Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

nyuszifül2 4 órája Creative Commons License 30377

Elég sűrűn téma az 55-ös út, nem mondaná meg valaki jelenleg hogyan állnak a kapirgálások? Illetve az nem is érdekel, inkább az, hogy hány kilométeren át törnek jelenleg az ember életére bármiféle idióta sebességkorlátozásokkal? Köszi. :)

trizs77 2 napja Creative Commons License 30376

2016 végére ér össze a román és a magyar autópálya

 

iho

 

2014.10.21 21:50

 

Jövő év decemberére Nagylakig építi meg Magyarország a sztrádát.

 

Mindez Szijjártó Péter ígérte meg Titus Corlatean román kollégájának Luxembourgban.

 

 

Fradista Utazó 2 napja Creative Commons License 30375

Az A61 autópálya völgyhídja a Mosel felett:

http://www.flickr.com/photos/94071250@N02/sets/72157648904160655

 

 

klimakiraly 5 napja Creative Commons License 30374

Jajj, valóban a cím kilométerenkéntiről szól. És Én azzal számoltam. Ilyen útdíj volt már az M5-őn hogy többe volt az útdíj mint az üzemanyag költség.

Előzmény: dimelo (30373)
dimelo 6 napja Creative Commons License 30373

Ami Te 4,5 milliárdnak ismersz, az a cikkben 1,9 Mrd.

de a számítás módja azonos.

 

Tehát a média nem tud számolni:)

Előzmény: klimakiraly (30372)
klimakiraly 6 napja Creative Commons License 30372

(4.500.000.000/(DATEDIF(DATE(2014;10;17);DATE(2044;10;17);"D")))/6500=63,17

 

Ergo 63,17HUF-t bárkinek megér egy ilyen út áldásom rá ... persze ha ingyenes lesz a Szegedi M43-as szakasz is. :-)

Előzmény: dimelo (30371)
dimelo okt. 17. Creative Commons License 30371

Elég meglepő, ha egy ilyen rangú médiaszereplő rosszul számol, sőt többen átveszik:

 

A napi 183000 Ft-t 6500-zal elosztani ne legyen már nehéz...

 

28 Ft/ jármű /nap.

Valaki nagyot képzelt a 28 000 Ft/jármű/nappal...

Előzmény: trizs77 (30370)
trizs77 okt. 17. Creative Commons License 30370
v_peti okt. 17. Creative Commons License 30369

Érdekes, hogy a képet nézve milyen sok autó parkol fordítva, azaz a menetiránnyal szemben az út szélén.

v_peti okt. 17. Creative Commons License 30368

Miért kellene átmenni a túloldra, ott semmi dolgod nincsen! Kivéve, ha asszimetrikus a kiépítettség, azaz csak az egyik oldalon van étterem.

 

Amúgy itt ha jól látom, akkor az egyik oldalon van valami infrastruktúra, míg a másikon nincsen, így itt muszáj volt átjárást csinálni. És ha jól látom, ez nemcsak gyalogosoknak, hanem autósoknak is szól.

 

Ha már pihenők: Olaszországban és Franciaországban ca. 35-40 km-enként vannak komolyabb pihenők, köztük meg csak budi és parkoló, esetleg benzinkút. De Ausztriában jó nagy távolságot lehet megtenni, és akkor is csak sima budi+parkoló van, és nem kiépített pihenő, mert az van ahol kevés van. Pl. az A2-esen ezt tapasztaltam.

Előzmény: klimakiraly (30366)
v_peti okt. 16. Creative Commons License 30367

Így már értem! Ha arra neveled, hogy a piros az tilos, akkor tökmindegy, hogy mit csinál ott a figura. Bár tényleg jobb lenne, ha nem futna, hanem állna!

Előzmény: ghosty9 (30363)
klimakiraly okt. 16. Creative Commons License 30366

És az is szabály, hogy két oldali pihenőt össze kell kötni? Nem lenne annyi átszaladgáló ... ha lenne felüljáró.

Előzmény: cyber.greg (30365)
cyber.greg okt. 16. Creative Commons License 30365

Érdekesség:

a brit autópályákon a kezdeti időkben 12-15 mérföldenként volt kijelölve a hely benzinkutaknak.

Később változott az irányelv, és inkább 30 mérföldenként építettek egy-egy nagyobb pihenőhelyet.

A kijelölt helyek viszont megmaradtak, így sok helyen vannak szellempihenőhelyek, ahol az út csak visszakanyarodik vagy eleve nincs is.

 

Ez egy ilyen:

 

https://www.google.co.uk/maps/@51.6283463,0.0689718,982m/data=!3m1!1e3?hl=en

 

trizs77 okt. 15. Creative Commons License 30364

Mi itt a hiba?

Én semmi furcsát nem látok!

 

-----------------

 

Az baj.


Nem jó a gyermeket ara tanítani, hogy (gyalog) a piros jelzésen menjen át.

 

 

ghosty9 okt. 15. Creative Commons License 30363

Meg hogy a piros figura is "sétál".

Előzmény: Balikaa (30362)
Balikaa okt. 15. Creative Commons License 30362

Gondolom, hogy a gyalogátkelő lámpája nem a gyalogátkelő felé néz

 

Előzmény: v_peti (30361)
v_peti okt. 15. Creative Commons License 30361
D H okt. 15. Creative Commons License 30360
Miutan a felezovonal evekkel ezelott nyom nelkul lekopott, igy gyakorlatilag egy savos korforgo volt mar eddig is.
A mostani szukitessel lehet kevesebb lesz a baleset, de mivel az arra kozkekedok komoly tobbsege minimum balfasz de leginkabb nem tud sem korforgalomban kozlekedni, sem a forgalomban aktivan reszt venni, sem az autojat az elvarhato modon kezelni, Szentendre felol a nap barmely szakaban minimum duplazodott a dugo hossza.
(ugyanigy az Auchanbol sem lett konnyebb kijutni.. )
Előzmény: hbe (30346)
Pompiere okt. 13. Creative Commons License 30359

Ugyan ez erősen OFF itt:

 

Itt látszik az emberi butaság, hogy azt hiszi a királyi párt, hogy csak a szegedieket szívatja meg. Hát nem. Itt pártállástól függetlenül mindenki szív akinek át kell verekednie magát a városon. És ebben benne vannak a vásárhelyiek is. A racionalitás a politika szintjén már nem számít.

 

 

Előzmény: BBCápa (30358)
BBCápa okt. 13. Creative Commons License 30358

De ezt a vásárhelyiek is megszívkeserülik..

Előzmény: klimakiraly (30357)
klimakiraly okt. 12. Creative Commons License 30357
Előzmény: klimakiraly (30343)
dimelo okt. 12. Creative Commons License 30356

Kiegészítés:

 

OKKF 2013.

41. főút 36+820 km Pusztadobos: 4062 összes járműből  232 tgk.

 

Gondoljuk meg: az E-útdíj miatt mennyi forgalom terelődik az új M3-ra?

kapacitáskihasználtság: nem mérhető...

Előzmény: dimelo (30352)
klimakiraly okt. 11. Creative Commons License 30355

Én meg az embereknek írok körlevelet. Hogy ha egy kisteherautó beleborul az árokba. Akkor az álló kamionba ne menjen bele egy autó. Sőt a poroszkálás közbe se menjen egyik a másikba. 20 perccel lett hosszabb az utam ilyen butaságok miatt ... 2000 méter 3 baleset. Persze a Google pont akkor dobta fel hogy baleset mikor elhagytam Inárcsi pihenőt ... jól kimenekültem volna.

radio100jozsi okt. 11. Creative Commons License 30354

Az önkormányzatoknak csak azért, hogy Üllő-Vecsés készüljön fel, hogy ezek után mivel minden hétvégén most már ez van, szépen vissza szokás lesz a 400-as útra, mert azon sokkal rövidebb távban, de most már időben is elkocsikázni.

Előzmény: radio100jozsi (30353)
radio100jozsi okt. 11. Creative Commons License 30353

Kénytelen vagyok most már egy körlevelet megírni az érintett önkormányzatoknak, és a közútfenntartónak, hogy ugyan már miért van hétvégén úgy beállítva a 4-es autóút végén Üllői csp-nál a lámpa, hogy szombat délután csak az 5. lámpaváltásra jutok át rajta, és áll a dugó Pest felől? Egy lámpánál 5-6 autó tud átmenni Monor felé, és már vált is pirosra, és üresen engedi a kanyarodó, meg keresztforgalmat. Reggel ugyan ez volt befelé ma, minden irány res volt, csak egyetlen egyedül én vártam a pirosnál, hogy Pest felé tovább haladhassak. Nem hiszem el, hogy 2014-ben nem lehet a forgalomhoz igazodó lámpaciklust beállítani.

dimelo okt. 11. Creative Commons License 30352

http://www.hirado.hu/2014/10/10/atadtak-az-m3-as-uj-szakaszat/

 

A nyergesvontatós világban ez már olcsónak számít,

bár máris 25%-kal drágább, mint a Nyíregyháza -Vaja(Őr) szakasz.

 

Ennél is nagyobb baj, hogy a barátok, lobbisták érdekében épült, nem a forgalom miatt.

 

Megnyeri a legkihaltabb autópálya vetélkedőt...

hbe okt. 9. Creative Commons License 30351

A körforgalom kicsit romlott, M0 felől jövők a szűkebb ív miatt jobban lassítanak a körforgalomba behajtás előtt, illetve lassabban lehet szabályosan végigmenni a körforgalomban, míg Szentendre felől azért lett még nehezebb behajtani meglátásom szerint, mert a szűkebb sávba kevésbé merik az orrukat betolni az elsőbbségre kötelezett autók.

A Pünkösdfürdő tényleg jobb lett, a Hadrianus miatt, de a Hadrianus még lehetne jobb. Van a nyúlfarknyi buszsáv, de a busz minimálisan tudja kihasználni, mert mivel visszatorlódik a Hadrianus előtt a belső sáv, ezért a busznak a külsőben kell menni, megelőzni a várakozó sort, besorolni a belsőbe, majd ebből a buszsávba. Viszont ha áll a külső is, ezt nem nagyon tudja megtenni. Tehát a busz is ugyanúgy áll a dugóban. Ezért szerintem összességében a Hadrianus kapacitása átlagban a busznak is előnyös módon nőne, ha a kanyarodó buszsáv nem lenne buszsáv.

Előzmény: pirosalmabumm (30347)
favorit81 okt. 9. Creative Commons License 30350

Évekig úgy szerepelt a híradásokban, hogy hamarosan kezdik, már építik, stb., de aztán nem nagyon történt semmi (nem csak az elmúltnégyévben, hanem az azt megelőző elmúltnyócban sem).

Talán régészeti fronton jutottak valamire, mert a Miskolc felé eső végén (a Sajó túloldalán) látszik valami túrás helye a nyomvonalon.

 

Most már visszafogottabban ígérgetnek:

 

http://www.nif.hu/hu/hirek/2016-BAN_MEGKEZDODHET_A_SAJOSZENTPETERT_ES_KAZINCBARCIKAT_ELKERU

Előzmény: bodrostomi (30348)
BBCápa okt. 9. Creative Commons License 30349

Jogszabály tiltja. Tudod, olyasmi, mint a KRESZ, csak másról szól.

Előzmény: v_peti (30341)
bodrostomi okt. 8. Creative Commons License 30348

A 26-os út sajószentpéteri elkerülõjérõl tudtok valamit? A napokban a leendõ vasúti felüljáró helyén végeztek fúrásokat, gondolom talajmechanika miatt.

 

A napokban elhangzott Miskolc-Kassa autópálya építésnek van reális alapja?