Heló
tom:Én vácon vizsgáztattam mert én oda tartozom.
Állitólag megvan szabva hogy melyik körzetben lakók hova vihetik a gépüket.A vizsgáztatók fönöke jött ment fogta a fejét és végül azt mondta ez csak motor lehet, beletörödtem.Ezután aki irta be a müszaki érvényességét mondtam neki, hogy a régi forgalmiban autó volt akkor most miért nem lehet az.Elkérte forgalmit nézte jött ment aztán bement fönökéhez kis idö mulva kijött és mondta megbeszélték , hogy ők nem birálhatják felül amit annakidején a hivatalos dokumentumba beirtak.röviden ennyi.Tehát ahoz hogy autó legyen kell egy régi forgalmi amiben autó,autóra való uj rendszám,zöldkártya.
Hozok ijen alkatrészt.Ha esetleg lessz müszakid rajta a Májusi nagy találkozóra kijöhetsz velem szállás már van. Én ÁPRILIS 30-án indulok,és vasárnap jövök.
Grant:április elején megyek.
Köszi csszoleee1
Sajnos már túl vagyok rajtuk. Vállalnák a váznyaktábla gyártást, de 100 db a legkisebb mennyiség.:-(
Úgyhogy marad az eredeti gyártás során is alkalmazott megoldás.
Megfigyeletem, hogy a fémtiszta részek kicsit kiemelkednek a többiből. Úgyhogy feketére le kell fújni az egészet és utána valami síklapú polírozó eszközzel át kell menni rajta és újra előtűnik a felirat.
Talán így olcsóbban megúszom:-)
A blokkot darabokból raktam össze, volt több komplett sebváltó is a legjobbat tettem bele.A blokkfélben lévő persely amin a sebváltó tengelye fut, az nem a legjobb, lehet ez a hiba. A fogaskerekek szerintem tutik.
Az irányváltó jó lett.Legalábbis egyenlőre nem hagy ki.
A propellert megnézem.
Sajnos szét kell venni a blokkot és megnézni a kerekeket. Volt már széthúzva a blokk? Sajnos lehet hogy fogaskerék csere lesz a dologból.:-(
Akkor valamivel jobb lett az irányváltó kapcsoló? Vagy most is kihagy?
Lódi Karcsi!
Fekete színű impregnált ponyva anyagot sikerült szereznem, igaz csak szikramentes változatban.(Sarolta Bellon Kft, Csepel)
Tökéletesen indul hátrafelé is a velo, szépen ketyeg alapjáraton is .Nem semmi élmény kettesben tolatni.
Ha mégy ki, tudnál nekem hozni egy légszűrő betétet?
Grant!
Nincs véletlenül egy jobboldali (gyújtásoldal felőli) ventillátor kereked? Mert az enyém már hegesztett és félő hogy eltörik a varrat mentén.
Egy technikai probléma : a harmadik sebességet kidobálja a velo a kettes és hármas közötti üres fokozatba. Lehet-e ezen állítani vagy szét kell húzni a blokkot és ott keresni a problémát?
Heló sziasztok
Tom milyen találtál,most keresek én is a 4 kerekűhöz tetőanyagot.
A próbakör alkalmával sikerült hátra is menned ,ha igen milyen volt?
Üdv.
Ha motornak van vizsgáztatva akkor biztos, hogy kell hozzá motorjogsi!!!
A bukósisak meg nem biztos, de a rendőr könnyen azt mondhatja, hogy ez kérem egy motorkerékpár ahhoz meg kötelező a bukósisak.
Ha tudod küldd át nekem a használati utasítást, habár nyomtatott formában nekem szerintem ez megvan. Legalább meglesz gépen is.
350-es Velorexem van (1966-os évjárat).
Néhány hónapja műszaki vizsgáztattam. Ahogy a fórumban korábban már elhangzott, motorkerékpárként vizsgáztatták le ezt is.
Elméletileg tehát, az autó forgalomban történő használatához bukósisak (??), meg motorra való jogsi is kellene.
-Van-e tapasztalatotok ez ügyben, kérik- e ezt igazoltatásnál a rend őrei?
-Szereztem egy eredeti magyar nyelvű Velorex használati és javítási útmutatót , ha valakit érdekel, tömörítve el tüdom küldeni.
Ricsosz: az igért anyagok a honlaphoz sajnos csúsznak, sajna sok a munka :((
Tommy: Szerintem a legjobb lenne, ha a fényképeidet felraknád egy kep.tar.hu-s oldalra, ott lenne a legkönnyebben elérhető, vagy küldd el Ricsosznak és Ő majd felrakja a Velorexes oldalra.
A műbőr kasztnit egy ismerősöm csinálta úgy hogy elhosztuk a varrógépével együtt a műhelybe és a régi kasztni alapján megcsinálta.A tetőponyvát is fogja megcsinálni ha tudok szerezni hozzá anyagot.
Valami szürke vagy fekete ponyva anyag kellene.
Felpakolom a többi fotót is ha gondoljátok de nem tudom terheljem-e vele a fórumot vagy megadjam nektek az ftp paramétereit ahová felrakom?
Azóta már beleraktam a szévédőt is.
Vasárnap pedig beindítottam és tettem vele egy próba kört.