisz (a leírás szerint) akár 500 ezer kilométert is meglehet tenni olajcsere nélkül!

Előzmény: alázógyík (28298)
Tin-Tin Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28299

Amíg lószar van addig veréb is lesz...

Előzmény: alázógyík (28298)
alázógyík Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28298
Előzmény: SLX-350 (28296)
SLX-350 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28297

Szia Stevie,

 

Ma már érdemes volt felkelnem .. )))

Előzmény: stevie-w (28294)
SLX-350 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28296

sz67,

 

Halottál már a motorolaj adalékokról, azok szerepéről illetve arról hogy ezek hatása a használat közben csökken majd idővel (ha nem végzik el időben az olajcserét) akár meg is szűnhet?

 

http://hu.wikipedia.org/wiki/Motorolaj

Előzmény: szs67 (28295)
szs67 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28295

kedves slx-350

Dinamikus  85 C  23,0cp    264  l/s

Kinematikus 100 C18,21 mm2/s

 

Glikoltartalom és benzin szennyezés negativ

A filter finom szűrést végez ezért a karterben ami lötyög finoman szürt motorolaj 

 

Előzmény: SLX-350 (28293)
stevie-w Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28294

Nem tudom milyen labor lehet az amelyik nem hívja fel a figyelmed a teljes báziszsám (TBN) és az adalékszint vészes csökkenésére (vagy épp teljes hiányára).

 

 

A VRC saját laborja.

 

(Viszkozitás Rajongói Club, jelszavuk: "A viszkozitás mindenek felett.")

Előzmény: SLX-350 (28293)
SLX-350 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28293

Szia szs67,

 

" ... értem is mi a lényege az olajcserének. .. "

 

Erről - ki tudja miért - nem vagyok teljesen meggyőződve ... ))

 

 

" ... De minden filter csere estén laborban megvizsgáltattam az olaj viszkozitását és és nem csökkent. ... "

 

Nem tudom milyen labor lehet az amelyik nem hívja fel a figyelmed a teljes báziszsám (TBN) és az adalékszint vészes csökkenésére (vagy épp teljes hiányára). A motor kenésére a karterben lötyögő valamitől még egy mezei alapolaj is jobb lehet, mert az legalább tiszta.

Előzmény: szs67 (28286)
I.POLY Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28292

Még nincs benne :) Igazatok van, hogy előre kellett volna kérdezni. Szerencsére nem nyúltam mellé.

Előzmény: vwopel (28283)
vwopel Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28291

Szia mantec!

 

Mi most a ló tuloldalán vagyunk.

Olvasd el a srác hsz-eit és nézd meg a linket.

Egyre csendesebb, és egyre jobb az olaj, ilyen jelzők vannak

Szerintem botondot öntött bele és 120 alatt vált castrollá. :-DD

 

amúgy meg: messziről jött ember.....

Előzmény: mantec (28290)
mantec Creative Commons License 2012.05.10 0 0 28290

T szs67!!

A VW Bora benzines minimum gyártóművi előírása a VW 502 00.
A BP konszern Castrol Magnatec A3/B4 10W-40 márkanéven forgalmazott motorolaja nem rendelkezik ezzel, ezért az említett autóba, motorba nem való.


A BP konszern VW 502 00-val rendelkező motorolajai:
Aral Super Tronic G 0W-30,
Aral Super Tronic 0W-40,
Aral High Tronic New 5W-40,
BP Visco 7000 M 0W-30,
BP Visco 5000 C 5W-40,
Castrol Edge 0W-30,
Castrol Edge Turbo Diesel 0W-30,
Castrol Edge Sport 0W-40,
Castrol Edge 5W-40,
Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40,
Castrol Magnatec C3 5W-30,
Castrol Magnatec C3 5W-40,
Castrol Magnatec Diesel 5W-40.

Előzmény: szs67 (28284)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.09 0 0 28289

" ... Öreg vagyok én már ehez ... "

 

Csak a magad nevében "kicsihuszár" ...:D

Előzmény: vwopel (28287)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.09 0 0 28288

 ... és ugye csak a viszkozitás számít? Főleg amelyik mindhalálig állandó.:-o

 

Ehhhh! Ha ilyen egyszerű lenne minden!:)

... azért a labor címét megsúghatnád nekünk elvetemült környezetszennyezőknek! Meg esetleg egy bevizsgálás tarifáját.:)

Előzmény: szs67 (28286)
vwopel Creative Commons License 2012.05.09 0 0 28287

Gyerekek!

El vagyunk maradva. Látom lelki szemeimmel ahogy zárnak be a nagy olajfinomítók.

A fáradtolaj lesz ezután a kíncs, ..........mert nem lesz.

Öreg vagyok én már ehez:-/

szs67 Creative Commons License 2012.05.09 0 0 28286

Valóban az előírása 15000km lenne az olajcsere ciklusnak.És értem is mi a lényege az olajcserének.De minden filter csere estén laborban megvizsgáltattam az olaj viszkozitásátés és nem csökkent.

Előzmény: stevie-w (28285)
stevie-w Creative Commons License 2012.05.09 0 0 28285

A motornak természetesen semmibaja.

 

 

Ha a motorodnak 120e km (vagy több) a szervizperiódusa, akkor valóban természetes az, hogy nincs semmi baja.

 

Ha ennél kevesebb a gyári előírás, mégis 120e km-t mentél olajcsere nélkül, akkor nem teljesen érted, miért kell olajat cserélni.

 

 

Előzmény: szs67 (28284)
szs67 Creative Commons License 2012.05.09 0 0 28284

Tisztelt mindenki!

Én Castrol Magnet 10w-40-s olajat használok régóta.Olyan régóta,hogy 120000km-t autóztam vele olajcsere nélkül!

Igaz van egy mellékáramű olaj szűrő hütő beépítve.

A motornak természetesen semmibaja.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!