a leírás alapján baromijó... csak még nem értem, hogy akkor miért nem használja mindenki?(tudom, drága) BKV, Volán, MÁV, hajózás, kamionok...megérné..vagy nem?
a leírás alapján baromijó... csak még nem értem, hogy akkor miért nem használja mindenki?(tudom, drága) BKV, Volán, MÁV, hajózás, kamionok...megérné..vagy nem?
A TRABOLD olajszűrő használatával a nem cserélt olaj kenőképessége és hőtűrő képessége nő. Miért?
Az olajba kerülő és benne lévő szilárd részecskéknek természetüknél fogva jobb a kenőképessége, mint az olajnak, ha a legfinomabb nagyságba kerülnek (kisebb, mint 1/10 mikron) és ebbe is maradnak. Példa erre: réz-szemcse, réz-paszta, vagy koromszemcse (kolloid formában, kohlenstoff/szén), fém és homok emberi szemmel nem látható nagyságban.
EXPO2000
Hannover Kiemelt projekt
Az olaj részleges túlforrósodása következtében szétválnak a (rövidláncú-molek. struktúra) szénhidrogén kapcsolatok és visszaadják az olaj természetes színét a feketét! A fekete szín = szén kolloid formában, ami legjobb kenőanyag, amit ismerünk és lényegesen feljavítja az olaj kenőképességét. A TRABOLD olajszűrő visszatartja azt a szemcsenagyságot, ami a súrlódást és kopást okoz. Az ennél kisebb részecskék javítják az olaj kenőképességét és ezek ingyen adalékok!
Tehát: A TRABOLD olajszűrővel a nem cserélt olaj kenőképessége
jobb, mint a friss olajnak!!
Ez mindenkor a gyakorlatban is bizonyítható, és már több mint 20 éve elfogadottan bizonyított!
Azért ha kérhetlek, tegyük tisztába a dolgokat, hogy Te milyen szálakkal kapcsolódsz a traboldhoz, mert a nevedre kattintva látszik a trabold.hu, a mail címedben is benne van a trabold, sőt hsz-ed sincs ami ne kapcsolódna valamilyen szinten a traboldhoz. Azért ez gondolom nem a véletlen műve... ;-)
amit a honlapról idéztem pedig tipikusan a dugni is meg szűznek maradni is esete... számomra elképzelhetetlen (lehet a szűkös látásmódom miatt) ,hogy a friss olajból olyan dologot kiszűr, hogy jobb lesz a motor kenés, ha ez így lenne akkor a kenőanyag gyártók miért teszik bele azokat a valamiket? esetleg mert rajtuk maradt pár ezer tonna és valamai legyen vele, vagy mert nem csak 2 vizsgálatot végeznek el egy mintából, hanem 12őt? sajnálom, de ez így elég karcsú nekem.
utoljára, pedig két adatot kiemelni egy olaj vizsgálati eredményéből, finoman szólva is elég felszines... esetleg mókusvakításnak megteszi... :-/
Én nem vagyok ebben szakember,ha ezt a veboldalon olvastad azt a gyártó állítja nem én.Ami érdekes volt számomra az az,hogy vettem egy o km-es olajat és kértem egy dinamikus viszkozitás mérést 85C 17,0cp.
a szolgálati mazdámmal fordult elő... nagyon jó kis dízel gép volt, évekig futott hiba nélkül... rendesen szervizelve, könyv vezetve, ahogy kell... aztán egyszer megbukott a ..őőő... mondjuk a szerelő... kiderült, hogy sem szűrőt, sem olajat nem cserélt évek óta, csak STP adalékot öntött bele egy dobozkával... a másik szervízben dobtak is egy hátast...
a mazda javára legyen mondva, hogy mindent kibírt, jól fogyasztott, csenedes volt, pöccre indult... aztán a cég átállt más(európai) típusra....
a szolgálati mazdámmal fordult elő... nagyon jó kis dízel gép volt, évekig futott hiba nélkül... rendesen szervizelve, könyv vezetve, ahogy kell... aztán egyszer megbukott a ..őőő... mondjuk a szerelő... kiderült, hogy sem szűrőt, sem olajat nem cserélt évek óta, csak STP adalékot öntött bele egy dobozkával... a másik szervízben dobtak is egy hátast...
a mazda javára legyen mondva, hogy mindent kibírt, jól fogyasztott, csenedes volt, pöccre indult... aztán a cég átállt más(európai) típusra....
Bár én ezt nem javasolnám,de értem az élcelődést és ez jól is van,én is azt mondtam erre "messziről jött ember",de kivácsi is vagyok,egyenlőre működik.
Halottál már a motorolaj adalékokról, azok szerepéről illetve arról hogy ezek hatása a használat közben csökken majd idővel (ha nem végzik el időben az olajcserét) akár meg is szűnhet?
Nem tudom milyen labor lehet az amelyik nem hívja fel a figyelmed a teljes báziszsám (TBN) és az adalékszint vészes csökkenésére (vagy épp teljes hiányára).
A VRC saját laborja.
(Viszkozitás Rajongói Club, jelszavuk: "A viszkozitás mindenek felett.")
Erről - ki tudja miért - nem vagyok teljesen meggyőződve ... ))
" ... De minden filter csere estén laborban megvizsgáltattam az olaj viszkozitását és és nem csökkent. ... "
Nem tudom milyen labor lehet az amelyik nem hívja fel a figyelmed a teljes báziszsám (TBN) és az adalékszint vészes csökkenésére (vagy épp teljes hiányára). A motor kenésére a karterben lötyögő valamitől még egy mezei alapolaj is jobb lehet, mert az legalább tiszta.
A VW Bora benzines minimum gyártóművi előírása a VW 502 00. A BP konszern Castrol Magnatec A3/B4 10W-40 márkanéven forgalmazott motorolaja nem rendelkezik ezzel, ezért az említett autóba, motorba nem való.
A BP konszern VW 502 00-val rendelkező motorolajai: Aral Super Tronic G 0W-30, Aral Super Tronic 0W-40, Aral High Tronic New 5W-40, BP Visco 7000 M 0W-30, BP Visco 5000 C 5W-40, Castrol Edge 0W-30, Castrol Edge Turbo Diesel 0W-30, Castrol Edge Sport 0W-40, Castrol Edge 5W-40, Castrol Edge Turbo Diesel 5W-40, Castrol Magnatec C3 5W-30, Castrol Magnatec C3 5W-40, Castrol Magnatec Diesel 5W-40.
Valóban az előírása 15000km lenne az olajcsere ciklusnak.És értem is mi a lényege az olajcserének.De minden filter csere estén laborban megvizsgáltattam az olaj viszkozitásátés és nem csökkent.