Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Glavius Creative Commons License 2019.12.07 -11 0 126

A Bloomberg New Energy Finance (BNEF) számításai szerint, míg 2010-ben 1 kWh akkumulátorkapacitás 1183 dollárba került, addig ez az érték tavaly már csak 156 dollár volt, amely 87 százalékos csökkentést jelent néhány év leforgása alatt. Ráadásul az előttünk álló években további jelentős csökkenés várható, 2023-ra 1 kWh akkumulátorkapacitás már közel 100 dollárba fog kerülni - írja a CleanTechnica beszámolójában.

Torökk sZultaan Creative Commons License 2019.09.20 0 0 125

Ime egy nyugaton már igen közkedvelt és népszerű a régi daewoo matiz designja alapján készült  elektromos kisautó a Zap Xebra: https://www.alibaba.com/product-detail/ZAP-Xebra-Sedan-electric-car_103978342.html

Szmuk Creative Commons License 2017.09.12 0 0 123

Sziasztok!

 

Pegueot 107 Electric-nek pontosan mekkora az akku bankja?

mennyi kell bele?milyet érdemes venni bele újonnan?

mennyibe kerülhet vajon?

beneoshop Creative Commons License 2017.07.19 -1 0 122

Vásárolhat elektromos autót innen. A vészfék funkció a távirányítón Gyújtáskulcs Lengéscsillapított kerekek elektromos gyermek autó

Eppúr Creative Commons License 2009.06.23 0 0 121
jtx Creative Commons License 2009.05.12 0 0 120
Programajánló. Eljön a Nagy Nap! Május 15-én, pénteken 10:30-kor Debrecenben a Kossuth téren!

Sajtótájékoztatóval egybekötött bemutató: REVA a VillanyVerda! Tudjátok, a világ legnépszerűbb tisztán elektromos meghajtású városi vagánya!

Meg lehet nézni, kívül-belül, bele lehet ülni!
Aki pedig majd a megszerzésén gondolkodik, az a helyszínen feliratkozhat tesztvezetésre!
A négy különböző színű és felszereltségű REVA csak most lesz együtt Debrecenben, kettőt a bemutató után viszünk fel Budapestre.

Pesten valószínűleg Június 2-án lesz a bemutató.

Mindenkit szívesen látunk itt is, ott is!!!

Gyertek el és szóljatok másoknak is, akiket érdekel a tiszta, csendes és gazdaságos városi járgány!

http://www.villanyverda.hu
Öregmocis Creative Commons License 2009.05.03 0 0 119
Sziasztok!
Kis falunkban elkészültünk az immár sorozatgyártásra érett - akár kizárólag szélenergiával (később napelemekkel is) feltölthető - elektromos háromkerekűvel. Részletek itt: www.trike.0fees.net
jtx Creative Commons License 2009.04.17 0 0 118
Az általunk forgalmazott REVAi teljesítményadója 3.900,- Ft/év (13 kW), a kötelező biztosítása pedig 30 év alatti tulajdonosnak 18.000,-Ft, felette 12.000,- Ft. Cégeknek 15.000,- Ft. Évente! :)
Előzmény: - bukter - (113)
jtx Creative Commons License 2008.12.20 0 0 117
Kedves Attila,
köszönöm a visszajelzést.
sok lehetséges válasz közül melyik legyen? :)
kolerikus: ez egy sokkal régebbi topic... (és áttekinthetőbb :) ) (és nem én hoztam létre)
általánosjóakaró: fontos, hogy minél többen ráleljenek a lehetőségekre
pontoskodó: az miért reklám, hogy melyik ország/város hogyan ösztönzi az elektromos járművek használatát?
vállalkozásépítő: minden (mástnembántó) lehetőséget kötelesség használni a potenciális érdeklődők elérésére
sata, sata
ami setleg mást bánthatna, azt itt nem írom le.
1ébként pedig keresem a hozzám hasonló értékrendben gondolkodókat, ami a környezetünk védelmét, és még pár fontos dolgot jelent.
szeretek egyenes és őszinte lenni.
btw, folytathatjuk, ha küldessz 1 mailt.
ja, én itt reagáltam, nem mailban, mivel itt kaptam a megszólítást :)

písz!
János

ps. szvsz nem áll olyan jól az elektromos járgányok ügye, hogy visszafogjuk khm bármire is hivatkozva a híreket...
Előzmény: Törölt nick (116)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.18 0 0 116
Tényleg nem akarok beleszólni, de van már elektromos autó topic. aAért létrehozni eme topicot, hogy ugyanaz a reklám ide is be legyen másolva rendszeresen, ami ott is előkerül ugyanolyan formában.........

Attila
Előzmény: jtx (115)
jtx Creative Commons License 2008.12.17 0 0 115
Előzmény: halaloszto (114)
halaloszto Creative Commons License 2008.11.19 0 0 114
szerintem csak akkor tedd be ujra, ha van is rajta valami ujdonsag.

engem nem zavar hogy havonta beteszed, mindig izgulva kattintok hogy mi fejlodes van, es mindig koppanok. elobb utobb nem fogok kattitntani sem...

vajk
Előzmény: jtx (112)
- bukter - Creative Commons License 2008.11.19 0 0 113
Sziasztok!

Engem az érdekelne, hogy egy elektromos autónak a teljesítményadója (4kW-os motorral szerelt kisautóé kevesebb, mint tizede egy 70 lóerős auténak?) és a kötelező biztosítás mennyibe kerül?

Üdv!
jtx Creative Commons License 2008.10.06 0 0 112
RKV Creative Commons License 2008.08.27 0 0 111
Tudnátok segitenii vettem Németországban egy cityCruisert /www.veloform.de/.

Sikerült egy "kedves"utasnak elvinni a töltőnket.
Nos egy ilyen töltő kéne.

Nicd 24 v/36v
24v/2a/7ah
or optimál
36v/2.5h


Köszönöm
BDV mot Creative Commons License 2008.06.11 0 0 109
szenergy.sze.hu
Janipapa89 Creative Commons License 2008.05.10 0 0 108
Esetleg, ha tudnál a kocsi méreteiről adatot vagy jellegrajzot küldeni az jó lenne, mert szeretnék egy puli makettet készíteni.
Előzmény: g_pali (83)
devisionhun Creative Commons License 2008.04.07 0 0 107
http://www.ebicikli.hu/emotorok.php
hehh, ezek jó cuccok!
gatyi robogo Creative Commons License 2007.09.12 0 0 106
Sziasztok!

Lelkes amatőrként kezdtem szerkeszteni a www.evs.hu oldalt. Elektormos robogókról, kerékpárokról és a kapcsolódó témákról igyekszem minél okosabbakat írni. Szerencsére segítőim is akadtak, de a folyamatos, napi frissítésről így sem tudok gondoskodni. DE REMÉLEM ENNEK ELLENÉRE SOK HASZNOS INFORMÁCIÓKAT TALÁLTOK AZ OLDALON! Ha elektromos robogókkal, kerékpárokkal kapcsolatos tapasztalatotok van írjatok emailt. :) Küldhettek fotókat is.

Igazán autókkal nem akartam foglalkozni, de lehet, hogy annak is eljön az ideje, hiszen az oldal tartalmát, szerkezetét úgy is az élet alakítja. :)

Elnézést a hosszú zavarásért!

Gatyi
FeriT Creative Commons License 2007.05.11 0 0 105
Sziasztok!

Ha egy segédmotorkerékpárt alakítok át elektromosra, le kell ujra vizsgáztatni? Mi a dolog menete?


THX
modellfiu.hu Creative Commons License 2007.03.27 0 0 104
Jo autok,csak nem elerheto aruak.
smilingnorbi Creative Commons License 2007.02.11 0 0 103
Ez az elektromotoros meghajtás nekem is nagyon bejön, én abszolult a hibridekre épiteném a jövőt csakhát nemrajtam múlik:(
Itt van 2 link nézzétek meg:
http://www.teslamotors.com
http://www.quantya.com/
zylo. Creative Commons License 2007.01.08 0 0 102

Azt a 6-15 W-ot komolyan mondod? Nem hiszem, hogy ennyi képes lenne megmozdítani egy kiskocsit...

A Praktikeres motor nem tudom mekkora teljesítményű, de nagyon lassú és gyenge, meg ki is nőtte a kölök.

Wartburg dinamót lehet még találni? 200-300 W már elég jól hangzik. De ugye akkor még ott a vezérlés kérdése.

Előzmény: g_pali (101)
g_pali Creative Commons License 2007.01.03 0 0 101

Akiről korábban irtam ( képekkel trabi, targoncamotoros, elektormos) készitett egy bontott audi (talán 80-as)  hütöventillátor motorral egy kerékpárt.elég erös (300 W körül lehet), jó nyomatékkal.Pl. egyszer beragadt (összesült ?) a kapcsoló és bedobta az árokba.(erröl sajnos nincs képem).220 Wattos pl. a trabant(6 V) wartburg(12 V) DINAMÓJA ,ez elektromos motorként is használható, (én készitettem ilyet-bár ablaktörlő motorost is- kerékpárra szerelve,de gyenge volt) nagy a fordulat sokat áttétellel kell lassitani.(bonyolult, rengeteg buktatóval). Gyerekmotorhoz

a legegyszerübb egy  bolhapiacon vett elektromos(akkumlátoros!) szegélynyíró  (de jó a sövénnyiró,kézifúró, stb kinai) kb. 9 V 6-15 W (a nagy fordulat csökkentése miatt kell) dörzshajtással.(Praktikerben kb.15.000 ft 12V 6W müanyag motor helyett,a megépítés öröme-kudarca-sikere).

zylo. Creative Commons License 2007.01.02 0 0 100

Áttétel nélkül jobb lesz a fordulatszám, de elbírja-e a kocsit? A "gyári" elektromos kiskocsikban nem tudom, hogy fűtő- ill. ablaktörlő-motor van-e, de méretre kb. akkora, és nagyon gyér. Szétnézek, hátha lehet szerezni egy termetesebb darabot.

Kösz a fúrógépes tippet.

Előzmény: Trike. (99)
Trike. Creative Commons License 2006.12.30 0 0 99
Egyszer még az átkosban kaptam egy két sebességes fűtőmotort (12V) asszem níza vagy zsukk. Az kb 2kg 150mm átmérő 200mm hosszú volt. Kis asztali fúrógépet csináltam belőle, a 3-as fúrót simán eltörte, ha megszorult.

De az ablaktörlő motort ne becsüld le, csak az áttételt kell levenni és máris jobb a fordulatszáma. Nekem egy 5,5m széles szekcionált garázsajtóm van annak a gyári KLING motordobozában egy 24v-os ablaktörlő motor van (én sem akartam hinni a szememnek amikor égőcseréhez levettem a fedelet) és vígan erőlködés nélkül húzogatja a kaput.

Ezekhez a motorokhoz viszont a fúrógép vezérlőjén lévő (leggyakrabban asszem) tirisztort nagyobbra kell cserélni illetve megfelelő hűtésről kell gondoskodni, ami egy tenyérnyi hűtőborda minimum.
Előzmény: zylo. (98)
zylo. Creative Commons License 2006.12.30 0 0 98

Hat éves, kb. 22 kg. Az ablaktörlő motoros korszakon már túl vagyunk, de egy Babetta vagy fűnyíró motor még sok lenne. Igazából sem nagy sebesség nem kell (elég ha lépésben megy) sem nagy hatósugár, csak a ház körül menne vele.

 

Indítómotorra azért gondoltam, mert láttam a Totalcar-ban, hogy mások már csináltak ilyet (de ha jól emlékszem, vezérlés nélkül). Nem tudom meddig megy el egy autóakkuval, de ha megszakításokkal egy-két órát működik, az már jó.

 

De az indítómotorhoz már nem elég a fúró vezérlése, ugye?

Ez egy low-cost project, nincs 100 eFt-om motorra, sajnos. Egyszerű megoldás kell.     

Előzmény: Trike. (97)
Trike. Creative Commons License 2006.12.28 0 0 97
Mekkora a gyerkőc?

Ha kis tempóra kell kis gyereknek, akkor az akkus fúrógépben van motor és vezérlés, autó akksival 1 napig eljátszik a gyerek.
Ha már nagyobb a gyerek, de még nem száguldozni akar, akkor a fúró vezérlésén kell a félvezetőt nagyobbra cserélni és autó fűtő (hűtő) motort, vagy ablaktörlő motort rátenni.
Ha sebességet + távolságot + felnőtt méretű pilótát akarsz, akkor már csak a motor több 100.000.-Ft
Az indító motort nem javaslom, mert nagy áramra kis üzemidőre tervezték és a hatásfoka sem túl jó.
Előzmény: zylo. (96)
zylo. Creative Commons License 2006.12.27 0 0 96

Sziasztok,

 

Szeretnék a fiamnak egy elektromos kisautót készíteni, indítómotor van elfekvőben, de nem lenne szerencsés, ha rántásszerűen indulna a szerkezet.

 

Meg tudná mondani valaki, hogy 12V-os vezérlő létezik-e? Esetleg lehet ilyet csinál(tat)ni? 

 

fantom69 Creative Commons License 2006.12.08 0 0 95
ja igen és a megvalósulás:

http://www.metricmind.com/ac_honda/ultracaps.htm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!