Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zoli07 Creative Commons License 2016.11.21 0 0 7141

Nem értem hogy mi a f...t csináltatok?Hol ez a baj, hol amaz.  Ki kéne szedni újból a kilincset és megnézni hogy mi van.Látatlanba nehéz.Pesti lakos vagy?

 

Előzmény: zöldcorsa (7140)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.20 0 0 7140

Már megoldódott,viszont az összerakásnál a külsővzárban tört el vslami,ami miatt nem forog benne a kulcs. Ha a komplett külső zárat cserélem és kapok hozzá úk kulcsot,azt hol tudom átkódoltatni,vagy betanittatni? Gondolom a márkaszerviz drága. 

 

Előzmény: zoli07 (7139)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 7139

Valami rosszul lett vissza, vagy össze rakva.

Előzmény: zöldcorsa (7138)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.19 0 0 7138

Már minden jó lett,össze van rakva,csak már meg nem záródik le.. :) se kulccsal se központi zárral :) Eddig az volt a baj,hogy nem nyilik(ha fagy) Fasza :)

Előzmény: zoli07 (7137)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 7137

Simán szétjön az. A 2. képnél a vasnál azt  fehér burkolatot is le kell pattintani.

Előzmény: zöldcorsa (7135)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.19 0 0 7136

szétjött nagy nehezen...

Előzmény: zöldcorsa (7135)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.19 0 0 7135

Szétszedtük a zárat,de a fehér burkolat nem akar lejönni a feketéről. Ebbe tudnál sos be segiteni,hogy fesziteni kell vagy hogyan jön le,alapból ott van a tetején 2 vas amitől lehet le se jön. Itt lesz 2 kép. 

Előzmény: zoli07 (7130)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.18 0 0 7134

Ezaz,hogy nekünk abszolút nem szedhető szét a középkonzol,igy a seat is csak a kazettás megoldást tudta javasolni. Szomorú,hogy bemegy az ember egy márkaszervizbe és ilyen megoldásajánlattal kell távozni. 

Előzmény: zoli07 (7133)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 7133

Az infocenternél ez ismert hiba hogy bekapcsol a rádió. Javítható állítólag, de tudok olyant is aki átalakítja rádiósra.Ilyenre http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=87955387&t=9013990

Ez meg a fiam kocsija és ilyenre csináltatta meg.http://www.paradoxautohifi.hu/autohifi-galeria/Seat/auto-seat-cordoba-2000-radio-az-infocenter-ala.html

 

Előzmény: zöldcorsa (7132)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.18 0 0 7132

Okés,köszi,hétvégén,ha nem lenne eső nekiállunk. Az ismert hiba,hogy a gyári rádió magától életre kel? Egy kazetta behelyezése a megoldás. Nekünk már volt,h lemerült az akku miatta. 

Előzmény: zoli07 (7131)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 7131

Majd ha szétszeded, akkor meglátod,hogy mekkora csavar kell oda.Nem nagy kb 5mm hosszú talán.

 

Előzmény: zöldcorsa (7129)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.17 0 0 7130

Nem bonyolult a zár szétszedése, szerintem.Videót magáról a szétszerelésről nem tudok.Ilyennel tudok csak segíteni. Igaz ez nem seat de  majd nem.

http://www.vwcaddy.com/showthread.php?50429-How-to-fix-frozen-door-lock-latch-mechanism Ha tudsz angolul akkor még jobb

Előzmény: zöldcorsa (7129)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.17 0 0 7129

Ezt amúgy könnyű szétszedni,hogy idáig eljussunk? Az ablakemelőt már cseréltük benne,de ez az ajtózár lehet bonyolultabb.  van róla video,hogy kell eljutni odáig? És kb hány centis csavart vegyek?

köszi

Előzmény: zoli07 (7126)
Big356 Creative Commons License 2016.11.15 0 0 7128

 
Üdv!! Nekem ez lenne a problémám valakinek ötlete? 

zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.13 0 0 7127

Okés,köszi,majd szétszedjük,megpróbáljuk. 

Előzmény: zoli07 (7126)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 7126

Előzmény: zöldcorsa (7124)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 7125

Ott van a képen.

 

Előzmény: zöldcorsa (7124)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.13 0 0 7124

Igen azt tudtam,hogy nem befagy,hanem a hideget nem szereti,de általában a minuszokban kezdi el,se belülről se kivülről nem nyilik. 

És milyen csavart kell és pontosan hova?

Előzmény: zoli07 (7123)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 7123

Hidegben nem nyílnak az első ajtók. Ezt is ismerik a SEAT tulajdonosok. Nem befagyásról van szó. A kulcs elfordul, a gomba feljön, de hiába rángatjuk a kilincset akár kívülről, akár belülről. A hiba a zárszerkezetben van. A kilincsek egy ívelt háromszögletű műanyag lapot tologatnak, ami kioldja a zárat. Ha a gombát letoljuk, vagy az ajtót zárjuk, akkor ezt a lapot lejjebb tolja egy oválfuratos műanyag pálca. Nyitáskor a lapot viszont egy rúgó húzza a helyére, a felemelkedő pálca csak elengedi. Hidegben a lap kissé megszorul és lent marad, tehát
hiába rángatjuk a kilincset, a lap nem éri el a kioldó pöcköt. Egy jól irányzott, nem megfeszített lemezcsavar a lapba és a pálca oválfuratán keresztül a hiba orvosolható, mivel a pálca ezután a lapot felhúzza, nem csak elengedi.Ezen a videón láthatod hogy hol van az a csavar, ami fentebb írva van.
https://www.youtube.com/watch?v=Ccqu_khLckI

https://www.youtube.com/watch?v=DDrD5pCXhtw

A második linken meg a működését látod.
Én így csináltam meg már több mint egy éve. Ma a fiamé lett megcsinálva

Előzmény: zöldcorsa (7122)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.13 0 0 7122

2000 es évjárat. Milyen módszert tudsz?

Előzmény: zoli07 (7121)
zoli07 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 7121

Nem kell azt kicserélni! Egy egyszerű módszerrel ez a hiba orvosolható!

Mikori évjáratú?

Előzmény: zöldcorsa (7120)
zöldcorsa Creative Commons License 2016.11.13 0 0 7120

Sziasztok

Tudtok olyan külföldi oldalt,ahol a 3. generációs ibizához is lehet kapni új alkatrészeket? Ebayen keresgettem,de inkább csak használtak vannak.

Az ajtózár mechanika mindig befagy télen,ezért kellene kicserélni... utángyártott is jó..

Bazsi5891 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 7119

Sziasztok!

Ha minden igaz a mai napon bővül a család egy 2002-es 1.2-es ibizával. A problémám csak annyi az autóval, hogy a központi zár nem mindig működik. A hátsó ajtókat mindig nyitja zárja még távirányítóval is, de az elsők olyanok mint a mesében, hol jó, hol nem jó. Szerintetek mi lehet a gond? Elemcsere a távirányítóval és újra tanítás, vagy szedjem szét az ajtót és a csatlakozási pontokat tisztitsam meg? Vagy esetleg valami más?

Köszönöm szépen!

Üdv

Balàzs

csocsi10 Creative Commons License 2016.10.06 0 0 7118

Sziasztok!

 

Érdeklődnék hogy valakinek van-e Seat Ibiza 1.9 PD TDI Sport autója,és ha igen mi a véleménye?

Leginkább ezek érdekelnének:

-Fogyasztás

-Kényelem(hátul utazóké)

-Javítási költségek

-Fenntartási költségek

 

Mivel most vennék új autót,az elhasználódott Suzuki Ignisem helyett,városi autónak használnám,heti 300km-i távra.

 

Előre is köszönöm aki válaszol!

G. Bence Creative Commons License 2016.10.05 0 0 7116

Sziasztok!

 

Egy 1999-es (96-99 közötti) Seat Ibiza SE 1.9 SDI autó ködlámpájával akadt gondom. Bekötöttem, kimértem, de sehogy nem kap áramot. Fura továbbá, hogy sorba van kötve egy ugyanolyan apa-és anya típusú csatlakozó is. (Ez miért van, pontosabban mihez? Mert ugye csak akkor kap áramot a ködlámpa, ha a másik is be van kötve).

A relére gyanakodunk. Viszont fogalmunk sincs melyik lehet pontosan, illetve valóban az-e a hibás. Szerintetek hol keressem a hibát?

Esetleg akad valakinek ehhez a típushoz tartozó szerelési és/vagy elektromos bekötési útmutatója/dokumentuma? Nagyon hasznos lenne egyéb problémákhoz is.

 

köszönöm,

GörBe

Cersz Creative Commons License 2016.09.17 0 0 7115

 

Sziasztok!

 

Nekem is volt hasonló jelenségem, én kicseréltem az elosztó fedelet és az elosztó pipát, nagy valószínűséggel az elosztó pipa volt a ludas, de egy hajszál repedés az elosztó fedélen a párára igen érzékeny tud lenni!

 

Talán segítettem, bár látom a beírás már jó néhány napja történt.

 

Üdvözlettel: Cersz

Előzmény: SzvsDzs (7114)
SzvsDzs Creative Commons License 2016.08.18 0 0 7114

Halihó!

Remélem valaki tud segíteni. A proglémám a következő: 1998 Seat Ibiza 1.4i, benzin-gáz üzemű sokszor elkezd rángatni, mintha kihagy(ná)na(k) a henger(ek). Ja, és eszi az olajat, mondjuk 3L-t 10000 km-en, de soha nem töltök bele túl sokat, inkább utánatöltögetem. Gyújtástrafó, gyújtókábel cserélve, benzinnel és gázzal is csinálja (a gázüzem olyan, mint a százas szög, egy cső a pillangószelep fölé nyomja be az LPGt..). Nagy fordulaton jellemzően eltűnik, és meg is jön a motor ereje. Csak akkor csinálja, ha nagyobb nyomatékot kellene leadni. Pl. hegyre fel. Gyertyákat megnéztem, nem kormosak, normálisnak tűnnek. Sőt, még kompressziós nyomást is mértem a hengereken egy költsön műszerrel, az is rendben levőnek tűnt..
Lehet, hogy mégis a gyertya szopózik? De néha eltűnik a jelenség napokra, néha meg nagyon rossz. Gyújtáselosztót is szétszedtem, többször kitisztítottam, nem segít. Olyan, mintha computer reset (24h akksi off) után egy napig nem csinálná, de lehet, hogy ez érzéli csalódás..
előre is köszi az ötleteket.

Jahno Creative Commons License 2016.06.26 0 0 7113

Ha mindenki tanácstalan, akkor innen nehéz lesz. Gyújtótrafótól a lambdáig bármi lehet.

Előzmény: Kata0424 (7112)
Kata0424 Creative Commons License 2016.06.25 0 0 7112

Sziasztok! Uj vagyok az oldalon segitsegeteket szeretnem kerni. Egy 1.4 pdtdi seat ibizam van 2003 evjarat. Hibajelenseg a kovetkezo. Meleg motornal idokozonket leall megallas elott kinyomott kuplungnal. Hibakod nincs nem talalhato. Generator, fotengely jelado, vezermutengely jelado, legtomegmero cserelve. Szerelok tanacstalanok szakszervizbe tanacstalanok. Leallasnak elojele nincs. Motor kb 40mperc utan indul ujra hajtassal de nem elso probalkozasra, ugy razkodik majd ki esik.Talalkozott valaki ilyen hibajelenseggel. Ha tudtok segitsetek. Koszonom!

Bandi0109 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 7111

Üdv:Seat ibiza stella 2001-es kiadásuba szeretnék fegyesget cserélni.Le kell hozzá vennem a műszerfalat vagy simán kijön a fejegység a helyéről?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!