Megvettem egy rozsdás, hiányos blokkot, kocsikáztam 200 km-t érte 45000-ért rá 4 hétre kaptam egy linket, a szomszéd utcában otthon!!! egy hibátlan blokkot árulnak 50-ért. Megvettem, mert kellett egy biztosan jó gyújtás, egy ékszíjtárcsa, és egy hűtés. ...meg nem utolsó sorban a motorszáma a vázamon feltüntetetthez képest ~300 darabbal tér el.
Megkeresett egy velorexes márka társ. Fel szeretné újítani a járművét, komplett eredeti állapotra. Tudna esetleg vele valaki érdemben foglalkozni? Elérhetősége: 20/978 0406
Pár oldalt szeretnék belőle befotózni, információt gyűjteni a szakdolgozatomhoz. Ugyanitt bármi egyéb Velóval kapcsolatos irodalmat is keresek ugyanígy. Elmennék személyesen, átnézném, nem kell még csak kölcsön sem adni. Nagyon hálás lennék, köszönöm előre is!
Sziasztok én nem vagyok velorexes de lenne egy kérdésem van egy ilyen karburátorom úgy tudom velorex természetesen nem új. A kérdés hogy honnan tudnák bele szerezni a szívatónak a belsejét. Megvan a teteje meg a fúvóka alul is csak pont a közepe amivel szabályozni lehetne. lehet venni nálunk boltba vagy interneten? és ha valaki tenne fel az egész szívatóról
Eladtunk februárban egy Velorexet amit hagyatékból vettünk. Ha jól tudom Tura vagy környékére került egy Velorex gyűjtőhöz. Mivel akkor még a papírokat nem találtuk így okmányok nélkül értékesítettük, ennek megfelelő kölcsönösen kialkudott áron.
Pár hétre rá meglettek az okmányok. Meg is találtuk a vevőt némi itteni segítséggel, aki örült neki és ígérte, hogy jön érte. Természetesen nem ingyen.
Ez a mai napig nem történt meg, eltelt közben úgy negyed év. Mivel a füle botját se mozdította ezért 1971-es 350-eshez szürke forgalmi adattáblával eladó. Adataim publikusak.
Köszi, erre tippeltem én is kezdetben. Nem lukas, ergo marad a kopottság. Megforrasztom akkor a régit, és azt teszem vissza ez helyett, mert az viszont felszívta a benyót és azért merült alább.
Segítsetek kérlek! A karburátorból, a középső téglalap alakú (nagyobbik) nyílásból milyen hiba miatt szivárog a légszűrőház felőli részen a benzin? Nem ömlik, csak kicsit csepereg, lassan csordogál.
Új oldaláról mutatkozik be a Millenáris bringapálya (1146 Budapest, Szabó József utca 3.): délután kezdünk és a kivilágított oválban folytatjuk az esti órákig.
A Velodrom Millenáris mindenki örömére szolgál, de a pályára csak az 1.000 kg önsúly alatti járművek mehetnek fel, hiszen ez alapvetően bringás, motoros terhelésre épült. De a statikus, vagyis nem körözős részvevők is egyedi, sehol nem megélhető élményben részesülnek, akárcsak a jármű nélkül érkezők. A lényeg az élmény, a veteránozás élménye. Egyre többen jönnek öreg bringával, aminek nagyon örülünk. Ha szeretnéd kipróbálni a pályát, semmi akadálya, csupán személyes elszántságod és kondíciód, illetve öltözéked stílushiánya lehet akadály J Idén is lesz depóépítés.
Online regisztráció, ha járművel szeretnél jönni: http://www.chronomoto.hu/online/velodrom/ A programokról folyamatosan kaptok tájékoztatást, dolgozunk rajta. Belépőjegy stílusos, nosztalgikus öltözékben (elvárás) - felnőtt 1.800.- Ft Belépőjegy napjaink viseletében korra való tekintet nélkül - egységesen 3.000.- Ft Gyermekek 150cm magasságig ingyenesen jöhetnek. Stílusos ruházatuk nem kötelező, de lehetőség szerint így jöjjenek kísérőikkel. Háború előtt gyártott járművek részvétele ingyenes.
Az elvárt megjelenésről a honlapon találtok részletesebb ismertetést. Egy sapka, vagy sál nem csinál nyarat = július éppen elég nyár, hogy kössük magunkat elveinkhez. Annyiban azért változtak elvárásaink, hogy a klasszikusan elegáns öltözetben, divattervezők extravagáns kollekciójában érkezőket is „velodromosnak” minősítjük. Hölgyeken szívesen látunk kalapot, érdekes kiegészítőket, frizurákat, de hozhatnak például napernyőt J DE…
Csak a felkészült, egységet mutató öltözéket honoráljuk kedvezménnyel. Kérjük, vegyetek részt a játékban és előzzétek meg a vitatott helyzeteket. Köszönjük megértéseteket.
Jó készülődést! Noszvai András szervező +3630 676 8480